Onko kukaan kokeillut rullaluistimien renkaita marwen rullasuksiin? Alkaa oleen nuo suksen omat renkaat jo hinnaltaan niin kalliit ettei Vihti ostaa. Sama ostaa jonkun toisen merkkiset sukset ennemmin kuin tuhlata rahoja muihin ylihinnoteltuihin renkaisiin.
Marwen rullasuksien renkaat
Anonyymi-ap
1
425
Vastaukset
- Anonyymi
Luistelusuksesta ilmeisesti kyse. Rullaluistimen renkaat ovat selvästi nopeammat kuin rullasuksen eli vastus alenee aikalailla. Lisäksi Marwen renkaiden leveys laakereiden kohdalta on 25 mm, luistimien yleensä 24 mm eli pikkuklapin joutuu kiristää akselilla pois, jolloin renkaiden suorasuuntaus voi hieman kärsiä. Marwella on ne omat paksut prikkansakin, joiden sopivuus muiden renkaiden vanteisiin on vähän kysymysmerkki. Kokeilemalla selviää. Kannattaa valita mahdollisimman pehmeät (alle 76A) renkaat, kulkevuudessahan noissa ei ole paljon vaihtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1722774- 1541834
Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1241608Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621459- 931209
- 801200
Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata591089- 291073
- 471041
- 76994