Suomen rumimmat uimarannat?

Anonyymi-ap

Missä mahtaa muuten sijaita vastaavia rantoja, jotka on pilattu tavalla tai toisella rumemmaksi esim. rakentamalla jotain häkkyröitä ja muuta roinaa luonnon keskelle. Itselle ei tule mieleen ainuttakaan koko Suomessa muita kuin Koskensaaren uimaranta.

19

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pienet asiat vaikuttaa. Itse kummastelen päättäjien tyylitajua, kun katson kunnostettua kylpylänrantaa. Hillitty ja tyylikäs kokonaisuus rikottiin muovisella lasten kiipeily-/leikkihärpäkkeellä joka ei värimaailmaan istu, ei sitten millään. Olisiko maksanut liikaa tehdä rakennelma puusta ja sovittaa muuhun värimaailmaan.
      Jotenkin aika moni puisto- ja ympäristötoteutus osoittaa ettei suunnittelijalla (tai päättäjällä) ole oikein tyylitajua.

      • Anonyymi

        Kylpylänrannan vanha kioski pitäisi kunnostaa ja laittaa jäätelö ja kahvi myynti siihen.


      • Anonyymi

        Vihreät rautaportaat "kuntoportaat". Siinä taas tyylitajua kerrassaan. Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreät rautaportaat "kuntoportaat". Siinä taas tyylitajua kerrassaan. Ei jatkoon.

        Minkäslaiset niiden pitäisi olla? Vaaleanpunaiset puuportaat?


      • Anonyymi

        hinohan siittä tuli !


    • Anonyymi

      Älä ole tuollainen, hyvä se on. Tommolassakin hyvä ranta.

    • Anonyymi

      Kylläpä on valituksen aiheet. Toivottavasti tyylitaiturit osallistuvat itse asioiden hoitamiseen. PS. olisiko lääkityksen tarkistus tarpeen?

      • Anonyymi

        Sana on vapaa.
        Heinolan tilanteessa on hyvä kääntää kaikki kivet jotta viihtyisyyttä kaupungissa lisätään.
        Maisema-asiat voi vaikuttaa pieniltä, mutta ne ovat myös merkki jostain muusta jota toteutuu näkymättömissä kaupungin päätöksissä.
        Heinola panostaa infraan poikkeuksellisen suuria summia kaupungin kokoon ja veropohjaan suhteutettuna. Ottamatta kantaa niiden tarkoituksenmukaisuuteen ovat ne joskus visuaalisesti hyvin harkittuja suunnitelmia. Leimallista Heinolalle kuitenkin on, että usein tyylikkään kokonaisuuden päälle lisätään joku (paikallisen päättäjän?) innovoima ”leima” joka ruineeraa koko kokonaisuuden sopimattomuudellaan ja tyylittömyydellään.
        Tuo rannan muovinen liukumäki on hyvä esimerkki. Kirjaston edessä olevat kalliit ja sopimattomat katuvalot jo merkittävästi kalliimpi ”leima”.
        Sataman rakenteissa useampikin ”leima” joiden lähtökohta lienee usein myös henkilöiden väliset kemiat, joiden viimeksi toivoisin vaikuttavan kaupungin kehityslinjauksiin.


    • Anonyymi

      Mikä vika kirjaston edessä olevissa valoissa.????????????????? Katsele muualle, moni todennut ne tyylikkäiksi.

      • Anonyymi

        Kuten sanottu, tyylitaju on todellakin kadoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, tyylitaju on todellakin kadoksissa.

        Ja rannat tehdä rumiksi ja kelvottomiksi asukkaiden virkistyskäyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, tyylitaju on todellakin kadoksissa.

        Ei sillä ulkoisella habituksella ole niin suurta merkitystä, tärkeämpää on mitä on sisällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rannat tehdä rumiksi ja kelvottomiksi asukkaiden virkistyskäyttöön.

        Miksi tehdä mitään spessuu, kun jotkut aina latistaa tunnelman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tehdä mitään spessuu, kun jotkut aina latistaa tunnelman

        "spessuu"!?
        superia ja spessuu, salli mun nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "spessuu"!?
        superia ja spessuu, salli mun nauraa.

        Toivottavasti oikee makiasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tehdä mitään spessuu, kun jotkut aina latistaa tunnelman

        Spessua kun laitetaan betonia ,rautaa ja härpäkkeitä? ennestään kaunis luontomaisema ei kaipaa mitään hilavitkuttimia maisemaa pilaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spessua kun laitetaan betonia ,rautaa ja härpäkkeitä? ennestään kaunis luontomaisema ei kaipaa mitään hilavitkuttimia maisemaa pilaamaan.

        Maisema?


    • Anonyymi

      hieno paikkahan siitä tuli

      • Anonyymi

        on hyvä parannus entiseen !


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe