Mikäli on New Yorkiin matkaamassa ns. "kohtuubudjetilla" niin suosittelen Hotel31:stä majapaikaksi. Sijainti on erittäin keskeinen ja hotellin taso hintaansa nähden loistava. Ainoa mistä joutuu tinkimään on oma kylpyhuone eli se jaetaan normaalitilantessa noin neljän huoneen kesken, mutta ainakaan meidän porukalla ei juurikaan osunut tilanteita joissa kylppäriä olisi tarvinnut sen ollessa varattu. Osasta huoneita on myös mielettömät näkymät kohti Empire State Buildingiä ja Macy's on alle 10 minuutin kävelymatkan päässä ja metroon on kirjaimellisesti vain kivenheitto. Suosittelen lämpimästi hyvien kokemuksien kautta.
Hotel31
Bleecker
2
325
Vastaukset
- voi suositella
Itsekkin voin suositella kun oltiin hotellissa tyttökaverin kanssa viime vuonna, vaikka hotelli on sinäänsä halpa jo sijainnin huomioonottaen, kaikista paras yllätys oli kun siellä oli jotkut "hullut päivät" tyylin kaksi yhden hinnalla :D
www.hotel31.com - Joku
Saako tästä hotellista lainata muuntajaa sähkölaitteita varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069