Vesipumpun shköasennus

Lämpösuojakytkin laukeaa 1500w mako pumpun kytkimenä
Pumpppu 2,3 A
kytkin 3,2-6.0 A
Asetan kytkimen säädön 6A ja taas laukeaa
Pumppu käynnistyy ja hetimitten sujoakytkin laukeaa
Taidan kytkeä ilma suojakytkintä
Onhan siellä moottorissa varmaan sisäänrakennettu käämin kämpösuoja
Vaikka näyttääkin oleva joku kiinankopio
Mittaan vielä kunkin vaiheen amppeerit onko tasan

16

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin pieniin moottoreihin ei sisään mitään lämpösuojia mahdu.
      Moottorisuojan oikea asetusarvo on moottorin nimellisvirta.
      Jos ei toimi niin sitten on moottori tai moottorisuoja viallinen.

      • Pitää tutkia lisää
        Makon asennusohje varoittaa tiheästä uudellen käynnistymisestä


      • wem moottoreista allaoleva tieto

        käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        wem moottoreista allaoleva tieto

        käämityksen suojaus, termistorit (TPM), 1 kpl/vaihe vakiona alkaen IEC 180

        Taitaa olla kilowatteja runsaasti kun on pumpussa moottori kokoa 180.
        Tuommoisessa on halkaisijaa melkein puoli metriä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­y­m­f­­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857235I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kannattaa olla suht varma mitä tekee tai tuo vehje voi joku päivä vaikka syttyä tuleen.

      • Siksipä juuri tässä kyseien
        Kiitos


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Siksipä juuri tässä kyseien
        Kiitos

        Sitä lämpösuojaa en poistaisi tai ohittaisi missään tapauksessa.


    • Anonyymi

      Mikä se moottori oikein on, yksi- vai kolmivaiheinen?
      Varmaan palanut tai väärin kytketty.

      • Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle

        Wanha wiidakon sanonta:
        Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies.


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Järvenpääläisen sähköliikkeen asentama vanhan 2.2kw. stömberin tilalle

        Sillä ei ole merkitystä minkä tilalle moottori on asennettu, vaan mikä moottori siinä nyt on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Wanha wiidakon sanonta:
        Jos suoli24-palstalta pitää sähköasennusohjeita kysellä niin silloin on parasta kutsua paikalle sähkömies.

        Uskomattominta on huomata että täällä voi puhella aivan asiastakin


    • Anonyymi

      Joka tapauksessa moottori toimii hyvin palstan aktivoinnissa...

    • Anonyymi

      Ei kannata luottaa että mitään sisäistä käämin lämpösuojaa on -todennäköisempää on että ei ole.

    • Tilanne on hallinnassa on käytettävä tähti kytkentää jolloin yksittäisen vaiheen virta pysyy ilmoitetuissa rajoissa (2.9-3.1 A
      Kiitos mielenkiinnosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe