aina kun sanotaan että Maija tms on nyt raskaana että minkälainen Maija on sängyssä. Miltä hänen vartalonsa näyttää missä vauva on tehty. Huutaako kun saa orgasmin vai onko hiljainen. Saako häntä katsoa vai onko peiton alla pysyjä. Itseasiassa ensimmäinen ajatus kun joku kertoo että on raskaana on että ai nuo on nussineet. Se itse vauva ei kiinnosta yhtään ja pahinta onkin kun lapsen saamisen jälkeen ihmiset alkaa joka asennossa ottaa kuvia ja laittaa niitä someen. Ymmärrän kiintymyksen siihen omaan lapseen mutta miksi me muut niitä katsottaisiin? Laita siitä vaimostasi vähissä vaatteissa kuvia se kiinnostaa kyllä tai siitä hetkestä kun lapsi tehtiin. Ihmiset ei käsitä että vaikka he olisivat kuinka kiintyneitä johonkin tunne ei välity ruudun toiselle puolelle. Me emme ole kiinnostuneita katsomaan lapsienne kuvia miksi edes olisimme? Joku pedofiili voi olla. Laittakaa äidit itsestänne kuvia kesämekoissa ym kun kesä on tulossa pidän myös jalkojen ja säärien kuvista niitä voisin katsella ja kommentoida.
Ainoa mikä kiinnostaa
Anonyymi-ap
2
285
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pisteen ja pilkun käyttäminen vaikeaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813182Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823639Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952904Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1491316Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141184- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979