Onpas ikävää kun kylille ilmaantunut nistejä ja juoppoja. Ei ole lintukoto enää entisensä. Saas nähdä kuinka nopeasti rupeaa lieveilmiöt näkymään..
Nistejä ilmaantunut Joutsaan
12
1457
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin ilmestynyt juoppoja? Niitähän on ollut jo vuosikymmeniä välillä enemmän ja välillä vähemmän.Ja jos et oo jo huomannut ns. lieveilmiöitä niin et varmaankaan tiedä mitä sanalla tarkoitetaan.
- Anonyymi
Ei ole aikaisemmin tarvinnut törmätä päihtyneisiin keskellä kirkasta päivää kylillä. Enkä vuosiin ole nistin nistiä nähnyt ja viime aikoina niitä on tullut monia vastaan. Surullista! Valitettavasti huomannut häiriökäyttäytymistä. Toivottavasti ei ole lisääntyvä trendi..
- Anonyymi
Ainahan joutsassa nistejä on riittänyt!
- Anonyymi
Liekkö vanha meijeri vielä suosiossa alan toimintakeskuksena ?
- Anonyymi
Sitten ne on ollu mukavasti piilossa. Sais pysyäkkin.
- Anonyymi
Ja höpö höpö...joka paikkassahan näitä jonkin näkösiä on...
- Anonyymi
Minä näin S-marketissa stalinistin!
- Anonyymi
Harmi ettei ole sotatilanne sillä molemmista pääsisi helposti eroon .
- Anonyymi
Tokmanin edessä oli kaksi putinistia. Suunnittelivat vallankaappausta.
- Anonyymi
ABC:n vessassa tumputti onanisti.
- Anonyymi
Purnussa talvisin alppinistejä.
- Anonyymi
Muutama satanisti tuli vastaan....mut ei se...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076