Merikotkan epäilty tappo

Anonyymi-ap

Jos kyseessä taas metsästäjien ampuma jotka niin kyllä nämä junttimetsästäjät, susipelkurit ja petolintupelkurit tekevät hallaa koko metsästys kulttuurille.
Juuri oli Lapinlahdella vakava metsästysrikos.
Kuvitteleeko nämä juntit että viranomaiset katsovat tuollaista pitkään tekemättä mitään.
Näiden äidin pikkupoikien toilailuista kärsii koko metsästävä porukka Suomessa. Ei metsästäjät alkavat vihamaan metsästäjiä ja se ei ole hyvä juttu.
Jos sattuu tällainen olemaan maanomistajan niin voi ottaa maat pois metsästyksestä

13

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidäppä sinä juntti puntti suu supussa , siihen asti kun selviää, onko se ammuttu täällä vai muualla. Kotkan ruhoa ei ole vielä löydetty. Ehkä poliisit selvittää paremmin kuin nämä haukkujat.

      • Anonyymi

        Piilotitko niin hyvin, että oot nuin varma ettei todisteita löydy?


      • Anonyymi

        Miksi sitten sijaintipanta löytyy katkaistuna taivalkoskentienvarresta, kysynpä vaan?


      • Anonyymi

        Paikannus tietojen perusteella kotka on lentänyt alueella mistä panta löydettiin.
        Ei sitä pantaa sinne ole tuotu muualta.
        Tappo oli se sitten tehty millä lailla tahansa on tehty alueella mistä panta löytyi.
        Tietysti linnun raato on hävitetty tai viety jonnekkin muualle.


    • Anonyymi

      En olisi piilottanut, oisin vienyt torille töllistelijöille katsottavaksi.

    • Anonyymi

      Ensin tutkitaan siten hutkitaan. Ei ole näyttöä miten on kuollut, jos etes on lentonsa lentännä.. Voi lähetin kirota muistakin syistä.

      • Anonyymi

        epäilenpä ettei merikotka itse saa sitä puukolla katkaistua?


    • Anonyymi

      huono rikoslavastus meneillään...

      • Anonyymi

        Ei riitä kymppitonni jos käry käy.


    • Anonyymi

      Pannaan firman piikkiin, sano P A turpeinen.

    • Anonyymi

      Se kotka lentää räpsähti sähköjohtoihin poronvasaa tavoitellessaan, ja joku otti kotkan raadon täytettäväksi.

      • Anonyymi

        Silloin voisi tämä raadon ottaja ilmoittautua poliisille ja asia olisi silloin selvitetty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe