Heinolan kaupunki järjestää kuntalaisille ja yrittäjille Heinola-aamukahvit WPK-talolla pe 12.5. klo 8.00. Tervetuloa kuulemaan ajankohtaista infoa toriremontista. Paikalla vastaamassa kysymyksiin ovat teknisen toimen johtaja Keijo Houhala, rakennuspäällikkö Ari Matteinen, kaupunginarkkitehti Harri Kuivalainen ja kiinteistöpäällikkö Jari Kuosa.
12.5.2023 klo 08:00 - 09:30 Toriremontti-info WPK-talo
7
393
Vastaukset
- Anonyymi
ajankohtaista infoa toriremontista.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852357R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Tori parkkipaikaksi..
- Anonyymi
Ihan oikeesti, tuota toriremonttia EI tarvitsisi tehdä nyt.
Kyllä sille reilulle 3 milj. olis tärkeämpiä kohteitakin, esim terveydenhoitoala.
Tori on ihan toimivassa kunnossa... jos putkistossa on vikaa, niin ne vain korjataan.
Kiitos. Terveisin veronmaksaja 🙂 - Anonyymi
Jälleen yksi kesä, kun Heinola näyttää turisteille työmaa-aitoja. Ei houkuttele.
Useita tietöitä kesken parhaaseen kesäsesonkiin ja vielä laajennetaan remontteja toriin.
Onko Heinolalla vaikeuksia saada rahansa käytettyä? Eikö uusiin asutusalueisiin ja kouluihin uppoa tarpeeksi veroeuroja?- Anonyymi
Toriparkkiin saa hyvin uppoamaan. Tehdään hienompi kuin Lahdessa on.
- Anonyymi
Helpommin rahat voi hävittää polttamalla nuotiossa, eikä synny niin paljoa vahinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818