Ensimmäinen oikeasti iso penis vaimolleni

Anonyymi-ap

Olin jonkin aikaa valmistellut vaimoani koittamaan seksiä erään työkaverini kanssa. Muuten kaveri oli ihan normi insinööri, mutta omasi ihan oikeasti ison peniksen. Sulkispelin jälkeen olin sitä pukuhuonessa ihmetellyt, en tosin ollut sanonut mitään.
Aikansa pohdittuaan vaimoni tuumi että kai sitä voisi kokeilla, kiinnosti se tietty häntäkin. Kaverin suostuttelu otti hetken, ei kauan, ja lopulta olimme saaneet kalenterit järjestykseen ja Aki istui meillä sohvalla. Aki oli hiukan ujon oloinen, tietäähän sen kun tunsi varmaan olonsa oudoksi, vaimoni ei halunnut häntä varsinaisesti luonteensa takia. Pahoittelinkin mahdollista esineellistämistä.
No, kultani otti ohjat, halasi Akia ja ja antoi kunnon suukon suulle. Kielen kanssa, niinkuin hänellä tapana on. "Ainakin osaat suudella" hän kehui Akia. Otetaanko alkuun pikku paukut, tuossa olis single malttia? kysyin. Rouvakin rentoutuisi.

Otimme napsut, juttelimme, ja lopulta tuumin että jos vaikka pikkuhiljaa siirryttäisiin asiaan, haluaisin nähdä... Aki pyysi päästä suihkuun, otti pyyhkeen ja lähti kylppäriin. Vaimoni istui sohvalla hiukan jännittyneen oloisena ja kysyi minulta, miten iso tuolla se on? Kohta näet, vastasin, on se nyt ihan kunnolla isompi kuin minulla... Aki tuli suihkusta, pyyhe lanteillaan, vaimoni katseli miestä ja näytti tykkäävän näkemästään. Otappa vaatteita vähemmäksi, vieras on jo liki alasti, sanoin. Vaimo riisui paitansa, liivejä ei näemmä ollut huomannut laittaa alle, ja laski hameen nilkkoihin. Pikkarit jäivät jalkaan. Hän siirtyi Akia kohti, otti tätä kädestä ja painoi sen rinnalleen. He suutelivat, ja vaimoni laski Akin pyyhkeen alas... "Voi hyvä isä.." sanoi kultani kun hän vilkaisi alas. Akin jalkovälissä roikkui isoin kalu mitä hän oli koskaan, kai?, nähnyt. Hän povlistui, otti tuon elimen käteensä ja katseli sitä epäuskon vallassa. "Ei mahdu", tuoimio oli nopea. Mahtuu, sanoin. Maista sitä. Vaimoni otti terskan suuhunsa, juuri muuta ei mahtunutkaan, hiukan vartta mukaan. Tuo elin oli todella iso. Ja paksu, mikä on kuulemma naisille tärkeintä.

Akilla alkoi seistä, kalu ei onneksi enää juurikaan kasvanut, koveni vain. Vaimo nuoli terskaa, imi kasseja, ja nänneistä näin että hän alkoi jo lämmetä. "Onpa upea" hän sanoi, Aki nautti silmät kiinni kultani suusta ja kielestä. Menkääs makkariin, tulen perässä, sanoin ja he poistuivat, vaimo edellä, Aki ase tanassa perässä. Pariskunta oli sängyllä toisiinsa kietoutuneena kun menin vaatteeni riisuttuani perässä. Odottakaas, sanoin, ja hellästi riisuin vaimoltani pikkarit. Levitin hänen reitensä ja pyysin Akia nuolemaan. Aki teki työtä käskettyä ja vaimoni kiemurteli taitavan kielen alla. Painoin vaimoni huulille suudelman kun hän nautti Akin kielestä. "Ihana pillu" huohotti Akia ja nuoli vasta-ajeltua häpyä. Vaimoni alkoi huohottaa ja paikat kastuivat lupaavasti. Lipaise pyllyäkin, sanoin Akille. Kohta kuulin kultani kirahtelevan siihen malliin että kieli oli löytänyt tiensä myös sille tiukemmalle reiälle.

Otin kultaani kädestä, pussasin ja kysyin että joko kokeillaan? "Hui kamala, kokeillaan mutta varovasti" hän sanoi ja avasi reitensä apposelleen. Rakkaani ihana pimppi avautui Akin edessä, tämä sovitteli terskaa huulille ja hieroi varovasti. Annoin vaimolleni tyynyn hartioiden alle, hän nousi puoli-istuvaan asentoon ja katseli tuota jalkovälissään touhuavaa miestä. "Laita sisään" kultani huokaisi. Aki otti kalustaan kiini ja alkoi työntää kaluaan vaimooni. Vaimo huohotti, pyysi odottamaan kun terska oli sisällä. Hän totutteli tuohon uuteen penikseen. "Hyvä isä että se tuntuu...", hän otti Akia lanteista ja alkoi puskea varovasti vastaan. Hän halusi tuon ison kokonaan sisäänsä. Semmoista ilmettä en ole koskaan nähnyt rakkaani kasvoilla, Akin kalu oli nyt lähes palleja myöten melko pienikokoisen vaimoni sisällä ja hän haukkoi henkeä. "Se on niin iso...." Katselin vaimoni pimppiä, se oli ääriään myöten Akin täyttämä. Aki alkoi naida, veti ulos, painoi sisään, kerta kerralta syvemmälle. Vaimoni huohotti, voihki ja kiermurteli. Väliin kivusta, sen näki, väliin nautinnosta, senkin näki.... Minä istuin parin vierellä, pidin toisella kädellä kultani kädestä ja runkkasin toisella kädellä omaa penistäni. Pippeliä tässä vertailussa.

Kultani otti Akia niskasta, painoi huulensa tämän huulille, suuteli ja pyysi häntä nussimaan.... "Tekee niin hyvää... pane, kulta pane.." Aki pani hetken, veti kalunsa maiskahtaen ulos vaimoni sisältä ja käänsi tämän kontilleen, vaimoni otti tuon parrun takaapäin sisäänsä ja parkaisi. Aki oli ilmeisesti osunut ihan pohjaan... Hän rauhoitti tahtia, tynteli hitaasti ja aina kun pohja löytyi huokaisi vaimoni, nautinnosta, toivon. Vaimoni rinnat heiluivat työntöjen tahdissa, Aki paineli ja minä ryunkkasin. Uskallan sanoa että me kaikki nautimme. Vaimoni asetti Akin käden klitalleen, tämä alkoi hieroa ja kohta köyristyi rakkaani selkä lupaavasti. Hän sai kunnolla, pitkään ja äänekkäästi.....
-Pasi-

10

8788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...Aki käänsi vaimoni selälleen ja työnsi yhä seisovan kalunsa kultani sisälle. Vaimo oli vielä orgasmin huuruissa, voihki vain kun Aki työnteli kasvavan kiihkon vallassa tuota elintään vaimooni. Aki kumartui vaimoni päälle, imi tämänrintoja, suuteli suuta ja kaulaa ja työsti alakertaansa vaimooni. Älä pane niin kovaa, pyysin ja Aki hidasti tahtia, vaimoni otti Akia lanteista, ja työnteli vastaan. Aki alkoi huohottaa, kysyi "minne saan tulla?" "tule mun sisään" vastasi vaimo. Aki hautasi kasvonsa kultani tisseihin ja työnsi elimensä sniin syvälle vaimooni kun pystyi. Katselin kun hän jalat täristen laski lopulta siemenet loppuunpantuun vaimooni. Hiestä märkänä hän lysähti vaimoni päälle, tämä kietoi kätensä hänen ympärilleen ja piti tuon valtavan spermaa valuttavan elimen sisällään kunnes se pehmeni ja lupsahti ulos vaimoni eritteitä valuvasta emättimestä...

      Vaimo makasi Akin vierellä jalat harallaan, Akin kalu lepäsi tämän reidellä ja katselin runkaten kuinka he suutelivat, Aki hyväili vaimoni rintoja joissa alkoi näkyä useampi fritsu, Akin jäljiltä. "Herran jumala kun se oli upeaa" huokaisi kultani, työnsi lantiotaan eteenpäin, tarjoten valuvaa emätintään katseltavakseni. Valkoinen noro valui häpyhuulien välistä lakanalle, runkkasin samalla kun hieroin vaimoni turvonnutta häpyä. Ja kuinka ollakaan, hetken päästä lauksein vatsalleni, vaimoni ja Akin keskittyessä vielä toisiinsa. Lupaa pyytämättä asetuin tutusti vaimoni jalkoväliin, avasin tuon ihanan posliinivaon levälleen ja nuolin vielä valuvat eritteet parempiin suihin, turha sitä on hyvää tavaraa lakanoille valuttaa...

