Hei, olisiko kellään hyviä vinkkejä, mikä hoitoaine sopisi parhaiten aidosta nahasta tehdyille nahkatakeille? Mustia ovat takit.
Millainen hoitoaine nahalle?
3
607
Vastaukset
- Anonyymi
Suositeltavin tapa hoitaa mustaa aitoa nahkaa on käyttää öljypohjaista hoitoainetta. Nahan öljyäminen auttaa kosteuttamaan nahkaa ja säilyttämään sen kimmoisuuden. Tässä muutama vinkki:
1. Valitse hoitoaine, joka on suunniteltu erityisesti nahkalle ja joka on öljypohjainen. Varmista, että hoitoaine on tarkoitettu mustalle nahalle.
2. Puhdista takki huolellisesti ennen hoitoaineen levittämistä. Tämä mahdollistaa hoitoaineen paremman imeytymisen, koska nahka on vapaa liasta ja pölystä.
3. Käytä huolellisesti levitettäessä hoitoainetta. Hiero öljyä takin nahkapintaan pyörivin liikkein, kunnes öljy on täysin imeytynyt.
4. Anna nahan kuivua rauhassa. Älä laita takkia päällesi ennen kuin olet varmistunut siitä, että nahka on täysin kuivunut. Älä myöskään laita takkia suoraan auringonvaloon tai kuumalle pinnalle kuivumaan.
5. Vältä kosteutta. Nahkahehku ei pidä kosteudesta, joten yritä välttää takin joutumista sateeseen tai veden kanssa tekemiseen niin paljon kuin mahdollista.
Näiden vinkkien avulla voit hoitaa mustaa nahkaa ja pitää takkisi hyvässä kunnossa.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178498760
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984