Teemu Pallosen 2½ Kovis on lähempänä tavaomaista MAANANTAIKeskis ristikko kuin kovista. Yksi vihje tuntuu oudolta.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-5-2023/#post-27924
IS viikko 13.-19.5.2023
6
346
Vastaukset
Aloitus oli minulta, mutta kirjautuminen ehti vanhentua, joten tuli kirjoitettua vahingossa anonyymisti. Kerron sivuillani, miten käytin koviksessa AI:tä. Antamillani esimerkeillä voi yrittää joku muukin kuin minä sivuillani olevaa AI:tä hyödyntää. Ja löytyyhän AI:n läheltä muitakin apuneuvoja, oikein "apuneuvopatteristo".
- Anonyymi
Täytyy kyllä ihan kamalasti ihmetellä mitä vihjeessä ...TO. on ihmettelemistä.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kyllä ihan kamalasti ihmetellä mitä vihjeessä ...TO. on ihmettelemistä.
Syynä se, että risteävän vihjeen KEVYTKENKÄINEN väärin. Slangisana ei ollut tuttu ja laitoin melkein samanlaisen tuntemani sanan.
- Anonyymi
Koiria ohessa
Lenkki kesken
Elukat ulkona
Lajina juoksu
Monrepos, barokkimusiikki, tukipalkkit, dmarkka, lassot, suspensio, taipuisa, kanariansiemen, oksinta, tankkeri, lellikit, yleiskokous, sanoma, juotikas, maasto, artisti, alkaani, hankkia, iskurit, kaasiTöstä tulikin sitten ihan Pehmis, hyvä jos 1+ -tasoinen ristikko noilla avuilla. Huomattavasti mielekkäämpää on ratkoa Pehmis ja jättää Kovis kokonaan väliin, jos paljastuksia aikoo hyödyntää. Pehmis on todennäikösti vaikeampi tapaus ja ainakin hauskempi ratkoa - onhan siinä itse keksittävä pääkuvasta johdetut ratkaisulauseet. Pehmiksen laatija on Toni Pitkälä - pitäisikön käydä vielä kirjastolla hakemassa Pehmis, oli sen verran pemeä "Kovis".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189292
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266088- 1044966
- 614868
- 863970
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753510- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592941Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432711