Nolottaako ees

Anonyymi-ap

Nuo kaahailijat liikenteessä :D Ajetaan hädintuskin romuraudaksi kelpaavilla kulkupeleillä puskurissa kiinni poikakavereiden kanssa, suditaan koulun parkkipaikalla ja joskus jopa leikkikentillä. Ei juma että on noloa. Nii noloa etten ihmettele yhtään ku on nii noloa. Luulis nolottavan noita reppanoita.

27

1578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kylläpä näkyy huonokuntoista autoa olevan liikenteessä, jouset rälläköinti lyhyemmäksi.

    • Anonyymi

      Eipä siellä muuta tekemistä ole kuin rassata romuja. Kaikkia ei kiinnosta metsästys ja jääkiekko

    • Anonyymi

      Suditaan 😂 mitä Suditaan.
      Oletko kateellinen kun et pääse piireihin.
      Voi raukkaa. On sullakin murheet.

      • Anonyymi

        No ei totisesti, mulla o sentäsä oikea lady etupenkillä ja komea auto


    • Anonyymi

      Mammanpojat, intti pennuilla edessä ja äitiä tulee ikävä. 😁

    • Anonyymi

      Bensalenkkarit, amikset ihan perus settiii

    • Anonyymi

      Eteenpäin

    • Anonyymi

      Monesta autosta lähtisi kilvet,paljon epäkuntoisia autoja.

    • Anonyymi

      Joku poika oli Auton konepeltiin maalannut kirkkoveneen tuulilasi oli aivan rikki,Ei muuta kuin poppikoneet soi.

    • Anonyymi

      Taas ressukat revitteli parkkipaikalla ja jälet oli sen näköset :D Oli kyllä nii noloa että.. Luulis hävettävän. Ressukat luulee että kotterossa on tehoa ku iha renkaajälet jättää, että on noloa!

      • Anonyymi

        Sinähän se siellä vouhotit. Minä näin.


    • Anonyymi

      Onks sitä dildo antennina autoa näkynyt liikenteessä?

      • Anonyymi

        Joku aika sitten näin Olisko ollut vanha farkku Mersu ja syöneen näköisiä poikia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku aika sitten näin Olisko ollut vanha farkku Mersu ja syöneen näköisiä poikia.

        Tais volvo kumminni olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais volvo kumminni olla

        Dildo katolla kertoo vain hyvästä huumorista!


    • Anonyymi

      Mersukuskit on aina syöneen näköisiä, syövät epäterveellistä halpaa ruokaa kun mersuun mennyt kaikki rahat.

    • Anonyymi

      Kun mä fiilaan mun meisselillä pitkin kainuuntietä muijat kattooo suut auki kun mää luukutan amispoppii kattoluukku auki. Mulla on meisselin alla 295 leveet misukat jota polttelen aina kalevalan käänttärillä edes takas, jos mä lähen rullaamaan nurmooseen ehhh vaa nurmekseen laitan kierrokset kaakkoo ja wee poweri palaa! Illat notkun asemilla ja röökään halpaa sätkää salaa penkillä katsoen tyhjää loputonta tankkia kun meisseli huutaa lisää leipää tankkii lähen tankkaa ankeasti viimeisellä kahellkympill... ja kertosäe jatkuu joku päivä lisäää....

    • Anonyymi

      Näitä puupäitä riittää joka kylään, ikävä kyllä. 🤪👎

      • Anonyymi

        Onhan niitä ollu aina. Aikoinaan oli kultaseppäisän poijat Kuhmon kinkkijä. Maitolaiturit kaatoivat alavuokista Kuhmoon . Mustalla mannemesellä kulkivat. Teinipojille huutivat auton aukiveivatusta ikkunasta naama punasena ja kuola pärskyen. Toinen kinkki oli sitten nurkkajussi joka höyläsi kuplalla. Näkyi se kundi saavan pikkutyttöjä kyytiin. Piilolan asuntolan alue oli sen reviiriä.


    • Anonyymi

      Kuhmo tarvitsee esikuvia.. ... Mercedes Benz..... nii ja AMG///eellä tietty.

      • Anonyymi

        Kelläpä semmosiin varaa on...


    • Anonyymi

      Mitenkähän kävisi, Jos poliisi ratsaa tämän VW Transporterin.

      • Anonyymi

        Sannoovat jotta:turvallista matkaa poijjat!


    • Anonyymi

      Naista pitäisi nolottaa jos on hsrrastanut seksiä tummahuiksisen monimukkuisen edswpanjalaisen kans

      eee ..hashshshhsh

      Montako visallisen väristä eli tummaväristä siemensolua hän työsnsi pinppiiisi?

    • Anonyymi

      Onhan tuo muute iha helvetin noloa tuoki ku ikkunat auki pitää tota melusaastetta huudattaa (jota joku sanoo musiikiksi mut ei se sitä oo), notta varmasti ohikulkijat huomaa notta mullo tässä tämmöne autobiili ruumruumruum!

    • Anonyymi

      Joo on kauniitaa loppuun poljettuja perse bemareita ja mersuja ja kunnon pakoputki reikä virityksellä pörinä on voimaa ja huomionhakuisuus kuunnelkaa mun perse mersu pörosee ja poksaa pääsiskö pedofiili hommiin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      63
      1182
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      819
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      92
      741
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      70
      664
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      601
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      584
    Aihe