Hameen käyttö koulussa?

Anonyymi-ap

Moi! On alkanu tulemaan kesä ja enemmän lämpimiä ilmoja :D ostin kesäks pari kivaa hametta mutta mietin voiko niitä käyttää myös koulussa eikä vaan vapaa ajalla? Onko se jotenki epäsoveliasta tai liian paljastavaa pukea hame kouluun? Vai onko tää ikä johtaneen asia että tietyn ikäset ei sais?Kyseessä on siis vähän polvien yläpuolelle menevä hame tai polviin asti. Ikä asiaan liittyen niin itse olen siis 14.

5

824

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hame on varmaan mitä mukavin asuste.
      Etenkin ilman pikkareita ja sukkiksia/sukkia.
      Pojatkin tykkää arvuutella...

• Anonyymi

Sinä pena 69v mene pois.

• Anonyymi

Mitä oot itse mieltä?

• Anonyymi

Hame on ihan hyvä ja mukava asu niin koulussa kuin vapaa-ajalla. Käytä ihmeessä sitä jos siltä tuntuu. Myös koulussa. Hame on tosi kevyt vaate ja sitä pitäisi suosia enemmänkin tyttöjen. Kuten entisaikaan tytöt käyttivät hyvin paljon sitä myös koulussa. Jopa toisissa maissa se kuuluu koulupukuun tytöillä. On kovin harmillista että sen käyttö on niin vähäistä nykyään. Mutta voihan sitä hameen alle laittaa leggingsit tai sitten sukkahousut tai olla kevyemmin varsinkin kesällä pelkillä sukilla. Olen siis välillä myös hameen kannalla. Itse tykkään käyttää koulussa tiukkoja sinisiä farkkuja mutta muutama kerta mulla on ollut päällä farkkuhame ja sen alla sukkahousut. Siis tosi nasta asu! Mun mielestä hameen käyttö ei siis todellakaan ole liian paljastavaa eikä varsinkaan silloin kun käyttää sen alla vaikkapa sukkiksia. Joten siitä vaan rohkeasti hameilemaan!

• Anonyymi

Hame on hyvä koulussa ja vapaa-ajalla mutta kannattaisin sukkahousuja. Paksuus riippuu lämpötilasta ja väri muusta vaatetuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      131
      4507
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3092
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2574
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2151
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1723
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1649
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1466
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1460
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe