Ammattiopisto Live

Anonyymi-ap

Millainen on Ammattiopisto Live?
Minkätyylistä porukkaa tänne hakeutuu, onko millainen yhteishenki, miten paljon kiusaamista, kuinka hyvin erilaisia ihmisiä suvaitaan?
Miten suuret opiskeluryhmät?

Ajattelin tätä koulua, joten kokemukset olisivat tervetulleita.

22

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!
      Olen opiskellut Ammattiopisto Livessä nyt 2 vuotta. Yhteishenki on aivan mahtava, opettajat todella mukavia!
      Luokat ovat kooltaan pieniä n. 5-10 oppilasta, riippuen koulusalasta.
      Ammattiopisto Livessä on paljon erilaisia ihmisiä; näkövammaisia, kehitysvammaisia, mielenterveysongelmaisia, ihmisiä eri uskonnoista, enkä ole ikinä nähnyt koulussani kiusaamista.
      Oppilaitoksessa ikä skaala on laaja, jotkut ovat tulleet suoraan yläasteelta ja jotkut ovat aikuisopiskelijoita, mutta kaikki tulevat hyvin toimeen :-)

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17849989Z

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      En voi suositella ikävä kyllä. Opettajat ja ohjaajat ovat epämiellyttäviä ja kaikesta moititaan vaikka ei ole aihetta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Jotkut eivät tule ihmisten kanssa toimeen missään!


      • Anonyymi

        Olen kokenut samaa. Kyllä minä itse tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa.


    • Anonyymi

      Ammattiopisto Luoville tai Spesialle mielummin kuin Ammattiopisto Livelle. Tylyhköjä opettajia ja ohjaajia on Ammattiopisto Livellä eli entisellä Keskuspuiston ammattiopistolla. Spesialla on mahdollista saada henkilökohtainen koulunkäyntiavustaja.

    • Anonyymi

      Suosittelen lämpimästi! Toivottavasti ilmapiiri on muuttunut parempaan Keskuspuiston ammattiopiston ajoilta.

      • Anonyymi

        Onko ilmapiiri muuttunut parempaan suuntaan ihan oikeasti? Oletko kenties oppilaitoksen henkilökuntaa?


    • Anonyymi

      en suosittele Turuntien logistiikkaa!

      • Anonyymi

        Mikset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset?

        Koska siellä ei saa käytännön opetusta, opettaja sekä ohjaaja ovat laiskoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska siellä ei saa käytännön opetusta, opettaja sekä ohjaaja ovat laiskoja.

        Kuulostaa niin Keskuspuiston meiningiltä kymmenen vuoden takaa. Eli mikään ei ole muuttunut. Spede opisto.


    • Anonyymi

      Mä en kyllä tiedä missä tollanen kauppa on, mutta saisko sieltä koneistaja paperit nopeesti. Haluisin johonkin järkevään työhön.

      • Anonyymi

        Ammattiopisto Live on erityisammattikoulu. Toimipisteitä on esimerkiksi Espoossa ja Helsingissä.


    • Anonyymi

      Olen 16v. Poika. Toiset sanovat että pitää kasvattaa amis viikset jos aikoo hakea amikseen. Onko totta? Mulla ei viikset kasva niin jää sit amis haaveeksi. Jos hakis suoraan lääkikseen. Isäni serkku sanoi että opiskele lääkäriksi. Hyvä palkka ja saa töissä hieroa naisten vehkeitä

      • Anonyymi

        Ei tartte kasvattaa amis viiksiä.


      • Anonyymi

        Mun serkku haki kans lääkikseen. Niin se pääsi, niin ei siinä muu auttanu kun kasvattaa lääkis viikset ja lukee lääkäriks. Eikä se silti mikään rikas oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun serkku haki kans lääkikseen. Niin se pääsi, niin ei siinä muu auttanu kun kasvattaa lääkis viikset ja lukee lääkäriks. Eikä se silti mikään rikas oo.

        Oikeastaan lääkäriksi pitäisi valmistua ammattikoulusta eikä yliopistosta sillä lääkärin tutkinto valmistaa suoraan ammattiin.


    • Anonyymi

      Oikeasti sillä tutkintotodistuksella ei tee mitään paitsi pyyhkii perseensä. Ei kannata hakea, jos on jotakin lähempää rajoitetta. Ennemmin "huonot" paperit tavallisesta ammattikoulusta kuin hyvät Livestä.

    • Anonyymi

      Mmmm

    • Anonyymi

      Vajakkien oppilaitos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe