Ensin oli hiljaista, sitten helvetti repesi.

Anonyymi-ap

Iltapäivälehdissä nykysin hyvin tyypillisen oloinen otsikko jollekkin jutulle jossa muka tapahtuu jotakin järisyttävää. Lopulta paljastuu että lemmikkieläin kaatoi kylpyhuoneessa kuivaustelineen. Hoh hoijjaa näitäkin juttuja.

27

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sensaationhakuista kirjoitusta. Pyritään saamaan ihmiset klikkaamaan uutislinkkejä. Tällaiseksi on iltapäivälehtien touhu mennyt.

      • Anonyymi

        Persua ottaa päähän, kun heidän typeryytensä päätyvät otsikoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persua ottaa päähän, kun heidän typeryytensä päätyvät otsikoihin.

        Jotkut näkevät persuja ihan kaikkialla. Persuja vain vilisee silmissä.


    • Anonyymi

      Jos pohtisi persujen käyttäytymistä niin jos jonkin muun puolueen edustaja toimisi samalla tavalla kuin he, nousisi aivan valtava kohu.
      Sivistyneille puolueille ja sen poliitikoille vastaava käytös olisi
      poliittinen itsemurha.
      Persuilta ei edes odoteta asiallisuutta. Asiattomuus on PS:lle normi.

      • Anonyymi

        Persujen älykkyystaso ei riitä asialliselle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen älykkyystaso ei riitä asialliselle tasolle.

        Äärioikeisto on mölyapinakuoro.


    • Anonyymi

      Ampparipelleille tarkoitettua tali-sanomaa
      sitä se porukka täällä jauhaa tässäkään ketjussa en katsonut kun ensi rivin
      ensimmäisestä viestistä
      vastata voi pskasakille lukematta mitään

    • On se niin naurettavaa, miten ne liioittelevat ja kärjistävät asioita otsikoissaan (jos muutenkin).

      IltaSanomien otsikko:
      ""Kommentti: Hallitus­neuvotteluissa kipinöi ja paukkuu – mutta demarien ei kannata vielä nuolaista""

      Siitä saa käsityksen, että siellä on ilmiriita meneillään ja ovat toistensa raivelissa kiinni.

      Mutta (samassa lehdessä):
      ""Orpo sanoo, että juuri nyt hänellä ei ole tiedossaan suuria erimielisyyksiä, mutta kovaa neuvottelua.""

    • Anonyymi

      Vasuri-wokettaja-tomittajat näitä tehtailevat omassa turvatomassa tilassaan, jonka heille loi vanha tähtitieteilijä, joka käytti n-sanaa ainoastaan kontektissa mutta wokettaja parka otti sen henkilökohtaisesti. Sellaisia nämä vasuriwokettajat vaan nyt ovat.

    • Paras oli aikoinaan Aftonbladetissa, kun koko etusivu oli musta ja siinä valkoisella luki: "God natt Sverige!"
      Kyllähän se sävähytti, että mitä hirveetä tälle maalle on nyt tapahtunut. Tämäkö oli Ruotsin loppu vai onko koko maan laajuisesti mennyt sähköt, vai mitä ...
      Kaikenlaista kamalaa kävi mielessä, kunnes avasin lehden urheilusivut ja sieltä selvisi Ruotsin tipahtaneen pois kiekon loppupeleistä.

      • Anonyymi

        Ei mustaa väriä saa tuolla tavalla käyttää että se jää valkoisen tekstin alle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mustaa väriä saa tuolla tavalla käyttää että se jää valkoisen tekstin alle!

        Onhan se vähän rasistista.


    • Anonyymi

      Ruotsalaisten tapa , luoda elämää suurempaa draamaa.

    • Anonyymi

      Paas laittaen linkki esimerkiksi.

      =DW=

      • Anonyymi

        Jos vähänkin viitsii vaivautua, niin ne linkit löytää kyllä itsekin.


    • Anonyymi

      Yeap, otsikossa esitellään joku iso juttu, raflaava asia, oikea jättepaukku ja itse juttu ei ole minkään arvoinen eikä mitään ole tapahtunut todellisuudessa. Vähän sama touhu säätiedotteissa.

    • Anonyymi

      On lukijoiden aliarvioimista.

    • Usein lehdistössä poliitikot ärähtelevät milloin kenellekin.
      Halutaan julmemmilla sanoilla vahvistaa tekstiä.
      Vääristelevää informaatiota.
      Sitten kun juttua lukee,
      niin kyse voi olla vain tavallisesta erimielisyydestä,
      tai oman asiansa puolustamisesta.

      Testasin kaksi ärähtelijää
      Marin ja Saarikko.
      Kun kirjoittaa Marin ärähtää
      tai Saarikko ärähtää...
      niin johan löytyy lehtiostikoita.

    • Anonyymi

      Futiskentällä Pukin kanuuna puhui, ja lätkässä Laineen tykki sivalsi kiekon ylämummoon.

    • Anonyymi

      Miten fiksu olikaan A-Studiossa RKP:n Ted Urho. Oli ilo kuunnella
      ihmistä, joka kunnioittaa ihmisarvoa ja ihmisoikeuksia.

      Persut eivät kunnioita. mm. Halla-aho on kirjoittanut blogissaan:
      "Minä vihaan ihmisoikeuksia"
      Persuja ohjelmassa edusti etnofobisen äärijärjestön Suomen Sisun jäsen
      Simo Grönroos, joka puhui ihmisistä hyvin alentavasti, rasistisesti.
      Koska persuilla on käytössä tämä sana "haittamaahanmuutto",
      samaa sanaa voi varmaankin käyttää myös heistä, PS on haittapuolue.

    • Anonyymi

      S G puhui asiaa. Työelämä on siksi tärkeä, ettei sitä hoideta tunteilla ja puita halailemalla.

      • Anonyymi

        Rasisti puhui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rasisti puhui.

        Joo, puhui asiaa, jota kaltaisesi ei tajua.
        Hoet vain rasisti ja uusnatsi, sanavarastosi rajallinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, puhui asiaa, jota kaltaisesi ei tajua.
        Hoet vain rasisti ja uusnatsi, sanavarastosi rajallinen!

        Ei juuri muita sanoja ole olemassa PS:n toiminnan kuvaamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juuri muita sanoja ole olemassa PS:n toiminnan kuvaamiseen.

        Natseista ei ole hyvää sanottavaa. Natsismi on rikos ihmiskuntaa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natseista ei ole hyvää sanottavaa. Natsismi on rikos ihmiskuntaa vastaan.

        Olet Putinin työrukkanen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Putinin työrukkanen!

        Teit kirjoitusvirheen, sinun piti kirjoittaa: OLEN Putinin työrukkanen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe