Raksapojat pillittää

Anonyymi-ap

Ei oo saanu kaivaa tarpeeksi. Kaupunki ei nöyrry. Hannu kaivaa.

27

3944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikuisia miehiä ja itkevät kuin vauvat

    • Anonyymi

      jusu vedättää...

      perävalotakuu

      • Anonyymi

        A&A on kusetuksen ammattilaisia tuossa puljussa.ei mitään totuuden hiventäkään puheissa.


    • Anonyymi

      Ompa kyllä Naurettavaa touhua Miehiltä, pitäisi käyvä anttaa Hamekangas.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa valittaa. Tiiä vaikka se kaupunki jonkun tonnin maksaa!


      • Anonyymi

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??

        On ja paljon


    • Anonyymi

      Aivan Lapsellista Valitusta, miten vielä iletään laittaa julkiseen jakeluun voi voi.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä ovat ne Sellin Martat tästä touhusta.

      • Anonyymi

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!


      • Anonyymi

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.

        Onko Niemisessä havaintoa sukurutsaamisesta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!

        Eipä muuta kuin kaukoilemaan m-marttojen sekaan vaikka Niemisestä asti.


    • Anonyymi

      Kuhmolainen kitisijä. Ei mikään lajinsa harvinaisuus.

    • Anonyymi

      Huulista raksapojile

    • Anonyymi

      Voi,voi!

    • Anonyymi

      Edustaja polvinen ei pillitä

    • Anonyymi

      Edustaja Polviselle lähestymiskielto. Onneksi on yhdessä sovittu rakennustyttöjen kanssa.

    • Anonyymi

      Me ollaan runkkareita kaikki kun oikein askoo katsotaan.

    • Anonyymi

      Joko polovinen on lyönyt nyrkinisku pöyttään

    • Anonyymi

      Jussipussi paskapussi.

    • Anonyymi

      Runk runk runk

    • Anonyymi

      Van onhan se hannulla palajon tolokumpaa meininkiä kuin runkuttajilla.kyllä jämpti on näin.

    • Anonyymi

      Kaikilla töitä ja toimeentuloa

      • Anonyymi

        HÖPÖ.HÖPÖ!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe