Hameen käyttö koulussa?

Anonyymi-ap

Moi! On alkanu tulemaan kesä ja enemmän lämpimiä ilmoja :D ostin kesäks pari kivaa hametta mutta mietin voiko niitä käyttää myös koulussa eikä vaan vapaa ajalla? Onko se jotenki epäsoveliasta tai liian paljastavaa pukea hame kouluun? Vai onko tää ikä johtaneen asia että tietyn ikäset ei sais?Kyseessä on siis vähän polvien yläpuolelle menevä hame tai polviin asti. Ikä asiaan liittyen niin itse olen siis 14.

5

1005

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hame on varmaan mitä mukavin asuste.
      Etenkin ilman pikkareita ja sukkiksia/sukkia.
      Pojatkin tykkää arvuutella...

• Anonyymi

Sinä pena 69v mene pois.

• Anonyymi

Mitä oot itse mieltä?

• Anonyymi

Hame on ihan hyvä ja mukava asu niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Käytä ihmeessä sitä jos siltä tuntuu. Myös koulussa. Hame on tosi kevyt vaate ja sitä pitäisi suosia enemmänkin tyttöjen. Kuten entisaikaan tytöt käyttivät hyvin paljon sitä myös koulussa. Jopa toisissa maissa se kuuluu koulupukuun tytöillä. On kovin harmillista että sen käyttö on niin vähäistä nykyään. Mutta voihan sitä hameen alle laittaa leggingsit tai sitten sukkahousut tai olla kevyemmin varsinkin kesällä pelkillä sukilla. Olen siis välillä myös hameen kannalla. Itse tykkään käyttää koulussa tiukkoja sinisiä farkkuja mutta muutama kerta mulla on ollut päällä farkkuhame ja sen alla sukkahousut. Siis tosi nasta asu! Mun mielestä hameen käyttö ei siis todellakaan ole liian paljastavaa eikä varsinkaan silloin kun käyttää sen alla vaikkapa sukkiksia. Joten siitä vaan rohkeasti hameilemaan!

• Anonyymi

Hame on hyvä koulussa ja vapaa-ajalla mutta kannattaisin sukkahousuja. Paksuus riippuu lämpötilasta ja väri muusta vaatetuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      21
      4169
    2. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      163
      3561
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      41
      2911
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      11
      2834
    5. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      130
      2749
    6. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      110
      1846
    7. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1560
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      4
      1518
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1396
    10. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1365
    Aihe