Aurinkoista aamua ja hyvää huomenta susihukalta. 🌞☕
Rentoa sunnuntain
50
352
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta. Yöpakkanen jää taakse ja aurinko alkaa lämmittää.
Me naiset aletaa miettii minihameen pukemista milloin voisi päälle sen laittaa ja miehiä sillä kiihottaa.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17849507B
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hienoja huomenia Susihukka👋🏻😊
Kaffi on loppu😟☕️ Jouduin kaataa veden pois säiliöstä kun en huomannut 😂😂👸🏼- Anonyymi
Menee se vanhoillakin kahvinporoilla.
Hyvää huomenta prinsessa. Oi ja noin on käynyt joskus minullekin. 😅
Se on lähdettävä kahvin ostoksille. 😊Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole koskaan tullut tehtyä vanhoilla... 🤔😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä mene😒👸🏼
- Anonyymi
Oletkos yrmeä vai lungi hombre?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen ihan lungi.
Ihan jollain toisella adjektiivilla kuvailisin gubbea joka larppaa teinejä ja pikkuskidejä netissä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olen ihan lungi.
No mikäs siinä muikeena ollessa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan jollain toisella adjektiivilla kuvailisin gubbea joka larppaa teinejä ja pikkuskidejä netissä
Parempi kun ajattelee että päivä paistaa
- Anonyymi
Susihukka aurinkoinen
aamuvirkku kultainen
huomenta heräävään tulevaan
toiveet kaikki täyttävä:)
☕️🏋️- Anonyymi
😂🤣🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂🤣🤣😅
Oliko sun mielestä susihukan runo itsestään noin hyvä🤘😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sun mielestä susihukan runo itsestään noin hyvä🤘😉
Osaa se riimittää.Ainakin ihan hyvin sen tekee.
- Anonyymi
Tämä oli suloinen runo👸🏼 Keksitkös aivan itse?
- Anonyymi
Muutama kalja ja pienet savut sen jälkeen ehkä saunaan tai sitte kunnon lounas
Kiitos 🤗 Kaunista päivää vaan sinullekin ☀️☀️☀️ ☕️
- Anonyymi
Huomenta ☕👩
Mitä prinsessa 👸🏼 tänään tekee? Minä olen vielä monta tuntia töissä. 🐺
- Anonyymi
Prinsessa siivoaa. 👸🏼
Roskat on viety jo ajat sitten ja nyt on tiskit pesty. 🍴🫧 pyykitkin on peseytymässä myös🧺
Jonkin ajan kuluttua sitten täytyy sinne kauppaan lähteä, pitää vähän ensiviikon ruokalistaa suunnitella.🍋🥒🍝 Anonyymi kirjoitti:
Prinsessa siivoaa. 👸🏼
Roskat on viety jo ajat sitten ja nyt on tiskit pesty. 🍴🫧 pyykitkin on peseytymässä myös🧺
Jonkin ajan kuluttua sitten täytyy sinne kauppaan lähteä, pitää vähän ensiviikon ruokalistaa suunnitella.🍋🥒🍝Hyvä prinsessa. Kodin hengetär. ☺️🌞
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä prinsessa. Kodin hengetär. ☺️🌞
Olen kyllä kun sille päälle satun 👸🏼🫡
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä prinsessa. Kodin hengetär. ☺️🌞
Kyllä täällä muutkin tekee kotityöt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä juttu. 🌞
Alkaa nälkä olemaan👩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä muutkin tekee kotityöt.
Kotityöt kuuluvat tavallisen aikuisen ihmisen arkeen👸🏼 välillä ne voivat vähän jäädä, jos on elämä kiireistä. Mutta kyllä ne aina tulee tehdyksi sitten😊
Anonyymi kirjoitti:
Kotityöt kuuluvat tavallisen aikuisen ihmisen arkeen👸🏼 välillä ne voivat vähän jäädä, jos on elämä kiireistä. Mutta kyllä ne aina tulee tehdyksi sitten😊
Niinhän se tietysti pitää olla. Se lisää viihtyisyyttä. ☺️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vähitellen joo.
Joo👩
- Anonyymi
😊😊
- Anonyymi
Nyt on kahviakin ostettu 👸🏼 kohta laitan tippumaan oikeen kun vanhemmat tulevat kylään. Ostin hyvää pullaa myös kahvin kanssa😊🧁 nälkä tässä tosiaan hiukoo.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kahviakin ostettu 👸🏼 kohta laitan tippumaan oikeen kun vanhemmat tulevat kylään. Ostin hyvää pullaa myös kahvin kanssa😊🧁 nälkä tässä tosiaan hiukoo.
Voi kun kiva. Minä tulin kotiin. Tein ruokaa, söin ja kävin nukkumaan. Nyt herään ja olen ihan päästäni pyörällä. 😅
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi kun kiva. Minä tulin kotiin. Tein ruokaa, söin ja kävin nukkumaan. Nyt herään ja olen ihan päästäni pyörällä. 😅
Kun heräät ja olet sekaisin, se voi tarkoittaa että on unet kesken. Siinä on silloin sellaisessa unen ja todellisuuden rajoilla, ei oikein ymmärrä mitä tapahtuu, ei saa puhuttua selkeästi ja jos pitää jotain viestiä lähettää niin sisältö on aivan kuin kännissä olisi👸🏼
Anonyymi kirjoitti:
Kun heräät ja olet sekaisin, se voi tarkoittaa että on unet kesken. Siinä on silloin sellaisessa unen ja todellisuuden rajoilla, ei oikein ymmärrä mitä tapahtuu, ei saa puhuttua selkeästi ja jos pitää jotain viestiä lähettää niin sisältö on aivan kuin kännissä olisi👸🏼
Niin totta kyllä. Yritän tässä heräillä. Joko vanhempasi kävivät kylässä? ☺️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin totta kyllä. Yritän tässä heräillä. Joko vanhempasi kävivät kylässä? ☺️
Hetki sitten lähtivät👸🏼
Prinsessan vanhemmat eli kuningatar ja kuningas🤴🏻👸🏻😁 Anonyymi kirjoitti:
Hetki sitten lähtivät👸🏼
Prinsessan vanhemmat eli kuningatar ja kuningas🤴🏻👸🏻😁Niin juuri. Kiva kun kävivät. 😊
Taidan laittaa kaakaon. Pitää käydä kaupassa myös.
- Anonyymi
Minun pitää imuroida ja pestä kylppäri👸🏼 käyn kyllä ensin suihkussa, enne kuin alan siellä hinkata🧖🏼♀️🧼
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ahh ihanaa. 😅😍
On todella😂😂👸🏼
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345688Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4972602JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t81741Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291468En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171139Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7994Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4937- 62902
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43883HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194817