Olen suht tuore tarot lukija. Nyt minulle on tullut ihan jäätävä blokki. Kaikki pakat temppuilee, enkä saa mitään aikaiseksi. Pakasta lentelee kauhea pino kerralla tai ovat jotenkin sekavia.
Opin todella nopeasti lukemaan aika intuitiivisesti kortteja ja nyt en saa niistä selkoa yhtään. Eli onko tauon paikka? Odotan jo vaan sitä tunnetta, että nyt pakka esiin?
Millaisia vinkkejä teillä on korttien puhdistamiseen?
Joku blokki..
Anonyymi-ap
3
239
Vastaukset
- Anonyymi
Osaatko englantia? Englanniksi varmasti löytyy tietoa aiheesta paremmin. Esim youtubesta aiheesta videoita/googlettele. Monet lukijat sanoo paikalle, että liian monta korttia, laittaa ne takaisin pakkaan ja pyytää vähemmän kortteja. Jotkut koputtaa pakkaa - olisiko se jokin tapa puhdistaa pakka?
- Anonyymi
Todennäköisesti taroteista on tullut sinulle ns suorittamista. Kannattaa pitää taukoa niistä . Parhaat tulkinnat saa kun ei ajattele liikaa vaan antaa ajatusvirran viedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747374Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271958- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141625- 521578
- 181569
- 101569