Miksi kiusaajat ovat harvoin yksin

Anonyymi-ap

Kiusaajat kulkevat aina vähintään pareittain usein isommissa porukoissa

Voiko olla esim että hakee vahvistusta sille että uhrin syy ja itse viaton siis yrittää uskotella että tahallinen pahan teko on ok ja se voidaan perustella jotenkin.

8

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esim muut taluttaakoiraa yksin

Kiusaajat/viharikolliset ainauseamman hengen porukassa tuo koiria haukkumaan vähintääm partnerin kaa, muut kulkee ittekseen

• Anonyymi

Kiusaajat on nössöi ku ne on yksin, joukos esittää ku haluu kuuluu joukkoon! Ne luulee olevansa parempii mitä ne ei tod oo! 😂
      Ne alkaa vittuilee jossain vaiheessa mutta siitä ei aina niil hyvää heru!

• Anonyymi

Et tule ikinä saamaan naista.

• Anonyymi

Varmaan tuokin on ainakin osa syy tuolle laumakulkemiselle, mitä ajattelet.
      Eli että jotenkin yritetään tuolla porukassa kulkemisella oikeuttaa kiusaaminen.
      Mutta omista kouluajoista sekä muiden kokemuksista kuulleena jäi sellainen olo itselle, että kiusaajat usein ovat aika hiton arkoja ja ehkä muutenkin heikompia kuin toiset. Ja sitä kautta eivät uskalla kiusata yksin muita eivätkä välttämättä pärjäisikään siinä tilanteessa, jos kiusaaminen sattuisi menemään fyysiseksi.
      Joten varmistelevat tuon kiusaamisen onnistumisen ja oman pärjäämisen sillä, että keräävät porukkaa ympärilleen. Samalla ehkä pönkittävät omaa egoaan saamalla muun samanhenkisen porukan "kunnioitusta" kiusaamisen onnistuessa.
      Kun harva nyt kuitenkaan uskaltaa laittaa porukalle hanttiin, jos vaikka yhtä vastaan uskaltaakin...

• Anonyymi

Kiusaajat eivät ole ikinä yksin. Esimerkiksi kun mobbing lähtee käyntiin, niin kun muualla pihoissa yleensä ihmiset aina yksin, jos ollenkaan, esim joku teini istuu yksin jossain riippuvassa tuolissa tai keinussa, tai tai joku rouva haravan varressa, niin mobbingissa mukana olevat ovat aina koko perhe pihassa.

Ja nyt en puhu mistään eläkeläisistä, joilla pihan hoito on korvannut esim palkkatyön, ja valtavaa pihaa hoitaa molemmat, ja se tarjoaa oppimista ja iloa, vaan ihan vaan, että peruspikkupiha, ja pihassa pyöritään molemmat, tai kaikki, kun muualla miehiä hyvin harvoin pihoissa näkyy kun autoja nykyään korjata itse ja jos niin silloin autotallissa, ei pihassa, mutta mobbingissa mukana olevat nauttivat jonkinlaisesta päivystämisestä.

• Anonyymi

Siis asuntoalueilla voi olla mobbing

• Anonyymi

Voisin laittaa tuon omaksi aloitukseksi, jos vaikka auttaa jotain koulukiusattuja, tuo tieto, mitä kiusaamisen uhrille tapahtuu, selektiivinen mutismi, ptsd joka vastaa sotatilaa, agressiiviisuus, ylivirittäytynyt hermosto jne

• Anonyymi

Koska kiusaamisessa on aina kyse jonkinlaisesta ylivoimasta. Se että on ryhmässä on ylivoimaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      182
      12087
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      5968
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5382
    4. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      101
      4946
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4392
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4222
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4111
    8. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4078
    9. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      90
      4054
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3707
    Aihe