Unettomuus

Anonyymi-ap

Onko Imatralla muita unettomia? On inhottava sairaus ja pilaa kyllä normaalin elämän lähes kokonaan. On yritetty jos sun mitä, mutta ei tunnu auttavan.

14

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koita liikuntaa, sellaista jossa oikeesti hengästyt ja kestoltaan yli puoli tuntia mieluummin jopa tunti.
      syöt kunnolla ja säännollisin ajoin, siivoot huolella asumuksesi, autosi jos on.
      tällä tavoin saat arkeesi rutiineja jotka tasapainottaa elämääsi ja kaikki muu, rakentuu rutiinien ympärille. koita myös suorittaa ns, kesken eräisten asioiten määrä pois, jolloin mielesi vapautuu, saat puhtia ja kykenet iltaisin rauhoitumaan menessäsi nukkumaan.
      suihkun jälkeen, kokeile ja ylläty.

• Anonyymi

Voi kerätä myös postimerkkilöit👍👍

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🔞 ­­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17849427U

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kannattaa koittaa laittaa silmät kiinni ja mennä makuulle.

• Anonyymi

Mie heräsin toissa yön kolmelt,enkä nukkunt ennää, onks kellää mitää vinkkilöit mitä vois tehä jos ei nukuta?

• Anonyymi

Suosittelen pari,kolme vodka ryyppyä illassa 🤪

• Anonyymi

Suosittelen pari, kolme kopiota yössä.

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Anonyymi

Oon valvonut jo 1,6 vuotta. Joskus joku tunti torkahtaa lääkkeillä. hirveät hermokivut päällä koko ajan. En ole vielä kuollut, mutta melkein.

• Anonyymi

Mie käyn nyt nukkuu

• Anonyymi

Täällä on aika paljon vuorotyöläisiä.

• Anonyymi

Yölöysissä vedetään nokosia.

• Anonyymi

Unettomuus on paska tauti. Itse herään 3-4 tuntia nukkumaan menosta. Siinä sitten pyörit 1-3 tuntia, välillä hetkeksi nukahtaen. Torkahtaessa näkee eriskummallisia unia, paljon työhön liittyvää. Hofnarin tippoja tänään, jospa saisi nukuttua.

• Anonyymi

On siellä, paskapersehomovitunryssät ei ainakaan nuku, kun ne pelkää ri tamalle joutumista ja joutuuhan ne kohta inyernointileirille, vielä kun ukraina voittaa sodan haeyaan ne siperiaan vankileirille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4688
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4498
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      137
      3559
    4. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3466
    5. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3460
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      43
      2924
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1050
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      74
      877
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      799
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      752
    Aihe