Nostalgian "uutiset"

Anonyymi-ap

Radio Nostalgian "uutiset" sunnuntaiaamuna 14.5. kello 8:

- Käärijä edustaa Suomea Eurovision laulukilpailussa tänään kello 22 alkavassa lähetyksessä.
- Suomi pelaa Saksaa vastaan jääkiekon MM-kisoissa Tampereella tänään kello 20.20.

Muitakin vuorokauden vanhoja uutisia kuultiin, mm. Björn Wahlroosin mielipide taloudesta.

Lisää samantasoisia uutisia voi kuulemma löytää MTV3:sta. 😁

11

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bauerin ohjauksessa olevalla asemalla ei ole ketään töissä tai valvomassa. Ei yllätä tämäkään. Studion valotkin sammutettu, jotta sähköä säästyy. Kukapa nyt viitsisi henkilökunnasta monitoroida valtakunnallista radiota.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­N­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857231g

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sea fm:ltäpä ei sellaista sekoilua tullutkaan!

      • Anonyymi

        Ihan totta. En muista kuulleeni teknisiä virheitä. Hyvin hoitaa pienemmät asemat teknisesti lähetykset. Olisikohan syy, että tekijät itse ovat tekniikan osaajia? Ei tarvitse odottaa, että joku talon ulkopuolelta vaivautuu ratkaisemaan pyhäpäivänä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta. En muista kuulleeni teknisiä virheitä. Hyvin hoitaa pienemmät asemat teknisesti lähetykset. Olisikohan syy, että tekijät itse ovat tekniikan osaajia? Ei tarvitse odottaa, että joku talon ulkopuolelta vaivautuu ratkaisemaan pyhäpäivänä ongelmia.

        Studio ja asunto samassa yhteydessä. Helppo kontrolloida jos on muutenkin kotona. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Studio ja asunto samassa yhteydessä. Helppo kontrolloida jos on muutenkin kotona. 👍

        Mistähän tämmöinen "tieto" on peräisin? Jenkeissä on radioasemia joita tehdään autotallista. Todellista tekemisen meininkiä. Me laik ❤️. Tämmöinen jos joku kertoo rakkaudesta tekemiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tämmöinen "tieto" on peräisin? Jenkeissä on radioasemia joita tehdään autotallista. Todellista tekemisen meininkiä. Me laik ❤️. Tämmöinen jos joku kertoo rakkaudesta tekemiseen.

        Aika tyypillistä tehdä töitä nykyisin kotitoimistoista🤣🤣🤣 Bauerin väliportaan pikkupomolle tämäkin taitaa tulla yllätyksenä. Meillä 70 prosenttia tekee työt kotoa käsin. Työteho parantunut kaikilla. Tämä on sitä nykypäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Studio ja asunto samassa yhteydessä. Helppo kontrolloida jos on muutenkin kotona. 👍

        Radio Musa toimii näin. Siitä on ollut ihan juttua, jostakin luin, että Teräväisen Penan Ylöjärven kotistudiosta tulee ohjelmat. Radio Musa on hyvä kanava. Parhaillaan soivan kappaleen tiedot kun lisäisivät näkyville niin olisi täydellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Musa toimii näin. Siitä on ollut ihan juttua, jostakin luin, että Teräväisen Penan Ylöjärven kotistudiosta tulee ohjelmat. Radio Musa on hyvä kanava. Parhaillaan soivan kappaleen tiedot kun lisäisivät näkyville niin olisi täydellistä.

        Minusta tuo kuulostaa vain hyvältä ja järkevältä tekemiseltä tuommoinen. Sea FM ei tosin ole koskaan paljastanut lähetyspaikkaansa julkisesti. Tietoja asiasta ei myöskään löydy mistään. Postiosoite sijaitsee eri paikassa kuin itse radio. Siksi on uskottavaa, että Sea FM:ää vastaan kirjoittava on jotenkin lähipiiristä. Jos tieto studion sijainnista pitäisi paikkaansa. Hyvin katkeroitunut lähipiiriläinen. Mistähän mahtaa johtua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuo kuulostaa vain hyvältä ja järkevältä tekemiseltä tuommoinen. Sea FM ei tosin ole koskaan paljastanut lähetyspaikkaansa julkisesti. Tietoja asiasta ei myöskään löydy mistään. Postiosoite sijaitsee eri paikassa kuin itse radio. Siksi on uskottavaa, että Sea FM:ää vastaan kirjoittava on jotenkin lähipiiristä. Jos tieto studion sijainnista pitäisi paikkaansa. Hyvin katkeroitunut lähipiiriläinen. Mistähän mahtaa johtua?

        Tuskin kellään on mitään Sea FM vastaan. Täällä on vain hieman saanut korjata kanavaan liittyviä vääriä väitteitä, joita täällä jonkun toimesta levitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tämmöinen "tieto" on peräisin? Jenkeissä on radioasemia joita tehdään autotallista. Todellista tekemisen meininkiä. Me laik ❤️. Tämmöinen jos joku kertoo rakkaudesta tekemiseen.

        Radio Musa on sulle vastaus ongelmiisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe