Tuli vika/ominaisuus. Kun avaa kameran ja painaa asetukset,ne vain vilahtaa ja eivät jää näytölle.. Huolto suositeli tehdasasetuksia. Maksaa 40-50 varmuuskopiointi. Ei kuulu takuuseen.
Samsumg A53 ongelma
9
378
Vastaukset
- Anonyymi
Ne voi tehdä itse ja maksaa tasan 0 euroa.
- Anonyymi
Joo,mut on Google täynnä,joka vinkuu lisätilan ostoa. Ei haluais!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten tyhjentämään. Ei Google tili ole tiedostojen arkistointipaikka..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankit muistikortin ja varmuuskopioit sinne kaikki tiedostot. Varmempaa ja käytännöllisempää kuin pilvipalvelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hankit muistikortin ja varmuuskopioit sinne kaikki tiedostot. Varmempaa ja käytännöllisempää kuin pilvipalvelut.
Se vasta onkin epäkäytännöllistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta onkin epäkäytännöllistä
Pidäpä vapunen pienempää suuta. Tottakai se on sinulle epäkäytännöllistä, kun plusvanissasi ei ole muistikortille paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidäpä vapunen pienempää suuta. Tottakai se on sinulle epäkäytännöllistä, kun plusvanissasi ei ole muistikortille paikkaa.
Pythonia voi käyttää aina yksinkertaisesta numeerisesta laskennasta datatieteeseen ja vaativaan tieteelliseen laskentaan (esim. kirjastot NumPy, SciPy, skicit-learn, pandas). Kuvaajien tekemiseen on useita suosittuja kirjastoja (esim. matplotlib, seaborn).
Pythonissa itsessään ei ole mahdollisuutta ladata kuvia tai muuta mediaa, mutta tämä onnistuu esimerkiksi Pygame-moduulin avulla. Pythonilla voidaan tehdä graafisia käyttöliittymiä muun muassa käyttämällä C++-kielellä kirjoitettua Qt-käyttöliittymäkirjastoa[6]. Myös esim wxPython-, PySide- ja Kivy-kirjastolla voi tehdä GUI-ohjelmia[7].
Python on yleistynyt verkkosivustojen ohjelmointikielenä ja Python-kielelle on saatavilla sekä minimaalisia että kehittyneitä kehitysympäristöjä (esim. Django). Pythonia voidaan ajaa palvelimella WSGI (Web Server Gateway Interface) -rajapinnan avulla, joka on viime aikoina kehitetty Pythonilla toteutettujen verkkosivustojen suoritusky - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17853279q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kokeile käyttää toista kamerasovellusta. Niitä löytyy Google Play kaupasta ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1392543Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401627
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311473Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107899Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762