Toista ei saa missään nimessä olosuhteessa töniä ja kiusata muuten ramgaistukset ovat suuret!
Ilkkumuinen on täysin täysin epänormaalia huonoa käytöstä josta tulisi tulla sanktioita!
Kiusaajat te olette tämän maan sylkykuppi ja monet vihaavat teitä koska te olette monet päässeet tohon asemaan vain suhteilla kiusaamisella ja toisen alaspäin vetämisellä!
Toisen häiritseminen töniminen ja suhteet
17
290
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaaja/ tönijä ei saa ikinä anteeksi vaikka miten yrittäisi
- Anonyymi
Kiusaajan takia monet ihmiset sekoavat muuttuvat hulluiksi ja monet kiusatut masentuvat! 😭🙁🙄
- Anonyymi
Monet vartijatkin käyttävät ihmisiä seksuaalisesti hyväkseen häiritsevät vaikka mitään ei itse tekisi ja saattaa olla että monet ryöstäjät kiinnostuu ryöstöstä koska vartijalla on väärä henkilö tarkkailussa!
Kiusaako vartiakin? - Anonyymi
Kiusaajan oma syy jos uni ei maita ja henki lähtee jo nuorena!
- Anonyymi
Jos kiusattu raiskaa kiusaaja suorittamaan vankeustuomiota!
- Anonyymi
Kiusatut pukeutukaa hirviöiksi, Michael Myeriksi, Breivikin ja Hitlerin näköisiksi jos haluatte kostaa?
- Anonyymi
Kostakoo mopojengille esimerkiksi!
- Anonyymi
Toisen häiritseminen ja vittuilu jos toinen ei siitä tykkää on tuomittavaa ja muna pitää vittuilujalta silloin leikata irti!
- Anonyymi
Jos toista lyö hän joutuu maksamaan uhrille 3000€ kärsimyksestä ja joutuu muutakin maksamaanrlisäksi
- Anonyymi
Mie oon kovis tyypeillä ei taida aina mennä niinkuin suinkin halluu! ☺️☺️😭🙁😘
- Anonyymi
Kiusaaja on kaikella mittapuulla velkaa ikuisesti koko elämän
- Anonyymi
Monet rikkaat kiusaajat tappakaa ittenne!
- Anonyymi
Horny naiset siis jää henkiin selvennykseksi!
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Seek help!
- Anonyymi
Hei oon ite kiusattu ja körsin sella sesta sairaudessta kuin masennu se ei oo aina kaan tällä hetkellä paha mutta tarpeeksi paha siihen ette itken joka päivä koulussa(oon 12v)
- Anonyymi
Ihan tottA!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166453- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan991905En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708