Opiskelen vasta ja siksi kysynkin teiltä ammattilaisilta:
Minkä värisillä tai merkkisillä laikoilla olette puhdistaneet vahattuja lattioita? Selittäkää myös, miksei esimerkiksi Twister-laikka sovellu vahattuihin pintoihin?
Te osaavat
5
571
Vastaukset
- Anonyymi
Punaisella laikalla.
- Anonyymi
Sinine on pintapesuun. Ja vahatulle parempi,ei kuluta niin. Teistereitä voi käyttää mihin kukin twisteri soveltuu.
Mutta niillä tehdään nopea tasainen ajo. Ei hinkata yhtä kohtaa siis kauan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinine on pintapesuun. Ja vahatulle parempi,ei kuluta niin. Teistereitä voi käyttää mihin kukin twisteri soveltuu.
Mutta niillä tehdään nopea tasainen ajo. Ei hinkata yhtä kohtaa siis kauan.Soveltuuko tuo sininen kivilattioille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soveltuuko tuo sininen kivilattioille?
Sininen käy vanhanajan laikoista lähes mihin vaan pesuun. Ei ole niin karkea kuin punainen.
Twister laikat en oo värikoodaukseen perehtynyt,mutta ei pidä ostaa sitä twister laikkaa jota ei rarvita. Vaan jos normaalia pesua,se yp siivoukseen käypä sopii parhaiten ja twistereillä ajetaan nopsaan eikä hinkuteta läiskiä. Ajetaan vaikka mieluiten joku alue kokonaan toiseen kertaan.
Peruspesuun sopivaa karkeampaa twisteriä ei pidä käyttää materiaaleille jotka voi kärsiä rajusta hankauksesta. Esimerkiksi pur lattiat, ja toisaalta on aovan loistava jos lähdetään kunnostamaan vanhaa naarmuilla ja kuopilla olevaa kivilattiaa. Vaihdetaan ekan ajon jälkeen hienompi twister laikka ja ajetaan sillä kahdesti,ja jos halutaan kristallisoida niin vielä erikseen tehdään se sopivalla laikalla.
Mutta tosiaan,twistereillä ei jäädä yhtä kohtaa hankaamaan ja hankaamaan. Tasainen nopea ajo.
Senhän voi kattoa netistäkin jokainen itse mikä twister laikka mihinkin sopii. Ellei tiedä. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17855912Q
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896