Hameen käyttö koulussa?

Anonyymi-ap

Moi! On alkanu tulemaan kesä ja enemmän lämpimiä ilmoja :D ostin kesäks pari kivaa hametta mutta mietin voiko niitä käyttää myös koulussa eikä vaan vapaa ajalla? Onko se jotenki epäsoveliasta tai liian paljastavaa pukea hame kouluun? Vai onko tää ikä johtaneen asia että tietyn ikäset ei sais?Kyseessä on siis vähän polvien yläpuolelle menevä hame tai polviin asti. Ikä asiaan liittyen niin itse olen siis 14.

5

1231

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hame on varmaan mitä mukavin asuste.
      Etenkin ilman pikkareita ja sukkiksia/sukkia.
      Pojatkin tykkää arvuutella...

• Anonyymi

Sinä pena 69v mene pois.

• Anonyymi

Mitä oot itse mieltä?

• Anonyymi

Hame on ihan hyvä ja mukava asu niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Käytä ihmeessä sitä jos siltä tuntuu. Myös koulussa. Hame on tosi kevyt vaate ja sitä pitäisi suosia enemmänkin tyttöjen. Kuten entisaikaan tytöt käyttivät hyvin paljon sitä myös koulussa. Jopa toisissa maissa se kuuluu koulupukuun tytöillä. On kovin harmillista että sen käyttö on niin vähäistä nykyään. Mutta voihan sitä hameen alle laittaa leggingsit tai sitten sukkahousut tai olla kevyemmin varsinkin kesällä pelkillä sukilla. Olen siis välillä myös hameen kannalla. Itse tykkään käyttää koulussa tiukkoja sinisiä farkkuja mutta muutama kerta mulla on ollut päällä farkkuhame ja sen alla sukkahousut. Siis tosi nasta asu! Mun mielestä hameen käyttö ei siis todellakaan ole liian paljastavaa eikä varsinkaan silloin kun käyttää sen alla vaikkapa sukkiksia. Joten siitä vaan rohkeasti hameilemaan!

• Anonyymi

Hame on hyvä koulussa ja vapaa-ajalla mutta kannattaisin sukkahousuja. Paksuus riippuu lämpötilasta ja väri muusta vaatetuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      454
      2054
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      163
      1347
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      76
      1212
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      94
      1203
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      187
      1113
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      793
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      766
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      743
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      685
    Aihe