Taidan olla vitun paha ihminen

Anonyymi-ap

Nuorena olin kiltti ja toiset huomioonottava

24

523

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskin, ei pahat täällä kiukuttele, ne on muualla särkemässä paikkoja.

Paha ihminen ei epäilisi olevansa paha.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­­y­­­m­­­f­o­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17851687I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Et ole laita minulle vain viestiä niin jutella sinun vuoro kirjottaa kun olen jo viestin sulle laittanut

• Anonyymi

Minun pitäisi aina lukea viimeaikaiset kirjoitukset, ennen kuin lähetän kenellekään viestiä. Olen edelleenkin kiltti ja huomioiva, vaikka erehdyinkin vastaamaan miehen lähettämään tekstiviestiin (puh.).
      Luulen, että kyseinen mies teki aloituksen.

• Anonyymi

Ihmiset on toinen toistaan pahempia. Siksi Jeesus tuli kuolemaan meidän sijastamme. Ja kyseessä on se toinen kuolema jota helvetiksi kutsutaan. Hän tuli, iankaikkisena Jumalana, piinattavaksi meidän pahuudestamme. Siitä syystä hän on voinut koko historian katsoa sivusta ihmisten pahuutta, koska hyvitysmaksu on aina Kristuksessa kaikkien synneistä. Uskomalla saamme armon ja anteeksiannon. Ilman sitä palamme tulessa.

• Anonyymi

En usko että olet paha. Tulet tänne kuudelta aamulla juttelemaan ei kenellekään. Luulen että olet yksinäinen ja ehkä sinulla on mieIenterveysongelmia... veikkaus.

• Anonyymi

Mikähän sulla sitten fiiraa kun tulet tänne aamusta alkaen profiloimaan ihmisiä provoja lukemalla vai itsellesikö ätmi vastaat taas? Niin tai näin, yhtä sumuiselta näyttää

• Anonyymi

Jos sä tiedostat sen et silloin ole oikeasti paha. Jotain tapahtunut elämässä joka saanut sinut kasvattamaan tuollaisen kuoren. Uskon että sisilmiltään olet vieläkin kiltti ja huomioonottava pelkää vain jostain syystä tuoda sen esille.

• Anonyymi

Kyllä ihminen voi olla paha, vaikka tiedostaisikin sen. Miksi väität tuollaista skeidaa? Onhan siitä todisteina kautta historian erilaisia tapauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ihminen voi olla paha, vaikka tiedostaisikin sen. Miksi väität tuollaista skeidaa? Onhan siitä todisteina kautta historian erilaisia tapauksia.

Harvemmin ihminen miettii sitä jos on tyytyväinen siihen olo tilaan. Jos perusluonne on muuttunut ei kyseessä ole silloin esim. Psykopaatti. Silloin on elämän tuomista asioista kyse mitkä ajaneet siihen. Ja määrittele paha? Vladimir Putin on mielestäni paha tai joku sarjamurhaaja yms. Ihminen on yleensä ilkeä ja inhottava omasta pahasta olosta johtuen tai kykenemätön keskustelemaan järkevästi. Se ei vielä kenestäkään tee sinällään pahaa ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin ihminen miettii sitä jos on tyytyväinen siihen olo tilaan. Jos perusluonne on muuttunut ei kyseessä ole silloin esim. Psykopaatti. Silloin on elämän tuomista asioista kyse mitkä ajaneet siihen. Ja määrittele paha? Vladimir Putin on mielestäni paha tai joku sarjamurhaaja yms. Ihminen on yleensä ilkeä ja inhottava omasta pahasta olosta johtuen tai kykenemätön keskustelemaan järkevästi. Se ei vielä kenestäkään tee sinällään pahaa ihmistä.

Tarkoitin nimenomaan niitä sarjamurhaajia, jotka tietävät, mitä tekevät ja tekevät silti. Muun muassa he ovat niitä pahoja. Kuka kenenkin mielestä, se on taas eri juttu se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin nimenomaan niitä sarjamurhaajia, jotka tietävät, mitä tekevät ja tekevät silti. Muun muassa he ovat niitä pahoja. Kuka kenenkin mielestä, se on taas eri juttu se.

Sarjamurhaajat ovat varmasti lähes kaikki persoonallisuushäiriöisiä. Tuskinpa tuntevat minkäänlaista katumusta. Tai pohdiskelevat
        muuta kuin itseään hyödyttäviä asioita. Kyllähän niitä julmiapiirteitä monella murhaajalla on tutkittu olleen jo lapsena . Toki varmasti osaa feikata vaikka miten hurmaavaksi itsensä. Aloittaja nyt kuitenkaan tuskinpa on sarjamurhaaja. Jotenkin luulen niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys:

Miten sinulle tulee mieleen esim äärimmäinen pahuus, kuten sarjamurhaaja?
        Onko sinulla tarttumapintaa, yhtymäkohtia, vertaistietoutta ko aiheesta?
        Ei tuo ensimmäiseksi mieleen kenellekään tule.

Oletko daiju?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys:

Miten sinulle tulee mieleen esim äärimmäinen pahuus, kuten sarjamurhaaja?
        Onko sinulla tarttumapintaa, yhtymäkohtia, vertaistietoutta ko aiheesta?
        Ei tuo ensimmäiseksi mieleen kenellekään tule.

Oletko daiju?

Vastikään luin aiheesta, niin siksi tuli ekana mieleen. Ei siinä sen kummempaa. Ei tarvi vetää meloneita nenuun siksi.

• Joka päivä voit katsoa peli haluatko elä viha tai ilo ,Muista kaikki syntynyt 9 kk jälkeen ja muista jos haluat ymmärrä elämä, Joskus aja hautaus asemaa ohi ja muista me ollaan siellä joskus kaikki rikas ja köhä ,ilo .ja viha,

• Anonyymi

Siinä on iso ero olla paha ihminen, tai olla ihminen joka tietää että muissa ihmisissä on paljon pahoja ihmisiä joiden pahuuksiin on varauduttava.

Varautuneisuus ei yleensä tule turhan takia.

Tokihan joudut aina haukutuksi kun et uhraa itseäsi muiden mukavuudenhalun takia.

• Anonyymi

Kun Suomessakin vallitsevaa uhriutumisleikkiä katsellaan tarkkaan, huomaa nopeasti kuinka kaikista pahimpia tekoja tekee julkisesti pyhimyksinä esiintyvät ihmiset. Sellaisille päättäjäryhmille ei kansan henkikään ole minkään arvoinen, vain oma etu kiinnostaa ja ovat sen oman teatterinsa opetelleet jolla saa valheita helpoimmin uskovalta kansanosalta paljon ääniä.

Näitä samoja temppuja harjoitetaan myös tavallisten ihmisten elämässä, on suorastaan hämmästyttävää millaista verbaaliakrobatiaa ja näytelmää rakennellaan kun kyse on jostakin edusta tai omaisuudesta minkä pyhimyksenä esiintyvä paha ihminen yrittää saada itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Suomessakin vallitsevaa uhriutumisleikkiä katsellaan tarkkaan, huomaa nopeasti kuinka kaikista pahimpia tekoja tekee julkisesti pyhimyksinä esiintyvät ihmiset. Sellaisille päättäjäryhmille ei kansan henkikään ole minkään arvoinen, vain oma etu kiinnostaa ja ovat sen oman teatterinsa opetelleet jolla saa valheita helpoimmin uskovalta kansanosalta paljon ääniä.

Näitä samoja temppuja harjoitetaan myös tavallisten ihmisten elämässä, on suorastaan hämmästyttävää millaista verbaaliakrobatiaa ja näytelmää rakennellaan kun kyse on jostakin edusta tai omaisuudesta minkä pyhimyksenä esiintyvä paha ihminen yrittää saada itselleen.

Apua tänne nyt ja äkkiä

• Anonyymi

Paskapuhetta.
        Ei normoihminen varaudu pahuuteen.

• Anonyymi

Annoit pimeyden voittaa

• Anonyymi

Aina voi tehdä parannuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi tehdä parannuksen.

Jossain vaiheessa kun Lucifer vie niin saattaa menettää oman sielunsa. Väärillä asioilla ei kannata leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jossain vaiheessa kun Lucifer vie niin saattaa menettää oman sielunsa. Väärillä asioilla ei kannata leikkiä.

Niin on. Ei se pahuus noin vain vie. Olet antanut
        minuutesi viedä.
        Olet itse tehnyt valinnan.

• Anonyymi

Eli et ollut juurikaan niin kiinni otettava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      95
      667
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      599
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      547
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68