      -Pasi-

    • Anonyymi

      Vaimoni sai ekaa kertaa todella ISOa ensimmäisessä parinvaihto jutussa. Pullonpyörityksessä vaatteet väheni ja lopulta kaveri otti bokserinsa pois jolloin vaimoni näki ekaa kertaa millainen iso ase sieltä löytyi. Vaimo katseli silmä kiiluen kaverin kalua. Vaimolta lähti stringit ja paljasti kaverille siistityn pienen pillunsa. Sormetuksen ja suihinoton jälkeen koitti tehtävä jolloin kaveri levitti vaimoni jalat apposen auki ja alkoi työntää isoa kalua vaimooni. Katselimme kaverin vaimon kanssa ja kohta pääsin työntämään omaa kaluani kaverin vaimoon.

    • Anonyymi

      Meillä on myös samanlainen kokemus. Vaimo vertaili vielä kaverin kalun ja minun pienen kalun eroja ja mitä ne tuntuu. Kiihotti sikana. Kaveri laski sisään. Muistan miltä tuntui työntää oma pieni kalu spermaiseen jättikalulla nussittuun pilluun. Se ei paljon vastustellut. Tuli heti.

      • Anonyymi

        Sulla ei todellakaan kaikki sylinterit käytössä. Kannattais tarkistaa lääkityksesi.


    • Anonyymi

      Niin, kyllä tuon kokemuksen perusteella on pakko todeta että koolla on väliä. Vaimon mukaan nimenomaan paksuus on se juttu. Jos elin on turhan pitkä, se voi olla kivulias mutta paksu tekee tosi täyden olon, vaikka lyhyempikin.
      -Pasi-

    • Anonyymi

      meillä kävi niin että tulin kateelliseksi kun en itse saanut no vaimo lupas että ens kerralla on minun vuoro saada ja sainkin myös

    • Anonyymi

      Eikä tämä eka kerta tietenkään jäänyt Akin viimeiseksi. Seuraavana kesänä kutsuimme hänet mökillemme, etelä-savoon viikonlopuksi. Minä hain hänet venerannasta, vaimo odotti saaressa ja tuli laiturille meitä vastaan verhoutuneena ainoastaan ohkaiseen isoon huiviin. Rinnat olivat pääosin piilossa, mitä nyt kuulsivat ohuen kankaan läpi ja jalkoväli vilkahteli aina välillä kun huivin helma sopivasti liukui sivuun. Näky oli kiihottava ja hurmaava. Aki nautti näkemästään, sen näki shortsien etumuksesta.
      Ensimmäisen kerran he rakastelivat kun oli ensin saatu Akin tavarat kannettua aittaan, ihmettelin kun eivät sieltä tulleet pois. Menin ovelle katsomaan ja siellä oli jo pari täydessä touhussa. Vaimon tissit hytkyivät työntöjen tahdissa kun Aki lykki elintään vaimooni. Kultani ynisi nautinnosta, puri Akin kaulaa kun tämä kouri hänen rintojaan ja nussi. "Tule päälle" Aki sanoi ja kävi pedille selälleen. Vaimo nousi hänen päälleen ja ohjasi tuon ison aseen märkään emättimeensä. Näin hän pääsi määräämään tahdin ja syvyyden. Aki hieroi kultani klittaa saaden tämän inisemään silkasta kiihkosta. Kultani ratsasti tuolla mahtikalulla, pylly iski alas, penis upposi hänen sisäänsä. Hän nousi ylös, Akin kalu miltei lipsahti ulos kunnes hän taas upotti sen sisäänsä. Aki ei tätä kylmiltään kauaa kestänyt, hän tarrasi vaimoni lanteista kiinni ja ulvahtaen iski parrunsa vaimoni pimpin pohjille ja laski koko lastin sisälle.
      Katselin ovelta touhua, kultani suuteli Akia, hyväili tämän kiveksiä ja tarjosi rintojaan tämän suuhun. Hetken päästä vaimo kääntyi selälleen, avasi reitensä jolloin pääsin näkemään tuon turvonneen hävyn kaikessa kauneudessaan. Akin mehut lurahtivat päiväpeitolle ja rakkaani levitteli tuota nektaria pimpin huulille ja voiteli sillä häpykumpunsa. Tota, sanoin, jos ehditte niin laitoin äsken kahvin tulille, tulkaas sumpille...
      Tämä ei jäänyt viimeiseksi eräksi, jatkoa oli tulossa...
      -Pasi-

