Ovatko suomalaiset onnellisin kansa koska ovat ilkeimpiä?
Suomalaisilla on asumislukuunnähden eniten kesämökejä. Eli toivovat itselle hiljaisuutta ja rauhaa vastapainona kaupungin melulle.
Kuitenkin suomalaiset tuottavat muille emiten maailmassa melua:
Myös koiria on eniten maailmasssa asumislukuun nähden ja tuunattuja mopoja ja mönkijöitä.
Suomalaisista osa kutsuu ihmisiä pihaan mölyämään eikä meme ravintolaan kuten italialaiset ja muut etelässä jotka kunnioittaa kotirauhaa, se on pyhä, vaan häiriköi muita kotona, eikä suostu ravintolaan menemäään.
Eli suomalaiset nauttivat kun tuottavat muille meteliä mutta varakkaat itse ovat hiljaisuudessa mökeillä, ja ajavat tietty pitkät matkat autolla tuottaen memua, tosin autot nykyääön hiljaisia koiriin ja pihakoneisiin kuten trimmerit verrattuna
Suomalaisten ilkeys ja onnellisuus
Anonyymi-ap
1
380
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673