Mulla on ollut nyt pidemmän aikaa sellanen ongelma että päivän ensimmäisen pissan jälkeen jää olo että edelleen pissattaisi mutta pissaa ei tietenkään tule. Pissatessa ei kirvele mutta voisin kuvailla tuota pissaamisen jälkeen olevaa tunnetta ehkä tietynlaisena kirvelynä, tuntuu että tulee pissa housuun vaikka sitä ei edelleenkään olisi enää tulossa. Vuoto on hieman kellertävää. Tuntuu että pissa myös haisee pahemmalle kuin ennen. Luulin että johtuu kahvista mutta edelleen tuntuu haisevan kun en ole kahvia nyt juonut. Olo lähtee pois mutta vaatii sen että juon paljon vettä ja menen istumaan peiton alle sillä kylmyys lietsoo tätä. Joskus saatan odotella jopa tunninkin mikä pitkittää päivän aloittamista. En yhtään tiedä onko normaalia vai eikö, mies sanoi että on normaalia mutta ei minulla ole ollut tällaista aiemmin. Lääkäriin haluaisin soittaa mutta ahdistaa kun en tiedä että onko tässä jotain normaalista poikkeavaa ja sanotaanko siellä että ei ole syytä huoleen. Minulla on kierukka. Olen myös miettinyt että olisiko mahdollista että entisestä seksisuhteesta olisi tullut jokin tauti mistä en ole ollut tietoinen ja se on jäänyt hoitamatta. Tuntuu että olen yksin asian kanssa eikä kukaan ymmärrä tätä ongelmaa minkä takia olen vain itsekseni tästä kärsinyt. Oireet eivät tunnu täsmäävän mihinkään virtaatietulehdus ongelmaan tai muuhunkaan kun olen yrittänyt etsiä. Olen vasta 23 vuotias
Aamuinen pissahädän tunne
Anonyymi-ap
1
354
Vastaukset
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178494618
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22817199Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17112228Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El476017Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään654888MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144825Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.213977Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363026S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2631489- 851031