Kiihkeitä hetkiä

tyttönen

Tummat hiukset heilahtivat pois hänen silmiensä edestä, hän katsoi hetken minua silmiin ja kääntyi sitten pois. Tuo tyttö kiihotti uteliaisuuttani. Mira oli suunnilleen saman pituinen kuin minä, hänen hiuksensa olivat tummat, paksut ja vallattomat ja hänen silmänsä olivat kauniit vaikka en tiedäkään kuinka kuinka kuvailisin niiden väriä. Hän oli urheilullisen hoikka ja hänen itsevarmuutensa näkyi koko hänen olemuksestaan. Hänen avoin ja kaunis hymynsä kutkutti vatsanpohjaani. Oliko hän hetero vai seksuaalisessa suuntauksessaan avoimempi, sitä en osannut sanoa ja sekös minua ärsytti.

Näin häntä koulussa suunnilleen joka päivä. Yritin katsella häntä salaa, paljastamatta mitään kiinnostuksestani. Hämmentävän usein huomasin kuitenkin hänen kohtaavan katseeni, mikä tietysti sai minut aivan sekaisin. Oliko hän kiinnostunut vai huomasiko hän vain minun katselevan häntä? En tietenkään uskaltanut mennä puhumaan hänelle, sillä vaikka olin hyväksynyt sen että tytöt kiinnostivat minua, en vain ollut vallmis julkiseen nöyryytykseen, jonka uskoin asiasta seuraavan. Niinpä koitin taistella vastaan haluani kääntyä katsomaan hänen peräänsä hänen ohittaessaan minut koulun käytävällä.

Huomaamatta kohtaavista katseista tuli ikään kuin yksityinen leikki välillemme. Yritin olla katsomatta hänen silmiinsä liian kauaa, koska en halunnut paljastaa mitään. Mira vastasi katseisiini, mutta en vieläkään tiennyt mitä ajatella, sillä välillä hän tuijotti vakaasti takaisin ja välillä taas laski katseensa. Huomasin myös hänen joskus katselevan minua, mutta olin liian epävarma tehdäkseni yhtään mitään, ajattelin että ehkä hän vain piti minua outona. Eräänä päivänä sain huomata ihastukseni täyden voiman kun kiirehtiessäni tunnille vahingossa kirjaimellisesti törmäsin häneen. Olin vähällä menettää tasapainoni ja kaatua hänen päälleen, mutta hän kietaisi käsivartensa ympärilleni ja pysyimme kuin pysyimmekin pystyssä.
- Sori, sanoin punastuen osaksi häpeästä ja osaksi siitä että olin hyvin, hyvin lähellä häntä. Vetäydyin hitaasti hänestä irti, vaikka olisin mielelläni ollut hänessä kiinni pitempäänkin.
- Ei se mitään, noitahan sattuu, Mira vastasi, katsoi silmiini, hymyili ja jatkoi matkaansa. Sinä päivänä olin sekaisin, enkä voinyt ajatella muuta kuin hänen käsiään ympärilläni.

Oli perjantai-ilta. Päätimme kavereiden kanssa lähteä ulos tuulettumaan loputtomalta tuntuneen viikon jälkeen. Olin sitä paitsi kuullut, että aika moni oli lähdössä samaan yökerhoon rentoutumaan, myös Mira ystävineen. Sekin saattoi vaikuttaa hieman päätökseeni. Kun saavuimme yökerhoon, monet olivat jo tanssimassa ja rytmit houkuttelivat meitäkin tanssilattialle. Niinpä liityimme iloisena heiluvaan ja hyppivään väkijoukkoon ja hetkeksi unohdin Miran. Hetkeksi. Sitten näin hänet. Farkut ja yksinkertainen musta toppi, joka paljasti hänen olkapäänsä ja urheilijan käsivarsien kauniit lihakset. Hän oli nostanut hiuksensa rennolle nutturalle joka paljasti hänen niskansa. Mielestäni kukaan ei ollut koskaan näyttänyt paremmalta. Jatkoin kavereideni kanssa tanssimista mutta katseeni oli kiinnittynyt Miraan. Hän huomasi minut ja tervehti minua pienellä nyökkäyksellä. Sitten hän jatkoi tanssiaan joka sai minut tuleen. Välillä katseemme kohtasivat ja se tuntui haasteelta. Sisälläni kuohui ja koitin päättää olinko turhaan näin epävarma. Huomasin hengästyneeni aika lailla ja sanoin kavereilleni meneväni hetkeksi huilaamaan. Tilasin baarista kokiksen, en halunnut sotkea ajatuksiani millään sitä väkevämmällä. Mira huomasi minun siirtyneen baariin, hän katsoi minuun, hymyili pienesti ja jatkoi tanssimista. Mitä kauemmin katselin häntä, sitä enemmän minusta tuntui että hän kiusasi minua. Satunnaiset katseet varmistivat että huomioni pysyi hänessä ja hänen liikkeensä saiavat sydämeni takomaan kovemmin. Pakotin itseni kääntymään pois päin. Nousin hieman kankeasti jaloilleni ja suuntasin pois päin tanssilattiasta. Yökerhossa oli pieni ja rauhallisempi huone, joka tällä hetkellä oli tyhjillään, koska musiikki oli houkutellut ihmiset tanssimaan. Olin iloinen siitä sillä tarvitsin hetken rauhoittuakseni ja kootakseni ajatukseni. Huone tuntui mukavan viileältä tanssilattian kuuman tunnelman jälkeen. Mieleeni tuli ajatus että huomasikohan Mira poistumistani ja juuri silloin hän käveli huoneeseen. Päätin unohtaa epävarmuuteni, jos Mira ei ollut kiinnostunut, hän oli lähettänyt vääriä signaaleja.
- Ai moi, Mira sanoi huolettomasti.
- Moi, yritin sanoa mahdollisimman rennosti ja jatkoin sitten ääni hieman värähtäen:
- Tuliko sullekin kuuma?
Mira katsahti minuun ja luultavasti ensimmäistä kertaa näin hänen olevan hieman epävarma itsestään.
- Joo, kyllähän sitä tuli jo tanssittua aika kauan, Mira sanoi ja tutki huonetta katseellaan. Vedin syvään henkeä ja päätin ottaa härkää sarvista. Mira seisoi selkä minuun päin katselemassa jotain maalausta, vaikka tuskin hän sitä hämärässä huoneessa kovinkaan hyvin näki. Kävelin hiljaa ja vapisevin jaloin hänen taakseen. Hänen tuoksunsa sai minut värisemään. Hän oli huomannut minut mutta pysyi paikallaan. Huomasin hänen hengityksensä kiihtyneen hieman. Toivoin sen olevan hyvä merkki ja astuin vielä hieman lähemmäs. Olin jo melkein kiinni hänessä. Koska hän oli kiduttanut minua aiemmin tanssillaan, päätin tehdä hänen olonsa hieman tukalaksi.
- Kiva taulu, sanoin mahdollisimman normaalilla äänellä. Mira veti henkeä ja vastasi:
- Joo, niin on.
Ilokseni huomasin hänen äänensä värähtävän hieman. Nojasin päätäni varovasti eteenpäin kohti hänen korvaansa ja kuiskasin:
- Sanohan... Aioitko sä kiusata mua koko illan?
Sipaisin varovasti hänen käsivarttaan ja tuona hetkenä pelkäsin suunnattomasti että olin tulkinnut häntä väärin. Mira kääntyi hitaasti minua kohti ja seisoimme todella lähekkäin. Hänen silmänsä kohtasivat omani ja luulen että silloin hän oli ensimmäistä ja viimeistä kertaa elämässään sanaton. Hivelin sormenpäilläni hänen paljaita käsivarsiaan ja pujotin toisen käteni hänen niskaansa ja toisella siirsin syrjään hänen kasvoilleen valahtaneen hiuskiehkuran. Hitaasti mutta varmasti huuleni lähestyivät Miran huulia. Viivyttelin hetken ja sitten viimeinkin, pitkän odotukseni jälkeen, sain painaa huuleni vasten hänen pehmeitä huuliaan. Ja se tuntui uskomattoman hyvältä. Vetäydyin suudelmasta, tunnustellakseni halusiko hän minun jatkavan. Mira kietoi kätensä ympärilleni ja suuteli minua. Sen enempää vakuuttelua ei tarvittu.

