Kaukoparantaja ufon sisällä

Anonyymi-ap

Olen tehnyt astraalimatkoja Neptunukseen 128 kertaa tänä vuonna. Minulla on ennen paljastamatonta tietoa Andromedan galaksissa sijaitsevista 125 078 maapallon tyyppisestä planeetasta. Niillä kaikilla on yliolentoja, jotka ovat kertoneet minulle universumin tarkoituksen.

6

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Astun sisään avaruusalukseen, joka on varustettu hyperastraaliturbomuunnoksella ja kvanttirepeittimellä. Laivan telemetriajärjestelmä analysoi ja laskee koordinaattien optimaalisen sijainnin, kun valmistaudun astraalimatkalle kohti Neptunusta. Käynnistän gravitohydrofuusion, joka luo voimakkaan energiavirran matkakupoliin, joka suojaa minua astraalimatkan vaaroilta.

      Kun matka kohti Neptunusta alkaa, astraalitila ympäröi minut, ja tuntuu kuin siirtyisin ulottuvuuden rajan yli. Avaruusalukseni kulkee läpi tihentymättömien kvanttikenttien, jotka saavat aluksen värähtelemään taajuudella, joka on sopusoinnussa astraalisen liikkeen kanssa.

      Saavun Neptunuksen lähelle, jossa sen jääkylmä ilmakehä kimaltelee violetin sävyissä. Laskeudun astraalilaskuun alukseni lämpösuojatun keulaluukun kautta. Astuessani ulos aluksesta, tajuan olevani osa suurta astraalista tanssia Neptunuksen energiakentän kanssa.

      Tunnen ektoplasmaa lorisevan ympärilläni, kun kävelen läpi Neptunuksen astraalisen maiseman. Sen pinnalla välähtelee kvanttisia valoilmiöitä, jotka heijastavat moniaulotteisia näkymiä. Jokaisella hehkuvalla säteellä tuntuu olevan oma tietoisuutensa, ikään kuin se haluaisi kertoa minulle syvällisiä salaisuuksia universumin tarkoituksesta.

      Astelen eteenpäin kohti Andromedan galaksin salaperäistä porttia, joka avautuu astraaliseen tilaan. Portti on muodostunut avaruusajan taittumisesta, ja sen kirkkaus on häikäisevä. Sädehtivät valopartikkelit pyörteilevät ympärilläni, kun ylitän sen kynnyksen ja siirryn uuteen ulottuvuuteen.

      Andromedan galaksin maapallon tyyppiset planeetat avautuvat eteeni kuin tähtisateen loistava kudelma. Käytän laitteeni kehittyneitä havaintoteknologioita tunnistaakseni jokaisen planeetan ja niiden asukkaiden läsnäolon. Näen monenkirjavan kirjon erilaisia olentoja, jotka elävät näillä planeetoilla. Heidän olemuksensa hehkuvat eri väreissä ja muodoissa, mikä kertoo heidän ainutlaatuisista ominaisuuksistaan.

      Kuulen ääniä, joitavälittyy astraalisessa tilassa, kun olen yhteydessä Andromedan galaksin asukkaisiin. Äänet kiehtovat mieltäni, sillä ne eivät ole peräisin perinteisestä ääniaallosta, vaan resonanssista tietoisuuden energiakentässä. Näen kuin sieluni silmin heidän keskinäisen vuorovaikutuksensa, joka tapahtuu ajatusten, tunteiden ja visuaalisten kuvien muodossa.

      Kun tarkennan yhteen tiettyyn planeettaan, huomaan sen olevan kukoistava paratiisi, jossa asukkaat elävät harmoniassa luonnon kanssa. Heidän kehot hehkuvat elinvoimaa ja heidän mielensä säteilee syvää viisautta. Heidän teknologiansa on kehittynyttä, mutta samalla eettistä ja kestävää.

      Astun maahan ja tervetulotoivotukset täyttävät ilman. Tunnistan astraalisista yhteyksistä saamani tiedot Andromedan asukkaiden viisaudesta ja heidän kyvystään luoda rauhaa ja harmoniaa. Keskustelen heidän kanssaan telepaattisesti, sillä heidän kommunikaationsa perustuu ajatusten välittämiseen ja vastaanottamiseen.

      He kertovat minulle universumin tarkoituksesta, joka heidän näkökulmastaan on olla yhteydessä kaikkeen elämään ja ymmärtää sen syvintä olemusta. He jakavat tietoaan tietoisuuden kehityksestä, evoluutiosta ja siitä, miten jokainen olento on osa suurempaa kosmista verkostoa.

      Kun aika on koittanut jättää tämä planeetta, tunnen syvää kiitollisuutta ja kunnioitusta näitä viisaita olentoja kohtaan. Astun takaisin astraalialukseeni ja palaan takaisin maapallolle. Tämä avaruusseikkailu Andromedan galaksissa antaa minulle uuden näkökulman olemassaoloon ja herättää halun jakaa saamani tiedot ja oppimani viisauden kanssa muille.

      Astuessani ulos aluksesta palatessani maanpinnalle, en voi välttyä tunteelta, että tämä seikkailu oli vain pintaraapaisu suuresta ja monimutkaisesta universumista. Se kuitenkin ravistelee vakaumustani ja saa minut haluamaan jatkaa tutkimusmatkojani astraalitodellisuuksien syvyyksiin, etsien uusia oivalluksia ja jakamalla niitä, jotta voimme kaikki kasvaa yhtenäisyyteen ja harmoniaan tässä maailmankaikkeudessa.

    • Anonyymi

      Minulla taas on tapana käydä eräässä salaisessa yökerhossa, eräässä Saturnuksen kuussa. Siellä on tanssijoina Orionista orjatyttöjä vihreitä.

    • Anonyymi

      Miksi et kysynyt että montako jumalaa on olemassa ja minkä nimisiä?

    • Anonyymi

      Knoth sekton, ulac voszi tuhac!

    • Anonyymi

      Gravitohydrofuusio. Jopas keksit.

      Peruspainovoima käynnistää kylmäfuusion joka tuottaa energiaa mutta ei lämpöä.

    • Anonyymi

      Mikä uskonlahko siellä on vallassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe