Kun etsii jotain asiaa googlesta, niin tulee heti yritysten sivut esille, ettei enää löydä asialle enää mitään tietoa, mitä olet hakemassa. Google tuhoaa näköjään oman itsensä loppujen lopuksi, kun markkinointi on heille tärkeämpää, kuin ihmisten löytää asioille selvityksiä. Joo, vaihdan toiseen hakukoneeseen, kun google näköjään kuolee tähän markkinointiin. Google kuolee joku päivä, kun ovat niin ahneita.
Oudoksi mennyt koko google hakukone?!!
Anonyymi-ap
3
323
Vastaukset
- Anonyymi
duckduckgo on paras hakukone,ei mainoxia,löytää ihan samat kuin kuuklen paska.
- Anonyymi
En ole googlea käyttänyt luultavasti kymmeneen vuoteen hakuihin muutoin kuin silloin tällöin verrokkitulosten tarkastukseen. Käytännössä kilpailevat hakukoneistot antavat samat linkit, mutta ilman mainostuputusta, siis omien havaintojeni perusteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672802
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152111En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881934Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591739Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231488En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9933
- 77919
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163871Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859