Pesäpallokesä alkaa!

Anonyymi-ap

On odotettavissa erittäin kuuma ja jännittävä pesäpallokesä.
.
.
.
.
Kävin seuraamassa Visan pesäpalloharjoituksia ja joukkueessa on hurjia lyöjiä. Visa tulee menemään muutamassa vuodessa Jymyn ohi ja hallitsee sen jälkeen Suomen pesäpalloa suvereenisti!

6

408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sopupesiksestä tuskin kannattaa paljoa mölistä.

      • Anonyymi

        Visa ei ole ryvettynyt sopupeleissä, joten älä huutele kun et mistään mitään ymmärrä. Juntti! Visa tulee hallitsemaan pesäpallomaailmaa!


    • Anonyymi

      Sotkamo ei ainakaan tänäkään vuonna voita yhtään mitään kuin pari ottelua ja se siitä sitten

      • Anonyymi

        Sinä taidat olla niitä kiljun juojia, kun ajattelusi ei oikein leikkaa. Visa tulee doiminoimaan pesäpalloa!!


    • Anonyymi

      Haistakaa paskat Sotkamo voittaa 100000000000000000 seuraavaa mestaruutta

    • Anonyymi

      Sotkamon jymyllä paljon ylimääräistä tuloa kun lahjoitti 4000e iloksi ry:lle joka pistää rahan palamaan ukrainalaisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe