Lämpösuojakytkin laukeaa 1500w mako pumpun kytkimenä
Pumpppu 2,3 A
kytkin 3,2-6.0 A
Asetan kytkimen säädön 6A ja taas laukeaa
Pumppu käynnistyy ja hetimitten sujoakytkin laukeaa
Taidan kytkeä ilma suojakytkintä
Onhan siellä moottorissa varmaan sisäänrakennettu käämin kämpösuoja
Vaikka näyttääkin oleva joku kiinankopio
Mittaan vielä kunkin vaiheen amppeerit onko tasan
Vesipumpun shköasennus
16
712
Vastaukset
- Anonyymi
Noin pieniin moottoreihin ei sisään mitään lämpösuojia mahdu.
Moottorisuojan oikea asetusarvo on moottorin nimellisvirta.
Jos ei toimi niin sitten on moottori tai moottorisuoja viallinen.wem moottoreista allaoleva tieto
käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180- Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
wem moottoreista allaoleva tieto
käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180Taitaa olla kilowatteja runsaasti kun on pumpussa moottori kokoa 180.
Tuommoisessa on halkaisijaa melkein puoli metriä. - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17857235I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kannattaa olla suht varma mitä tekee tai tuo vehje voi joku päivä vaikka syttyä tuleen.
- Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
Siksipä juuri tässä kyseien
KiitosSitä lämpösuojaa en poistaisi tai ohittaisi missään tapauksessa.
- Anonyymi
Mikä se moottori oikein on, yksi- vai kolmivaiheinen?
Varmaan palanut tai väärin kytketty.- Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle
Wanha wiidakon sanonta:
Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies. - Anonyymi
enkelipallo kirjoitti:
Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle
Sillä ei ole merkitystä minkä tilalle moottori on asennettu, vaan mikä moottori siinä nyt on.
Anonyymi kirjoitti:
Wanha wiidakon sanonta:
Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies.Uskomattominta on huomata että täällä voi puhella aivan asiastakin
- Anonyymi
Joka tapauksessa moottori toimii hyvin palstan aktivoinnissa...
- Anonyymi
Ei kannata luottaa että mitään sisäistä käämin lämpösuojaa on -todennäköisempää on että ei ole.
Tilanne on hallinnassa on käytettävä tähti kytkentää jolloin yksittäisen vaiheen virta pysyy ilmoitetuissa rajoissa (2.9-3.1 A
Kiitos mielenkiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487