      • Anonyymi

        Kahvit saatiin juotua, siirryttiin terassille johon olin virittänyt ison ilmapatjan ja pari laiskalassea. Rouva kävi patjalle tyynyjen kanssa, me asetuimme lasseille. Noudin kaikille lasit kuohuviiniä, kilistelimme ja nautimme lämpimästä päivästä.

        Jonkun ajan päästä vaimo tuumi että on riittävän lämmin ja otti verhonaan olleen huivin pois. Hän asettautui mukavasti tyynyille ja siemaili kaikessa rauhassa kuohariaan. Mitäs Aki, kai mekin voidaan heittää shortsit veks, kun ei toi vaimokaan näy ujostelevan, kysyin ja riipaisin housuni jalasta. "No, mikäs" vastasi hän ja riisui omansa, asetteli kalunsa reidelle ja asettui pitkäkseen. Näin kuinka hän katseli vaimoani, joka loikoili alastomana edessämme, jalat kevyesti harallaan. Hänkin silmäili Akia, vilkaisi minua ja hymyili raukeasti. "Aki, haluatko tulla mun sisääni?" Hän kysyi kohta. Aki vilkaisi minua, nyökkäsin hänelle että siitä vaan, vaimohan pyysi. Aki nousi, siirtyi rakkaani vierelle patjalle. Vaimoni kääntyi kyljelleen ja tarjosi pyllyään Akille. Hän nosti päällimmäistä jalkaansa hiukan jolloin kaunis ajeltu pimppi avautui pakaroiden välistä. Näky oli minusta erittäin eroottinen. Aki kävi hänen taakseen, otti taas kalustaan kiinni ja alkoi asetella sitä kultani hävylle. Tämä huokaisi kun tunsi tuon ison terskan työntyvän hitaasti sisäänsä. "Hitaasti kulta", hän huokaisi. Katselin tuolistani kuinka Akin elin työntyi pikkuhiljaa rakkaani sisään. Pakko oli minunkin alkaa runkkailemaan.
        Kultani otti ison elimen kokonaan sisäänsä, asetti Akin kalun rinnalleen hiljalleen puski pyllyllään vastaan, nauttien tunteesta jonka tuo valtava penis sai aikaan. "Oi kun se tuntuu.... sinä olet niin iso, työnnä..." Aki alkoi nussimaan, veteli ulos, painoi sisään. Näykki vaimoni niskaa saaden tämän kihertämään nautinnosta. Aki hieroi vaimon rintoja samalla kun otti tämän takaapäin lusikassa. Vaimoni ynisi ja huokaili, otti Akia pakarasta ja painoi vastaan. Hänen voihkeensa kävi voimakkaammaksi joka työnnöllä ja hetken päästä hän alkoi täristä. Hän ulahti hiljaa ja laukesi.
        Katselin ihmeissäni. Hän ei ollut ennen tätä koskaan lauennut pelkästä yhdynnästä. Akin iso elin oli selvästi osunut johonkin oikeaan kohtaan ja rakkaani laukesi siihen paikkaan. "Multakin tulee kohta" huohotto Aki, vaimoni kääntyi selälleen ja tarjosi Akille rintojaan. Tämä kävi hajareisin kultani päälle, alkoi runkata ja hetken runkattuaan hän ruiskautti siemenensä rakkaani tisseille. "Voi kun se oli taas niin ihanaa" huokasi tuo kahden lapsen äiti ja hieroi Akin spermaa nänneilleen. Aki lepäsi patjalla, elin veltostuen ja pyysi minua tuomaan itselleen oluen. Minä hain. "Oliko kiva katsella?" vaimo kysyi. Oli aivan huikeen näköistä, vastasin ja suuteöin kultaani. Sitten laskeuduin ja nuolaisi Akin jättämän sperman kultani vartalolta. Asettauduin hänen jalkojensa väliin ja työnsin oman pippelini hänen sisäänsä. Olin niin kiihottunut äskeisestä, että jo parin työnnön jälkeen laukesin vaimoni likimärkään pimppiin. "Tekikö noin hyvää?" hän kysyi ja hymyili kiltisti....
        -Pasi-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvit saatiin juotua, siirryttiin terassille johon olin virittänyt ison ilmapatjan ja pari laiskalassea. Rouva kävi patjalle tyynyjen kanssa, me asetuimme lasseille. Noudin kaikille lasit kuohuviiniä, kilistelimme ja nautimme lämpimästä päivästä.

        Jonkun ajan päästä vaimo tuumi että on riittävän lämmin ja otti verhonaan olleen huivin pois. Hän asettautui mukavasti tyynyille ja siemaili kaikessa rauhassa kuohariaan. Mitäs Aki, kai mekin voidaan heittää shortsit veks, kun ei toi vaimokaan näy ujostelevan, kysyin ja riipaisin housuni jalasta. "No, mikäs" vastasi hän ja riisui omansa, asetteli kalunsa reidelle ja asettui pitkäkseen. Näin kuinka hän katseli vaimoani, joka loikoili alastomana edessämme, jalat kevyesti harallaan. Hänkin silmäili Akia, vilkaisi minua ja hymyili raukeasti. "Aki, haluatko tulla mun sisääni?" Hän kysyi kohta. Aki vilkaisi minua, nyökkäsin hänelle että siitä vaan, vaimohan pyysi. Aki nousi, siirtyi rakkaani vierelle patjalle. Vaimoni kääntyi kyljelleen ja tarjosi pyllyään Akille. Hän nosti päällimmäistä jalkaansa hiukan jolloin kaunis ajeltu pimppi avautui pakaroiden välistä. Näky oli minusta erittäin eroottinen. Aki kävi hänen taakseen, otti taas kalustaan kiinni ja alkoi asetella sitä kultani hävylle. Tämä huokaisi kun tunsi tuon ison terskan työntyvän hitaasti sisäänsä. "Hitaasti kulta", hän huokaisi. Katselin tuolistani kuinka Akin elin työntyi pikkuhiljaa rakkaani sisään. Pakko oli minunkin alkaa runkkailemaan.
        Kultani otti ison elimen kokonaan sisäänsä, asetti Akin kalun rinnalleen hiljalleen puski pyllyllään vastaan, nauttien tunteesta jonka tuo valtava penis sai aikaan. "Oi kun se tuntuu.... sinä olet niin iso, työnnä..." Aki alkoi nussimaan, veteli ulos, painoi sisään. Näykki vaimoni niskaa saaden tämän kihertämään nautinnosta. Aki hieroi vaimon rintoja samalla kun otti tämän takaapäin lusikassa. Vaimoni ynisi ja huokaili, otti Akia pakarasta ja painoi vastaan. Hänen voihkeensa kävi voimakkaammaksi joka työnnöllä ja hetken päästä hän alkoi täristä. Hän ulahti hiljaa ja laukesi.
        Katselin ihmeissäni. Hän ei ollut ennen tätä koskaan lauennut pelkästä yhdynnästä. Akin iso elin oli selvästi osunut johonkin oikeaan kohtaan ja rakkaani laukesi siihen paikkaan. "Multakin tulee kohta" huohotto Aki, vaimoni kääntyi selälleen ja tarjosi Akille rintojaan. Tämä kävi hajareisin kultani päälle, alkoi runkata ja hetken runkattuaan hän ruiskautti siemenensä rakkaani tisseille. "Voi kun se oli taas niin ihanaa" huokasi tuo kahden lapsen äiti ja hieroi Akin spermaa nänneilleen. Aki lepäsi patjalla, elin veltostuen ja pyysi minua tuomaan itselleen oluen. Minä hain. "Oliko kiva katsella?" vaimo kysyi. Oli aivan huikeen näköistä, vastasin ja suuteöin kultaani. Sitten laskeuduin ja nuolaisi Akin jättämän sperman kultani vartalolta. Asettauduin hänen jalkojensa väliin ja työnsin oman pippelini hänen sisäänsä. Olin niin kiihottunut äskeisestä, että jo parin työnnön jälkeen laukesin vaimoni likimärkään pimppiin. "Tekikö noin hyvää?" hän kysyi ja hymyili kiltisti....
        -Pasi-

        Loppu viikonlopun aikana Aki rakasteli vaimoani ainakin kolmeen kertaan. Jos he ottivat pikaiset kun en ollut näkemässä, se on heidän asiansa. Ehkä eroottisin tuokio mielestäni oli iltasella saunan jälkeen kun vaimoni istutti Akin tuoliin ja istahti tämän syliin. He suutelivat, Aki imi ja hieroi vaimoni rintoja, tuo iso elin jökötti vasten kultani vatsaa. Se ulottui silloinkin hänen tissiensä väliin. Aki kouri kultani pyllyä, sormi kävi välillä peppureiällä ja vaimoni voihki kiihkosta. Tätä jatkui varmasti vartin verran.
        Ota Aki sisääsi, pyysin. Vaimo vilkaisi minua olkansa yli ja virnisti riettaasti.. Hän kohottautui, asetti tuon ison elimen huulille ja painautui alas. Akin elin upposi koko mitaltaan vaimoni sisään. Taas. Tämä akti kesti pitkään. Vaimo huojutteli itseään tuolla aisalla, halasi ja suuteli Akia, tarjosi tissejään tämän suuhun. Aki vastasi samalla mitalla, imi ja näykki nännejä, sormeili kultani pyllyä ja kun pimpistä oli valunut riittävästi nesteitä, upotti hän sormen vaimoni peppuun.... Kultani ulahti kun sormi upposi siihen tiukkaan paikkaan. Hän selvästi totutteli tuohon tunteeseen, molemmissa rei'issä oli tavaraa.
        "Odota, mä käännyn" sanoi hän, nousi ylös ja kääntyi. Hän istui taas Akin elimelle ja levitti jalkansa. Katselin aitiopaikalta kun hän otti kaverini sisäänsä. Aki kurotti kädet rinnoille, vaimo ratsasti hiljakseen. En voinut vastustaa kiusausta, siirryin kultani jalkojen väliin ja aloin nuolemaan tämän klitorista. Akin kalu liukui häpyhuulien välissä ja rakkaani huokaili nautinnosta. Katselin kuinka Akin pallit elivät työntöjen tahdissa, ja niille valui noro vaimoni pimpistä. En ajatellut sen ihmeempiä vaan nuolaisin noron pois kaverini kiveksiltä. Aki hätkähti, mutta ei sanonut mitään. "Jatka vaan" sanoi nyt vaimoni. Onko sulle ok, kysyin Akilta. "On joo" hän ähkäisi. Vaimoni lakkasi liikkumasta, katseli minua kun aloin nuolla Akin kasseja. Huomasin Akin kiemurtelevan. "Miltä tuntuu?" kysyi kultani Akilta. Imaisin samalla toisen kiveksen suuhuni. "Yllättävän hyvältä" ähkäisi Aki, ja naurahti. "No hyvä" sanoi vaimo ja jatkoi ratsastustaan, rauhallisesti.
        Jonkun ajan päästä hän nousi, meni sängylle kontilleen ja pyllisti. Turvonnut häpy loisti pakaroiden välistä, Aki työntyi sisään ja aloitti nussimisen. "Tule tänne" kultani vinkkasi minulle. Menin hänen eteensä ja hän imaisi oman elimeni suuhunsa. Aki nussi takaa, minä lykin suuhun. Kurotin käteni kultani tisseille ja Aki hieroi tämän pimppiä. Vaimo alkoi inistä, puski vasten Akin kalua ja laukesi. Aki takoi kaluaan vaimooni ja laukesi karjuen, laskien siemenet taas vaimoni sisään.
        Minäkään en kestänyt pitkään, otin kaluni vaimoni suusta ja laskin siemeneni selälleen pyörähtäneen kultani rinnoille. Makasimme sängyllä kaikki kolme. Vaimoni avasi jalkansa ja antoi loppuun pannun pimppinsä vuotaa nesteet päiväpeitolle. Annoin ensin pusun kultani huulille, sitten painoin suuni hänen pimpilleen. Pimppi oli niin herkkänä etten saanut nuolla. "Putsaa Akin kalu" nauroi vaimo. Katsoin Akia, tämä naurahti että siitä vaan. Imaisin terskan suuhuni, imin loput spermat suuhuni ja nuolin varren ja pussit valuneista limoista.
        Hetken levättyämme hain vaimolle lasin valkoviiniä ja meille oluet. Istuin vaimoni jalkopäähän, siemailin oluttani ja hyväilin hellästi tuota ihanaa naisellista vakoa, joka keräsi voimia uusiin koitoksiin...
        -Pasi-


    • Anonyymi

      Vaimo ei uskonut ison kalun voimaan on monesti keskusteltu keviästi aiheesta. Kesällä oltiin ravintolassa huomasin tumman pojan seuraavan vaimoa istui sivussa, otin lasin ja kävelin lähelle kysyin saako istua hymyillen vastasi ja suomeksi. Kerkisin keskustella vähän aikaa oli kuulema sukulaisissa.
      Vaimoni Miina tuli täälläkö olet, poika hymyili kohteliaasti vaimo istui pojan viereen.
      Marco esitteli itsensä seisaalleen nousten, vaimo hymyili innostui kun kuuli Marco osaa suomea. Kävin tanssimassa sanoin Miinalle poika on yksin haluaa varmaan tanssia, kuiskasin korvaan ei ole yksin on sillä pitkä kun sua ihailee vaimo kuiskas ihaileeko.
      Kun vaimo meni tanssimaan oli vähän tungosta, tuli vähän punaisena iskin silmää pojan valkoisissa housuissa oli mittaa. Tanssin vaimon ja muiden kanssa silloin poika haki vaimoa olin huomaavinani ei haitannut kohouma hyvin painui mekkoa vasten.
      Orkesteri meni tauolle sanoin mennään huoneessa käymään vaimo ja poika istui sängyllä vaimo posket punaisena.
      Vaimo meni vessaan tuli sieltä yhtä punaisena huomasin ei ole liivejä menin viereen sanoin pojalle eikö ole kaunis vaimo , vaimo katsoi ihmeissään mitä sinä nyt, nostin puseron sanoin koske pojan kädet oli heti rinnoissa vaimo huokaili mitä te aijotte kaadoin vaimon ja suutelin kuiskasin nyt sinua naidaan sanoin pojalle ota pikku housut vaimo oikein nosti lantiota vaikka vastusteli nostin vaimon ylös laskin mekon, oli alasti sanoin nuole vaimoa poika työnsi vaimon sängylle ja nuoli vastustus loppui heti poiaka nuoli ja riisui samalla housut katsoin kalua nyt kyllä saa kunnolla poika nousi ja työntyi sisään vaimo oli hädissään ja huudahti herra jumala mutta levitti vain jalkoja vaimo kiljui ja antoi.
      Ei kestänyt pitkään kun molemmat äänteli ja vaimo sai sisään kunnolla. Poika nousi ja kävi vessassa sanoi kiitos ja lähti. nain vaimoa hurjana ääni oli jo erilaista nautti kiljuen laskesin sisään vaimo kuiskas ole siinä vähän aikaa. Kun noustiin kävi pesulla, sanoin mennään vielä alas. Vaimolla oli vain kengät ja mekko tansittiin lähekkäin vaimo vapisi välillä kuiskas se oli ihanaa. sanoin poika on vielä tuolla vaimo kuiskas ei kai enää, sanoin jos haluat mene, keskustelivat vähän aikaa ja lähtivät.
      Odottelin tanssin loppuun ja menin ylös, poika nai vielä voimalla vaimo katsoi minua alla ollessaan näin että tulee levitti jalkoja ja tarrausi kiinni kun poika laukesi, Macko nousi kiitti ja lähti.
      Vaimo makoili ja vaati viereen kuiskas kolmesti jaksoi tulla ihanasti. aamulla käytiin syömässä ja tultiin ylös. Miina riisui alasti tuli ja imi kalua nousi syliin ja kuiskas olet rakas rakasteltiin sievästi Miina kertoi että oli kuulema ensimmäinen nainen sille pojalle siksi oli niin kiihkeä.
      Kotona on muisteltu ja Miina kuiskaaa joskus tuntuu että poika on sisässä kokeile kiljahtelee kun hyväilen ja rakastellaan kivasti

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe