https://www.youtube.com/watch?v=-wmSjw6enq8
Voittaako karvalakki cha cha chaa ?
Tanssi rentouttaa
4
317
Vastaukset
- Anonyymi
SUOMI sai maistaa karvasta kalkkia, kun Ruotsin Loreen vei lauantaina voiton euroviisujen finaalissa suoraan Käärijän nenän edestä.
🤑
Käärijä sai ylivoimaisesti eniten yleisöääniä, mutta Loreen kiilasi ohi ammattilaisraadin, eli juryn, äänillä.
💚
Käärijä-huuma nousi Liverpoolin viisuyleisössä uskomattomalle tasolle. ”Käärijä!” ja ”Cha cha cha!” -huudot täyttivät areenan silloinkin, kun Ruotsi sai 12 pisteen maksimisaaliita. Juontajat joutuivat jopa useampaan otteeseen rauhoittelemaan yleisöä.
💚
– On mukavaa, kun esitykset saavat tukea, Loreen sanoo Aftonbladetille.
Käärijä-huudot aiheuttivat häkellyttävän tilanteen – viisulähetyksessä kuultiin hurja meteli
Loreenin mukaan hyssyttely ja ajattelu, että ”teidän pitäisi vain ajatella, että minä olen hyvä”, ei kanna pitkälle. - Anonyymi
Musiikillisesti Loren oli minusta parempi, mutta jos kappale on plagioitu osittain kuin mediassa on kerrottu niin sitten on aivan toinen juttu.
Kiitos Käärijälle Suomen nostosta Euroopan kartalle ja keväisestä huumasta kotisuomeen.- Anonyymi
Myös Käärijän Cha Cha Chaata on väitetty kopioksi.
Joten tasoissa ovat tässä suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818