Raksapojat pillittää

Anonyymi-ap

Ei oo saanu kaivaa tarpeeksi. Kaupunki ei nöyrry. Hannu kaivaa.

27

3944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikuisia miehiä ja itkevät kuin vauvat

    • Anonyymi

      jusu vedättää...

      perävalotakuu

      • Anonyymi

        A&A on kusetuksen ammattilaisia tuossa puljussa.ei mitään totuuden hiventäkään puheissa.


    • Anonyymi

      Ompa kyllä Naurettavaa touhua Miehiltä, pitäisi käyvä anttaa Hamekangas.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa valittaa. Tiiä vaikka se kaupunki jonkun tonnin maksaa!


      • Anonyymi

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sukurutsaamisesta havaintoa??

        On ja paljon


    • Anonyymi

      Aivan Lapsellista Valitusta, miten vielä iletään laittaa julkiseen jakeluun voi voi.

    • Anonyymi

      Mitä mieltä ovat ne Sellin Martat tästä touhusta.

      • Anonyymi

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!


      • Anonyymi

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalliiksi se tulloo ajella Niemiskylältä Shellille kahville joka aamu. Saisi se kassaneiti antaa paljousalennuksen eläkeläiselle.

        Onko Niemisessä havaintoa sukurutsaamisesta??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh,myö munamartat täällä sellin paarissa tultiin siihen lopputulokseen,jotta ei taijja tulla tolokkuo koko hommasta! Jukolauta kun on kahvekupposen hinta noussunna,ajatelkoahan paljo tulloo päevässä maksamaan,kun kolome kertoa käyt juorut kuuntelemassa jotta oisko tullunna mehevämpie juoruja,jotta soahaan seuroavaksi aamuksi jeesusteltavaa! Kylläse on kallista tämä munamarttanahi olo! Peeäs:oekkeen hyvvää kessää kaekille,ja muistakkoa juoruta!

        Eipä muuta kuin kaukoilemaan m-marttojen sekaan vaikka Niemisestä asti.


    • Anonyymi

      Kuhmolainen kitisijä. Ei mikään lajinsa harvinaisuus.

    • Anonyymi

      Huulista raksapojile

    • Anonyymi

      Voi,voi!

    • Anonyymi

      Edustaja polvinen ei pillitä

    • Anonyymi

      Edustaja Polviselle lähestymiskielto. Onneksi on yhdessä sovittu rakennustyttöjen kanssa.

    • Anonyymi

      Me ollaan runkkareita kaikki kun oikein askoo katsotaan.

    • Anonyymi

      Joko polovinen on lyönyt nyrkinisku pöyttään

    • Anonyymi

      Jussipussi paskapussi.

    • Anonyymi

      Runk runk runk

    • Anonyymi

      Van onhan se hannulla palajon tolokumpaa meininkiä kuin runkuttajilla.kyllä jämpti on näin.

    • Anonyymi

      Kaikilla töitä ja toimeentuloa

      • Anonyymi

        HÖPÖ.HÖPÖ!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe