Niin ahdistavaa!! Olen ihastunut kaverin entiseen poikaystävään. Itse olen sitä mieltä että "kaverin exiin ei kosketa!". He olivat yhdessä melkein puoli vuotta ja erosivat vähän aikaa sitten. Koko tämän ajan olen tykännyt kyseisestä pojasta. Pahinta tässä kaikessa on se että tykkään pojasta todella ja meillä oli "juttua" ennen kuin hän rupesi seurustelemaan kaverini kanssa. Heidän seurustelu tuli tuolloin täytenä shokkina. Koko heidän seurustelun ajan olen ollut läheisissä väleissä pojan kanssa. Voisiko joku auttaa/kertoa mitä mieltä olette kavereiden entisiin sekaantumisesta ja miten kannattaisi tästä jatkaa. Ja yleisesti, mitkä on nyt ne merkit siitä että jätkä on kiinnostunut!!!?!??!?
Ihastunut kaverin exään
Anonyymi-ap
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sillä periaatteessa ole väliä jos siitä tykkäät eikä ketään ole kieltämässä menemään kaverin exän perään mutta siitä voin olla varma että sun ja kaveris välit saattaa mennä vituilleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875