Hohhoijaa taas la iltana ravintolassa

Anonyymi-ap

Asun Siilinjärvellä ( kukaan ei tunnista vaikka sen kerronkin) lähdin monen kk tauon jälkeen viihteelle ravintolaan. Tällä kertaa yksin. Televisiossa oli menossa Euroviisut lähetys . Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa se mutta istuin lähelle töllötintä.
Viereen istui eräs keski-ikäinen mies. Juteltiin siinä sitten Suomen biisistä ja monesta muusta. ( Mies ei kiinnostanut minua muuten kuin juttuseurana)
DJ tuli jossain vaiheessa pöydän viereen seisomaan ja alkoi sitten tälle minun juttukaverille kertomaan kuinka Euroviisut on niitä sateenkaari ihmisten juhlia. Puhui oikein halventavaan sävyyn.
Tämä kaveri sitten sanoi hänelle että laittaa television kiinni tai vaihtaa kanavaa kun eihän hän voi sellaista siellä näyttää. Puolusti sateenkaari porukkaa ja DJ lähti nolona pois.

Sitten hetken kuluttua tämä juttukaveri kääntyi puoleeni ja sanoi että ihme kommentteja tällä DJ: llä oli. Jotain muutakin sanoi mutta en muista. Totesin vaan että joo. Kyllä se minua loukkasi kun kuulun itse siihen sateenkaari väkeen.
Mies meni ihan jäihin. Kysyi että olinko tosissani ja hiljeni täysin, käänsi selkänsä minulle, istui siinä selin minuun ja lähti pois koko ravintolasta :)
Se siitä hänen sateenkaari myönteisyydestään.

11

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Hän vain ajatteli että onpa siinä ruma poika. Säälistä jutteli kanssasi. Luuli että alat vongata eikä hän tuollaista rumilusta itselleen halua.

      • Anonyymi

        Kanssasi kukaan edes säälistä juttelisi.


      • Anonyymi

        Kovin ikävää kuulla, että sinulle kävi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin ikävää kuulla, että sinulle kävi noin.

        Kiva kun hajuhernepääkoppa vastasit.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­­N­­­y­m­­­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17858177l

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Moro! Harmi, että saat ihan asialliseen kirjoitukseesi heti aivan haista p…a kommentin. Sinussa ei varmasti ole mitään vikaa. Suurin osa ihmisistä on bi seksuaaleja, tunnistivat he sen nyt tai ei koskaan. Toinen asia on se, että suosittelen ”hyökkäävämpää” asennetta. Joka baarissa bi/gay kundeja. Käy asiallisesti juttelemassa, jos on/ovat juttutuulella, liity seuraan. Jossain vaiheessa voi ottaa esiin myös suuntautumisen. Älä tyrkytä, painosta ja muista olla kohtelias. Uskoisin, että edellä esitetyllä reseptillä Siilijärven poika ei ensi viikonloppuna ole yksin! Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Moro ”Siilijärven poika”! Pakko vielä kirjoittaa jatkokommentti. Älä lannistu näiden katkeroituneiden kommentojien ilkeydestä. Suurin osa homo/bi miehistä täysin asiallisia, tänne vain on hakeutunut joitain totaalisia k…päitä. Bi/gaykundeja enemmän kuin kukaan arvaa ja ”jokainen on vähän homo”!
        Olen varma siitä, että lauantaina baarissa jotkut katsoivat sinua ”sillä silmällä”! Kuten aikaisemmassa kommentissani sanoin, rohkeasti vain juttelemaan ja kun muistaa että ei häiritse vaan on kohtelias, vastapuoli vaikka olisi hetero on kohtelias sinulle.
        Älä välitä typeristä kommenteista, ehkä jo ensi lauantaina onnistaa. Stemppiä ja ”onnen pusu” poskelle!


      • Anonyymi

        Voiko tällä palstalla odottaa asiallisia vastauksia?


      • Anonyymi

        Siinäpä tulikin se vastaus mitä palstalta voi odottaa. On kyllä säälittävä taso keskusteluissa.


      • Anonyymi

        Olet inhottava aloitat keskustelun ja sitten komppaat "aloittaja". Hoida pääsi kuntoon.


    • Anonyymi

      Ettei tämäkin tarinan juuret ole pääkaupunki seudulla, kertomuksen kielellinen asu ei osu Siilinjärvelle eikä edes lähelle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2079
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1692
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1162
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1136
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1123
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      787
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe