Minä löysin perheellisen miehen

Anonyymi-ap

aivan ihana, ja nyt tuntuu et rikon perheen tahtomatta i. Mutta en halua kävellä onnen ohi kun se on juuri tullut.
Tunnenko syyllisyyttä jos meis muuttaa meille ja alamme yhteisn elämän, lapset voivat olla mukana kyll, olen iloinen jos pääsen äitipuoleksi äidin virkaan, on ihanaa olla iti kun ei ole vielä omia. Olen luullakseni kiva ihminen ja nätti että voivat olla ylpeitä uudesa äitihahmosta. Toimin töissä lasten parissa joten osaa kyllä kasvattaa ja komentaa.
Olen kerran kuvista nähnyt miehen lapset 6 kpl joten mekloinen perhe on minulle tulossa, ja minä voi olla äiti. ;) Aivan ihanaa, en minä oikeesti halua rikkoa mutta mies haluaa olal mun kanssa yhdessä niin mikä minä olen häntä estämään kun ihastui minuun.
Lapset aivan varmasti tykkää kun saavat uuden aikusen elämään ja kasvattajan, suunnitelen jo sääntöjä perheeseen ja kotihommia. On hyvä että pääsee tutustumaan kesäomalla, niin saamme yhteisn svelen ja he oppivat minun tapani olla osa minu perhettä. Onhan se kurjaa kun äiti harmittelee aivan varmasti kun uusi äiti on heidän lasten kanssa ja määräilee, mutta sehän helpottaa häntäkin kun on toinen joka myös kasvattaa ja ohejistaa, niin ei travi hänenyksin pohtia lasten ongelmia. Niitä varmasti riittää.

3

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin löysin perheellisen naisen , vallan ihana nainen, hänellä on viisi lasta kahdesta avioliitosta, mutta se ei minua haittaa.
      En tunne syyllisyyttä , siitä että rikoin hänen perheensä hänen kanssa , heidän liitto oli jo tiensä päässä., ja me haluamme olla yhdessä.
      Kolme lapsista jo aikuisia ja kaksi ala-ikäistä , jotka muuttaa meidän kanssa asumaan .
      Naiseni tuleva ex mies nyt hiukan nikottelee, mutta oma vika, miksi kohteli naista kaltoin.
      Aikuiset lapset jotka ovat naiseni ekasta liitosta tykkäävät minusta , ekasta isäpuolestaan ne ei tykännyt koskaan , kaksi nuorempaa nyt tietty ovat isänsä puolella ja eivät vielä ole minua hyväksyneet, mutta aika näyttää miten käy.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17858302y

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Noinhan sitä pääsee kätevästi eroon entisistä suhteista kerääntyneestä ongelmajätteestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6394
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3833
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3200
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      969
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      890
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      869
    Aihe