Paljos teil on powerin lämmöt? mulla on tollaset 30astetta tasaseen, välillä 35.
powerin lämmöt
3
651
Vastaukset
- joku...
Aika matalalta kuulostaa...
Minulla ei poweri saa mistään edes noin viileää ilmaa, puhumattakaan siitä että se olisi tuota viileämpi... Tarkkaa lämpötilaa en tiedä, sillä siitä ei tule mitään dataa ulos, enkä ole viitsinyt viritellä sinne mitään mittareita... - sama..
Niin, eli lämpöanturi powerissa ei ole siinä jäähdytysrivastossa vaan enemmänki "ilmassa" eli lähempänä itse komponentteja, eli pitäiskö sen olla ihan kiinni tossa alumiini rivastossa?. Mittarilla katsottuna silloin näyttää ihan eri lukemia, eli 40-60astetta.
- joku...
"Niin, eli lämpöanturi powerissa ei ole siinä jäähdytysrivastossa vaan enemmänki "ilmassa" eli lähempänä itse komponentteja,"
En voi väittää olevani mikään asiantuntija, mutta oudolta kuulostaa... Siis jos se anturi vain roikkuu jossain.
Mitä muuten tarkoitat sillä että se on "lähempänä" itse komponentteja, eivätkös ne rivat ole kiinni ainakin jossain komponenteissa (transistori?) ?
Ja sen verran kun minä mistään ymmärrän, niin ne rivat jäähdyttävät juuri niitä kuumimpia, tai ainakin eniten jäähdytystä kaipaavia osia, ja eiköhän se tarkoita käytännössä sitä, että lämpötilojakin kannattaisi mitata juuri sieltä missä jäähdytys on kaikkein kriittisintä... Ainakin näin maalaisjärjellä pohdittuna tuntuisi siltä, mutta minä en ole mikään tietäjä noissa asioissa...
"Mittarilla katsottuna silloin näyttää ihan eri lukemia, eli 40-60astetta."
Kuten sanoin, tarkoista lukemista en tiedä, sillä minun virtalähteestäni ei tule mitään dataa ulos, mutta minun mielestä 40-60 astetta kuulostaa suurinpiirtein siltä mitä saattaisi kuvitellakin. Nimittäin virtalähdehän tuskin saa mistään alle 30 asteista ilmaa, eli mitä suurimmalla todennäköisyydellä lämpötila on yli 30 astetta. Ja siitä kun huomioi, että virtalähteen kautta kulkee kaikki se sähkö mitä kone kuluttaa, niin kai siinä on jo vähän hukkatehoakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14713118Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386694Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1446118Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84960