Kaukoparantaja ufon sisällä

Anonyymi-ap

Olen tehnyt astraalimatkoja Neptunukseen 128 kertaa tänä vuonna. Minulla on ennen paljastamatonta tietoa Andromedan galaksissa sijaitsevista 125 078 maapallon tyyppisestä planeetasta. Niillä kaikilla on yliolentoja, jotka ovat kertoneet minulle universumin tarkoituksen.

6

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Astun sisään avaruusalukseen, joka on varustettu hyperastraaliturbomuunnoksella ja kvanttirepeittimellä. Laivan telemetriajärjestelmä analysoi ja laskee koordinaattien optimaalisen sijainnin, kun valmistaudun astraalimatkalle kohti Neptunusta. Käynnistän gravitohydrofuusion, joka luo voimakkaan energiavirran matkakupoliin, joka suojaa minua astraalimatkan vaaroilta.

Kun matka kohti Neptunusta alkaa, astraalitila ympäröi minut, ja tuntuu kuin siirtyisin ulottuvuuden rajan yli. Avaruusalukseni kulkee läpi tihentymättömien kvanttikenttien, jotka saavat aluksen värähtelemään taajuudella, joka on sopusoinnussa astraalisen liikkeen kanssa.

Saavun Neptunuksen lähelle, jossa sen jääkylmä ilmakehä kimaltelee violetin sävyissä. Laskeudun astraalilaskuun alukseni lämpösuojatun keulaluukun kautta. Astuessani ulos aluksesta, tajuan olevani osa suurta astraalista tanssia Neptunuksen energiakentän kanssa.

Tunnen ektoplasmaa lorisevan ympärilläni, kun kävelen läpi Neptunuksen astraalisen maiseman. Sen pinnalla välähtelee kvanttisia valoilmiöitä, jotka heijastavat moniaulotteisia näkymiä. Jokaisella hehkuvalla säteellä tuntuu olevan oma tietoisuutensa, ikään kuin se haluaisi kertoa minulle syvällisiä salaisuuksia universumin tarkoituksesta.

Astelen eteenpäin kohti Andromedan galaksin salaperäistä porttia, joka avautuu astraaliseen tilaan. Portti on muodostunut avaruusajan taittumisesta, ja sen kirkkaus on häikäisevä. Sädehtivät valopartikkelit pyörteilevät ympärilläni, kun ylitän sen kynnyksen ja siirryn uuteen ulottuvuuteen.

Andromedan galaksin maapallon tyyppiset planeetat avautuvat eteeni kuin tähtisateen loistava kudelma. Käytän laitteeni kehittyneitä havaintoteknologioita tunnistaakseni jokaisen planeetan ja niiden asukkaiden läsnäolon. Näen monenkirjavan kirjon erilaisia olentoja, jotka elävät näillä planeetoilla. Heidän olemuksensa hehkuvat eri väreissä ja muodoissa, mikä kertoo heidän ainutlaatuisista ominaisuuksistaan.

Kuulen ääniä, joitavälittyy astraalisessa tilassa, kun olen yhteydessä Andromedan galaksin asukkaisiin. Äänet kiehtovat mieltäni, sillä ne eivät ole peräisin perinteisestä ääniaallosta, vaan resonanssista tietoisuuden energiakentässä. Näen kuin sieluni silmin heidän keskinäisen vuorovaikutuksensa, joka tapahtuu ajatusten, tunteiden ja visuaalisten kuvien muodossa.

Kun tarkennan yhteen tiettyyn planeettaan, huomaan sen olevan kukoistava paratiisi, jossa asukkaat elävät harmoniassa luonnon kanssa. Heidän kehot hehkuvat elinvoimaa ja heidän mielensä säteilee syvää viisautta. Heidän teknologiansa on kehittynyttä, mutta samalla eettistä ja kestävää.

Astun maahan ja tervetulotoivotukset täyttävät ilman. Tunnistan astraalisista yhteyksistä saamani tiedot Andromedan asukkaiden viisaudesta ja heidän kyvystään luoda rauhaa ja harmoniaa. Keskustelen heidän kanssaan telepaattisesti, sillä heidän kommunikaationsa perustuu ajatusten välittämiseen ja vastaanottamiseen.

He kertovat minulle universumin tarkoituksesta, joka heidän näkökulmastaan on olla yhteydessä kaikkeen elämään ja ymmärtää sen syvintä olemusta. He jakavat tietoaan tietoisuuden kehityksestä, evoluutiosta ja siitä, miten jokainen olento on osa suurempaa kosmista verkostoa.

Kun aika on koittanut jättää tämä planeetta, tunnen syvää kiitollisuutta ja kunnioitusta näitä viisaita olentoja kohtaan. Astun takaisin astraalialukseeni ja palaan takaisin maapallolle. Tämä avaruusseikkailu Andromedan galaksissa antaa minulle uuden näkökulman olemassaoloon ja herättää halun jakaa saamani tiedot ja oppimani viisauden kanssa muille.

Astuessani ulos aluksesta palatessani maanpinnalle, en voi välttyä tunteelta, että tämä seikkailu oli vain pintaraapaisu suuresta ja monimutkaisesta universumista. Se kuitenkin ravistelee vakaumustani ja saa minut haluamaan jatkaa tutkimusmatkojani astraalitodellisuuksien syvyyksiin, etsien uusia oivalluksia ja jakamalla niitä, jotta voimme kaikki kasvaa yhtenäisyyteen ja harmoniaan tässä maailmankaikkeudessa.

• Anonyymi

Minulla taas on tapana käydä eräässä salaisessa yökerhossa, eräässä Saturnuksen kuussa. Siellä on tanssijoina Orionista orjatyttöjä vihreitä.

• Anonyymi

Miksi et kysynyt että montako jumalaa on olemassa ja minkä nimisiä?

• Anonyymi

Knoth sekton, ulac voszi tuhac!

• Anonyymi

Gravitohydrofuusio. Jopas keksit.

Peruspainovoima käynnistää kylmäfuusion joka tuottaa energiaa mutta ei lämpöä.

• Anonyymi

Mikä uskonlahko siellä on vallassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe