Huomasin myydessäni torilla kiinnostava efektin. Olin maksanut nostosta 3e kahdesta tuotteesta ja yhtä äkkiä ne saivat kohtùttoman huomion kunnes huomasi , että kumpikin olivat saaneet 170 katselukertaa samassa ajassa. Noin tasainen katselukertaa ei selity muulla kuin Torin työntekijän omilla lisämerkeillä jotta olisin tyytyväinen rahalliseen panokseeni. Onko muille käynyt samoin?
Eli kannustetaan ostamaan lisänäkyvyyttä saamatta oikeasti näkijöitä. Kolmas korottamani tuote oli mukamas saanut melkein 400 katsojaa kolmessa minuutissa, kun tähän mennessä sama tuote on vaat
inut kolme kuukautta.
Kusetusta huomasin.
Näinpä koen, että koska tori on niin helvetin kiinnostunut tuotteistani on se velvollinen ostamaan ne.
Yt, myyjä
Myyjäksikö
Anonyymi-ap
1
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699