Hameen käyttö koulussa?

Anonyymi-ap

Moi! On alkanu tulemaan kesä ja enemmän lämpimiä ilmoja :D ostin kesäks pari kivaa hametta mutta mietin voiko niitä käyttää myös koulussa eikä vaan vapaa ajalla? Onko se jotenki epäsoveliasta tai liian paljastavaa pukea hame kouluun? Vai onko tää ikä johtaneen asia että tietyn ikäset ei sais?Kyseessä on siis vähän polvien yläpuolelle menevä hame tai polviin asti. Ikä asiaan liittyen niin itse olen siis 14.

5

1231

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hame on varmaan mitä mukavin asuste.
      Etenkin ilman pikkareita ja sukkiksia/sukkia.
      Pojatkin tykkää arvuutella...

• Anonyymi

Sinä pena 69v mene pois.

• Anonyymi

Mitä oot itse mieltä?

• Anonyymi

Hame on ihan hyvä ja mukava asu niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Käytä ihmeessä sitä jos siltä tuntuu. Myös koulussa. Hame on tosi kevyt vaate ja sitä pitäisi suosia enemmänkin tyttöjen. Kuten entisaikaan tytöt käyttivät hyvin paljon sitä myös koulussa. Jopa toisissa maissa se kuuluu koulupukuun tytöillä. On kovin harmillista että sen käyttö on niin vähäistä nykyään. Mutta voihan sitä hameen alle laittaa leggingsit tai sitten sukkahousut tai olla kevyemmin varsinkin kesällä pelkillä sukilla. Olen siis välillä myös hameen kannalla. Itse tykkään käyttää koulussa tiukkoja sinisiä farkkuja mutta muutama kerta mulla on ollut päällä farkkuhame ja sen alla sukkahousut. Siis tosi nasta asu! Mun mielestä hameen käyttö ei siis todellakaan ole liian paljastavaa eikä varsinkaan silloin kun käyttää sen alla vaikkapa sukkiksia. Joten siitä vaan rohkeasti hameilemaan!

• Anonyymi

Hame on hyvä koulussa ja vapaa-ajalla mutta kannattaisin sukkahousuja. Paksuus riippuu lämpötilasta ja väri muusta vaatetuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      800
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    Aihe