Suudeltuamme vuoroin hellästi vuoroin kiihkeästi jonkin aikaa, vetäydyin vastentahtoisesti kauemmas. Mira katsoi minuun hymyillen.
- Mitäs nyt? hän kysyi ja näytti niin sydäntä särkevän hyvältä että olisin halunnut painautua uudelleen häntä vasten.
- Mitä sä haluisit että nyt tapahtuu? kysyin ja siirryin varmuuden vuoksi vielä vähän kauemmas hänestä. Mira katsoi hyvin tiiviisti silmiini enkä kaivannut enempää selityksiä. Yritin hengittää rauhallisesti, mutta se oli vaikeaa. Huomasin Mirankin olevan varsin kiihtynyt.
- Meillä ei oo ketään kotona, sanoin viimein, Mira nyökkäsi ja lähdimme sen enempää puhumatta.

Asuin aika lähellä yökerhoa, joten kävelimme. Pidimme matkalla hieman etäisyyttä toisiimme sillä jos olisimme vielä kerran suudelleet toisiamme, en tiedä miten olisimme keskeyttäneet sen. Kiipesimme vauhdilla ja hengästyneinä kerrostalomme rappuset ja ovemme edessä aloin vapisevin käsin etsi avaimiani. Mira painoi minut yllättäen ovea vasten ja suuteli minua kärsimättömästi. Kietouduimme yhteen ja koitin yhdellä kädellä työntää avainta lukkoon ja ihme kyllä sainkin oven auki. Työnnyimme sisään, vedimme oven kiinni ja aloimme repiä vaatteita päältämme. Miran huulet polttivat kaulaani ja riisuin hänen paitansa ja rintaliivinsä. Käteni siirtyivät hyväilemään hänen ihania rintojaan ja Mira riisui housuni ja omansa. Paitani lensi muiden vaatteiden kanssa samaan kasaan. Jatkoimme kiihkeää suutelemista aivan kuin emme koskaan voisi saada toisistamme tarpeeksi. Olin aivan uskomattoman kiihottunut kun Mira hyväili koko ruumistani ja hänen alaston vartalonsa painautui minuun kiinni. Suuntasimme huoneeseeni ja kaaduimme sängylleni kumpikin hyvin kiihottuneina. Emme pystyneet pidättelemään itseämme. Halusimme toisiamme liikaa. Käteni kulkeutui hänen pehmeää vartaloaan pitkin hänen häpykummulleen ja sormeni löysivät hänen kostuneen klitoriksensa. Mira voihkaisi koskettaessani häntä näin. Hänkin vei kätensä hieromaan kaikkein herkintä kohtaani ja huohotimme ja pian voihkimme molemmat.
- Voi luoja, Mira kuiskasi, irrottautui minusta ja nousi päälleni. Hän painoi häpynsä omaani vasten ja rakastelimme kiihkeämmin kuin olisin voinut kuvitella olevan mahdollista. Väreet kulkivat vartaloani pitkin ja kietoutuneina toisiimme saimme voihkien orgasmit, jotka jättivät meidät vapisemaan. Suutelimme ja Mira hymyili minulle. Hänen onnellista ilmettään en unohda koskaan.

3

6983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siminar

      Aivan ihana novelli. Tee sille jatkoa...

    • hmh

      Tyylikäs juttu oli. Hekumaa ;)

      • angelina10

        aivan ihana novelli! lisää kaivataan ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe