Seurakunnan touhuja

Anonyymi-ap

Kirkkorouva näkyi kirjoitelleen, että seurakunnan ensimmäinen iskelmämessu on nyt pidetty. Siitä voinee päätellä, että lisää on tulossa. Pitääkö Hyrynsalmen seurakunta tilastoa siitä, kuinka monta heteroparia, lesboparia ja homoparia seurakunnassa vuosittain vihitään kristillisin juhlamenoin?

8

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tilastoidaa8n.

• Anonyymi

Kyllä on pois oikeasta tuommoiset messut ja muut höpötykset. Hyrynsalmen seurakunnasta on tullut sielunvihollisen temmellyskenttä.

• Anonyymi

Aiheuttaako tämä sekavuus ,että ei ole hakijoita kanttorin virkaan joka on laitettu hakuun jos kuinka monta kertaa .Kirkon sanoma täytyy olla sama " eilen ,tänään ja iankaikkisesti " ei se muutu ihmisten mielihalujen mukaan . Hömppää on tämän maailman tuutit täynnä ja sen paikka on muualla . Ikävää ,että kirkko tänä päivänä on maallistunut ja se kyllä aiheuttaa toiselta puolen myös tyhjentymistä .Tosi surullista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheuttaako tämä sekavuus ,että ei ole hakijoita kanttorin virkaan joka on laitettu hakuun jos kuinka monta kertaa .Kirkon sanoma täytyy olla sama " eilen ,tänään ja iankaikkisesti " ei se muutu ihmisten mielihalujen mukaan . Hömppää on tämän maailman tuutit täynnä ja sen paikka on muualla . Ikävää ,että kirkko tänä päivänä on maallistunut ja se kyllä aiheuttaa toiselta puolen myös tyhjentymistä .Tosi surullista .

Onko tähän tultu siksi, että kirkoherrat eivät ole enää herroja, vaan mitä milloinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tähän tultu siksi, että kirkoherrat eivät ole enää herroja, vaan mitä milloinkin.

Vanhat sano ennen ,että on heränneitä ja " leipäpappeja "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat sano ennen ,että on heränneitä ja " leipäpappeja "

Eiköhän se ole myös tätä päivää .

• Anonyymi

Taitaa olla yleismaailmallinen ilmiö, ei pelkästään Hyrynsalmen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe