Onko Imatralla muita unettomia? On inhottava sairaus ja pilaa kyllä normaalin elämän lähes kokonaan. On yritetty jos sun mitä, mutta ei tunnu auttavan.
Unettomuus
14
656
Vastaukset
- Anonyymi
Koita liikuntaa, sellaista jossa oikeesti hengästyt ja kestoltaan yli puoli tuntia mieluummin jopa tunti.
syöt kunnolla ja säännollisin ajoin, siivoot huolella asumuksesi, autosi jos on.
tällä tavoin saat arkeesi rutiineja jotka tasapainottaa elämääsi ja kaikki muu, rakentuu rutiinien ympärille. koita myös suorittaa ns, kesken eräisten asioiten määrä pois, jolloin mielesi vapautuu, saat puhtia ja kykenet iltaisin rauhoitumaan menessäsi nukkumaan.
suihkun jälkeen, kokeile ja ylläty.- Anonyymi
Voi kerätä myös postimerkkilöit👍👍
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849427U
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kannattaa koittaa laittaa silmät kiinni ja mennä makuulle.
- Anonyymi
Mie heräsin toissa yön kolmelt,enkä nukkunt ennää, onks kellää mitää vinkkilöit mitä vois tehä jos ei nukuta?
- Anonyymi
Suosittelen pari,kolme vodka ryyppyä illassa 🤪
- Anonyymi
Suosittelen pari, kolme kopiota yössä.
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
Oon valvonut jo 1,6 vuotta. Joskus joku tunti torkahtaa lääkkeillä. hirveät hermokivut päällä koko ajan. En ole vielä kuollut, mutta melkein.
- Anonyymi
Mie käyn nyt nukkuu
- Anonyymi
Täällä on aika paljon vuorotyöläisiä.
- Anonyymi
Yölöysissä vedetään nokosia.
- Anonyymi
Unettomuus on paska tauti. Itse herään 3-4 tuntia nukkumaan menosta. Siinä sitten pyörit 1-3 tuntia, välillä hetkeksi nukahtaen. Torkahtaessa näkee eriskummallisia unia, paljon työhön liittyvää. Hofnarin tippoja tänään, jospa saisi nukuttua.
- Anonyymi
On siellä, paskapersehomovitunryssät ei ainakaan nuku, kun ne pelkää ri tamalle joutumista ja joutuuhan ne kohta inyernointileirille, vielä kun ukraina voittaa sodan haeyaan ne siperiaan vankileirille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898203Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424708Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414371Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit442566Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.961438- 401286
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401227Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391140Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641122Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1661070