Aivan järkyttävä kolina ja pöly vaneritehtaalta tänään möljän suuntaan. Onkohan toi melusaaste ympäristöluvan rajoissa. Kyllä metsä fibre luukuttaa ympäristövastuuta kaikissa mahdollisissa tuuteissa mutta teot on vähäisiä. Hävytöntä..
Metsäwood saasteet
12
602
Vastaukset
- Anonyymi
suoliahdessa on vain saastaa
- Anonyymi
Varsinkin sinä onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin sinä onneton
Kukaan omilla aivoilla ajatteleva ei asu suoliahdessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sulla aivojen tilalla olekaan kun tuulitunneli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on totta. Suolahti on melko surullinen alue. Ei pitäisi kuulua edes äänekoskeen.
- Anonyymi
Se fibren tehdashan vaan humisee?
- Anonyymi
Samaa mieltä. Melu on lisääntynyt aiempaan. Mikähän vaneritehtaalla on muuttunut
- Anonyymi
Sun äitis hilluu siellä
- Anonyymi
Onneksi vielä pyörii ja antaa työtä monelle sadalle.
- Anonyymi
Antaa kuka antaa...uuhh
- Anonyymi
Voi sitä tehdasta pyörittää siten että ympäristö otetaan huomiion. Tukkilajittelun ääni on raakasti lisääntynyt siitä mitä oli aiemmin.
- Anonyymi
Ehkäpä siellä uudet vuokrafirman työntekijät ei tiedä että niitä pölleja voi laskea rauhallisemminkin kuljettimille, vaan pudottavat ne mahdollisimman korkealta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906