Vesipumpun shköasennus

Lämpösuojakytkin laukeaa 1500w mako pumpun kytkimenä
Pumpppu 2,3 A
kytkin 3,2-6.0 A
Asetan kytkimen säädön 6A ja taas laukeaa
Pumppu käynnistyy ja hetimitten sujoakytkin laukeaa
Taidan kytkeä ilma suojakytkintä
Onhan siellä moottorissa varmaan sisäänrakennettu käämin kämpösuoja
Vaikka näyttääkin oleva joku kiinankopio
Mittaan vielä kunkin vaiheen amppeerit onko tasan

16

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin pieniin moottoreihin ei sisään mitään lämpösuojia mahdu.
      Moottorisuojan oikea asetusarvo on moottorin nimellisvirta.
      Jos ei toimi niin sitten on moottori tai moottorisuoja viallinen.

      • Pitää tutkia lisää
        Makon asennusohje varoittaa tiheästä uudellen käynnistymisestä


      • wem moottoreista allaoleva tieto

        käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        wem moottoreista allaoleva tieto

        käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180

        Taitaa olla kilowatteja runsaasti kun on pumpussa moottori kokoa 180.
        Tuommoisessa on halkaisijaa melkein puoli metriä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­m­f­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857235I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa olla suht varma mitä tekee tai tuo vehje voi joku päivä vaikka syttyä tuleen.

      • Siksipä juuri tässä kyseien
        Kiitos


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Siksipä juuri tässä kyseien
        Kiitos

        Sitä lämpösuojaa en poistaisi tai ohittaisi missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Mikä se moottori oikein on, yksi- vai kolmivaiheinen?
      Varmaan palanut tai väärin kytketty.

      • Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle

        Wanha wiidakon sanonta:
        Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies.


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle

        Sillä ei ole merkitystä minkä tilalle moottori on asennettu, vaan mikä moottori siinä nyt on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wanha wiidakon sanonta:
        Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies.

        Uskomattominta on huomata että täällä voi puhella aivan asiastakin


    • Anonyymi

      Joka tapauksessa moottori toimii hyvin palstan aktivoinnissa...

    • Anonyymi

      Ei kannata luottaa että mitään sisäistä käämin lämpösuojaa on -todennäköisempää on että ei ole.

    • Tilanne on hallinnassa on käytettävä tähti kytkentää jolloin yksittäisen vaiheen virta pysyy ilmoitetuissa rajoissa (2.9-3.1 A
      Kiitos mielenkiinnosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe