suzuki ts 50cc viritys

tessu kuski

Miten pystyy virittämään? Mistä saa hankittua viriosia? Maalauksestakin jotain tietoa nii ois passeli homma.

17

5325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juppe

      joo eli varmaan simppelin viritys on pakoputken alussa sijaitseva puristus joka on niinku prikka sinne hitsattu kahesta kohtaan kiini, ota vaikka pora tai meisseli ja vasara ja pätkäse ne saumat rikki ja vetäse sitte vaikka vasaran toisella päälä se prikka pois niin kulkee 60-65 km/h ja kiihtyy huomattavasti paremmin. siellä on vissi muitaki puristuksia mutta s vaatis sitte pakoputken leikkaus ja hitsaus toimempiteitä. itelläni on kans ts ja suosittelisin jos et ole vielä mitään tehy niin ota se pois sieltä

      • Tuon jupen mainitseman kuristuksen lisäksi on vielä kaksi kuristusta paisarissa, jotka tosiaan vaativat hitsiä jne. eikä niitten poisto tuo merkittävästi lisävauhtia. Imuaukkoa on myös kuristettu Sieltä voi viilata ylimääräistä tavaraa pois reunoilta ja tiivisteistä kaasari pitää tietysti ottaa ensin pois. Tuollaista siis vakion tessun virittämiseksi. näillä mun mainitsemilla on hyvin pieni vaikutus tehoihin, tärkein on toi pakoputken eka kuristus.


    • Viriosia löytyy ehkä eniten mopo-sportista. Tehoputki, malossin 70cc pytty, isompaa kaasaria, välityksiä, teholäpät jne. tehoputki 125€ ja malossi 70cc 236€ moparilta tai Airsal 68cc Kataforilta 147€ , Dellorto phbg 16/18/20...As ~70€ mc-scatterilta , Välityksiä vaikka 15/51. ~20€ teholäpät ~30€ . Vapaavirtausilmanputsari esim power-filter tai piper-cross ~14€. Ei ole tuollaisista virityksistä kokemusta, mutta eiköhän tessu noilla kulje. En tuosta maalauksesta tiedä, motot.netin keskustelupalstalla voisi olla hyvät ohjeet.

    • hirvas

      viriosia saa moposport.fi... sielä on 70cc pytty ja tehoputki.. ja on sielä eri kokosia kiekkojaki

    • spicedcrap

      ite ajattelin täs ottaa iskareista kumisuojat pois, maalata etulokarin ja penkin mustaks, runko ja vanteet siniseks. sit jos tessusta haluu hyvän näkösen nii pitäs varmaan ostaa hienompi takaläppä ja etulokari.

      • :D

        Oon itekki ajatellu vaihtaa mun Tessuun etulokarin ja maskin sekä toi takaläppä ois kiva vaihtaa siihen sit led takavalo ja minivilkut mut mistä tommosen takaläpän sit sais niinku kätevästi ku ei niitä ihan missä vaan myyä.Jotku kuulemma ottaa muistaki Esim:crosseista taka ja etu lokarin mut mistäs sellasenki hommaa? Törkee se on jos sitä taka lokaria ei saa vaihdettua.


    • itelläki tessu rempassa

      juu mullaki ts ja kun kerta maalauksesta kysyit, nii ite alotin maalaamisen silleen että hioin vesihiontana 600:sella edellisen maalin poijes siitä pinnasta ja sen jälkhen kuivasin hyvin. sitte maalasin pohjamaalilla yhden kerroksen ja hioin taas vesihiontana 600:sella. pohjamaalasin 2 kerrosta ja välissä aina hioin ja kuivasin hyvin. sitte maalasin pintamaalikerroksia 3 kpl ja aina maalauksien välissä hioin vesihiontana 1000:sella. tuli iha pirun hyvää jälkeä. kiiltelee katteet :D

    • 62789

      tulpanreijästä, ja pakoputkenpäästä, jos pulloon jää, lykkää loput perseesees, ja ole mies.

    • TS poika

      ilman putsarissa on myös kurit, poraa reikiä ilman putsarn kanteen ja vaiha isompi suutin ni ottaa paremmin kierroksii

      • Viisaampi ts poika

        Tai vaiha ilman putsari


    • ts virimies

      itellä on 18dellu, 70cc airsal, gianellin putki, pipercross mutta noilla vireillä menee nippanappa 80 uuden kannen kaipais ja paremman teharin. muokattuna hussen takalippa ihan siisti team10 kilven teline mutta oli ennen hp master maski mutta ei enää ku meni rikki
      http://www.nettimoto.com/suzuki/ts/1142293

    • tessuman
    • Plalalalala

      kuuluuks ton magneeton olla noin jäykkä kun sitä käsin pyörittää? Aattelin vaan että jos se vie voimia mun tessusta, kun ei kule ku 55 ja on aika laiska (Kurit pois ja imuaukkoa viilattu)

    • tessuforlife

      täälä ku porukka jotai tessuista tietää ni sellasta kyselisin kun. mull on iha normi tessu ei mitää viriä ja siit meni mäntä josai kohtaa huonoks ni vaihoi sen ja samalla yläpää tiivisteet mut se jälkee kokosin tietysti ja ajeli hetke mut ku kone lämpee ni kone sammuu !!?!?!? jos vaa tiette ni voisitteko tähänki jotai vastata :D

      • tessu50xk

        Joo mulla oli sama juttu rupee silleen woomottammaa ku painat kaasua ni wwoo mulla oli tietysti ilmanputsaria porattu ja silleen. Koita isompaa suutinta 88 syö noin 4,9-5,1 litraa satasella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe