Tiervâ puohháid!
Jiem tieđe, mon ennuv anarâškielâliih tääbbin láá - teikkâ lii-uv ubânâsân ohtâgin - mut meridim kuittâg, et tääl lii äigi algâttiđ anarâškielâlâš "viestâvitjá" ađai savâstâllâm. Tiervâpuáttim váá puohháid!
Puáđi mieldi já čäle maid peri, mast peri! Uážuh meid koijâdiđ maidnii anarâškielâst, jis lah ovdâmerkkân kielâ uáppee teikkâ mannii suujâst sämikielâin kiddiistum.
Internetsavâstâllâm lii meid ohtâ vyehi iäláskittiđ kielâ. Tääl ko sämmiliih ääsih miätá Suomâ já miätá ubâ maailm-uv, lii tehálâš, et ulmuin lii máhđulâšvuotâ kevttiđ kielâ meid káidusin. Liihân mist tot Facebook-juávkku, mut ij puohhâin lah Facebook-kevttee, ige puohah haalijd ain puoh aašijd jieijâs noomáin já muáđuin čäälliđ.
Veikkâ anonymiteetist láá ennuv hyeneh-uv peelih, nuuvt lii tot kuittâg mottoom tááhust pyeri. Já aainâs-uv mun jieš jurdám, et puohâin kolgáččij leđe máhđulâšvuotâ leđe motomin anonyym, meiddei uccâ aalmugijn.
Pargop te internetist sämikielâlâš!
Suom. Aika aloittaa viestiketju inarinsaameksi! Tulkaa mukaan höpisemään mitä tahansa. Kysyäkin saa, jos olet vaikka kielen opiskelija tai muusta syystä saamen kielistä kiinnostunut.
Čoovdâsäänih vâi ulmuuh kävnih taam viđjá:
anarâškielâ anarâškielâlâš anarâš saavah savâstâllâm sämikielah sämikielâlâš anonymiteet nomâttem inarinsaame inarinsaameksi saamenkielinen kielâoppâm inari sámi
Anaras saavah - Inarinsaamenkielinen ketju
Anonyymi-ap
3
697
Vastaukset
- Anonyymi
Na taathân lii uáli pyeri jurdâ! :) Eromâšávt tääl keessiv ko kuursah láá nuuhâm, piäsá kuittâg kostnii čäälliđ!
- Anonyymi
Puátá-uvsun pakkâ kessi?
- Anonyymi
Tääbbin mäddin kal-uv tuše peri arva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.765041Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.163413Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242710Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581770- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351243Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711035IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922