Mulla on ollut nyt pidemmän aikaa sellanen ongelma että päivän ensimmäisen pissan jälkeen jää olo että edelleen pissattaisi mutta pissaa ei tietenkään tule. Pissatessa ei kirvele mutta voisin kuvailla tuota pissaamisen jälkeen olevaa tunnetta ehkä tietynlaisena kirvelynä, tuntuu että tulee pissa housuun vaikka sitä ei edelleenkään olisi enää tulossa. Vuoto on hieman kellertävää. Tuntuu että pissa myös haisee pahemmalle kuin ennen. Luulin että johtuu kahvista mutta edelleen tuntuu haisevan kun en ole kahvia nyt juonut. Olo lähtee pois mutta vaatii sen että juon paljon vettä ja menen istumaan peiton alle sillä kylmyys lietsoo tätä. Joskus saatan odotella jopa tunninkin mikä pitkittää päivän aloittamista. En yhtään tiedä onko normaalia vai eikö, mies sanoi että on normaalia mutta ei minulla ole ollut tällaista aiemmin. Lääkäriin haluaisin soittaa mutta ahdistaa kun en tiedä että onko tässä jotain normaalista poikkeavaa ja sanotaanko siellä että ei ole syytä huoleen. Minulla on kierukka. Olen myös miettinyt että olisiko mahdollista että entisestä seksisuhteesta olisi tullut jokin tauti mistä en ole ollut tietoinen ja se on jäänyt hoitamatta. Tuntuu että olen yksin asian kanssa eikä kukaan ymmärrä tätä ongelmaa minkä takia olen vain itsekseni tästä kärsinyt. Oireet eivät tunnu täsmäävän mihinkään virtaatietulehdus ongelmaan tai muuhunkaan kun olen yrittänyt etsiä. Olen vasta 23 vuotias
Aamuinen pissahädän tunne
Anonyymi-ap
1
443
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178494618
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584