Raksapojat pillittää

Anonyymi-ap

Ei oo saanu kaivaa tarpeeksi. Kaupunki ei nöyrry. Hannu kaivaa.

27

3944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikuisia miehiä ja itkevät kuin vauvat

    • Anonyymi

      jusu vedättää...

      perävalotakuu

      • Anonyymi

        A&A on kusetuksen ammattilaisia tuossa puljussa.ei mitään totuuden hiventäkään puheissa.


    • Anonyymi

      Ompa kyllä Naurettavaa touhua Miehiltä, pitäisi käyvä anttaa Hamekangas.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa valittaa. Tiiä vaikka se kaupunki jonkun tonnin maksaa!


      • Anonyymi

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??

        On ja paljon


    • Anonyymi

      Aivan Lapsellista Valitusta, miten vielä iletään laittaa julkiseen jakeluun voi voi.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä ovat ne Sellin Martat tästä touhusta.

      • Anonyymi

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!


      • Anonyymi

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.

        Onko Niemisessä havaintoa sukurutsaamisesta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!

        Eipä muuta kuin kaukoilemaan m-marttojen sekaan vaikka Niemisestä asti.


    • Anonyymi

      Kuhmolainen kitisijä. Ei mikään lajinsa harvinaisuus.

    • Anonyymi

      Huulista raksapojile

    • Anonyymi

      Voi,voi!

    • Anonyymi

      Edustaja polvinen ei pillitä

    • Anonyymi

      Edustaja Polviselle lähestymiskielto. Onneksi on yhdessä sovittu rakennustyttöjen kanssa.

    • Anonyymi

      Me ollaan runkkareita kaikki kun oikein askoo katsotaan.

    • Anonyymi

      Joko polovinen on lyönyt nyrkinisku pöyttään

    • Anonyymi

      Jussipussi paskapussi.

    • Anonyymi

      Runk runk runk

    • Anonyymi

      Van onhan se hannulla palajon tolokumpaa meininkiä kuin runkuttajilla.kyllä jämpti on näin.

    • Anonyymi

      Kaikilla töitä ja toimeentuloa

      • Anonyymi

        HÖPÖ.HÖPÖ!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe