Oletko huomannut miten monta tuntia päivässä on enää sellaisia tunteja, että et ole kiinni mediassa ja kaikessa sen tuottamassa paskauutisoinnissa.
Aamusta iltaan Janni Hussia Ukrainaa Natoa Käärijää Hallitusneuvotteluja Pankkikriisiä Jerelehtistä Sannamarinia Putinia Vihreää siirtymää Ilmastokokousta Olkiluotoa Sähköautoa Koronaa ja ja ja...
Joka viidestoista minuutti samaa paskaa vaikka aihe olisi vanha eikä aiheen tiimoilta ole mitään tapahtunut aikoihin.
Media pyörittää samaa asiaa eri kuvin eri sanoin vaikka koko asia on täysin mitäänsanomaton.
Jyrki 69 haku päällä, Danny ja Helmi lomalla Pariisissa, Sillanpää etsii itseään Kroatiassa, Kimi Räikkösen omaisuus, Teemu Selänteen melkein michelinravintola, kuka näitä tarvitsee.
Muistaako joku vielä mikä on isänsä ja äitinsä etunimet? Johanna Tukiainen ja Jorma Uotinen?
Miksi elät median vankina
Anonyymi-ap
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä siinä kaikki! Kuinka paljon teet median eteen ilmaista työtä???
Joka jutun lopussahan on se "Jaa", joten sitä kehotusta noudattamalla teet itse asiassa toimittajien työt. Lehtien ei tarvitse enää levikistään huolehtia kun kansa hoitaa sen ilmaiseksi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708