kesäpano

Nimetön

Kesälomaa oli mennyt pari viikkoa ja me kavereiden kanssa oltiin jo etsitty seuraa vaikka mistä. En sitten tiedä johtuiko se nirsoudestamme,mutta vielä ei ollut tärpännyt
Nyt kuitenkin oltiin klubilla, jossa on tunnetusti paljon ihmisiä,ja ehkä saisin haluihini helpotusta.Oltiin otettu jo jonkin verran ja hilpeä illanvietto siirtyi pian tanssilattian puolelle. Näin vähän matkan päässä jätkän,jonka tiesin jo katsovan minua aikaisemmin. Jätkäkin katsoi minuun. Hymyilin. Sitten jätkä tuli puhumaan minulle.
"Iltaa viettämässä.." Se sanoi söpön ujosti. "Joo! Pitäis löytää seuraa" huusin melussa nauraen. "O-oukei" Jätkä hymyili. Meillä tuntui synkkaavan hyvin,ja pian jutustelun lomassa, parin lasillisen jälkeen, päädyimme suutelemaan. Jätkä alkoi hyväillä mua muutenkin ja se tuntui uskomattoman hyvältä. Mun halut nousivat edelleen. "Hei voidaanko me tehä tätä täällä" Sopersin. Jätkä ei vastannut ja näytti siltä,kuin hänkin olisi ollut kauan ilman.. Jätkän nimi oli Jani. Jani alkoi nyt sivellä kädellään mun reisiä ja suuteli mun kaulaa edelleen. "Mennää jonnekin." pääsin sanomaan. Jani veti mut kädestä ja sanoi "Tuol on joku huoltohuone" Se sano hiljaa.
Kun päästiin sinne,huoltohuone osottautu ehkä kuuden neliön suuruiseksi ikkunattomaksi työhuoneeksi,sitä ei tosin oltu näytetty käyttävän vähään aikaan.
Me suudeltiin himokkaasti ja märästi ja mun haluni alkovat oikeasti kasvaa. Jani puristeli mua reisistä ja nosteli mua seinää vasten.Mä nuolin sen naamaa ja hinkkasin sen rintalihaksia. Se alko pikkuhiljaa nostamaan mun pientä hamettani,ja vavahdion hieman koska sen käsi kosketti paljaana oleva häpyäni. Jani katsoi hetken mua syvälle silmiin ja nautin kun se liikutti kättään häpyni ympäri. "Aaaghh" Huokasin. Jani avasi vetoketjullisen toppini jonka alta paljastui punaiset rintaliivini. Jani avasi nekin ja katsoi hetken mua kiimoissani ja rinnat hiessä ja paljaina. Mä katsoin sitä takasin ja avasin sen kauluspaidan nyt kokonaan. Sillä oli ihanan lihaksikkaat kädet ja rinta,sekä vatsa. Se irrotti kätensä mun alapäästäni ja istutti mut huoneessa olevalle pöydälle. Tavarat lensi lattialla muttei sillä ollut väliä. Avasin Janin farkut ja se otti ne pois. Kalsareiden takaa paljastui suuri kovana oleva kalu jonka suonet pullistelivat. Paloin halusta täyttää sillä suuni. Tartuin sen tyveen kiinni mutta Jani painoi pääni kiinni sen vartaloon. Olin nyt istualteni lattialla ja hitaasti mutta varmasti upotin suuren elimen suuhuni. Hyväilin kiveksiä ja liikutin kullia suussani edes takaisin ja sivuilta sivuille. Kielenpäälläni härnäsin kullin päätä. "Mä tulen" Huusi Jani himoissaan ja mä upotin kalun yhä syvemmälle kurkkuuni. Kurkkuni täyttyi ihanasta mahlasta ja nielaisin lastin hymyillen. jani hengitti hetken seinää vasten mutta mä vedin sen lähelleni pöydällä istuessani. Vedin jalkani haaralleen ja nojasin pöytää vasten,ennenkuin olin valmistautunut Jani tunki kielestä syvälle pilluuni. "Ouaaahh" Henkäisin ja otin kiinni Janin hiuksista. "Syvemmälle,ihanaa!" Se hinkkasi ja pyöritti klittaani niin rajusti että jalkani tuntuivat valahtavan voimattomiksi. Kieli oli voimakkaisuudessaan aivan ihana lelu ja pian huusin "Mä tulen!" Jani nuoli sykkivästä pillustani tulleen nesteen ja olin tyytväinen.
Jani oli alasti ja minulla oli korkokengät sekä minihame. Olin edelleen jalat levälläni pöydän reunalla ja Jani tuli lähelleni. Se otti lanteistani kiinni ja sen kalu oli taas kova. Se katsoi minua silmiin ja työnsi sykkivän kalunsa märkään pilluuni,hitaasti,voimakkaasti. Se näpräsi nännejäni ja imi niitä. Kiihotuin valtavasti. Janin iso kulli työntyi sisään ja ulos tiukkassa pillussani. Pian vauhti koveni ja me molemmat tulimme. Tämän jälkeen painoin Janin maahan ja hioin kovaa kullia vieläkin kovemmaksi. Tulin janin päälle ja nopeasti livautin kullin pilluni pohjaan. Jani ulvoi nautinnosta. Minä nautin kaikesta. Ratsastin Janilla hetken kunnes Jani tuli sisääni. Makasimme hetken päällekkäin jonka jälkeen puimme ja lähdimme omille teillemme.

1

15033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      PISSIS!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe