Onko mitään työtä jota voisi tehdä alasti? Esim siivousta tai hitsausta? Ei seksityötä. Hesasta tai lähialueelta. Palkkaa pyytäsin 13 euroa tunnissa.
Alaston työtä
6
1539
Vastaukset
Nykyään joissain työpaikkailmoituksissa mainitaan, että etusija annetaan vähemmistöille ja rektytointi pyritään tekemään monimuotoisuus-/arvoisuuslähtökohdista.
Yleensä tällaisia ilmoituksia tulee julkisen sektorin töistä.
Näihin kaikkiin voi siis hakea tavanomaisesti ja lisätä hakemuksen loppuun, että hakija kuuluu exhibitionisti-/naturistivähemmistöön ja tulee työskentelemään alasti niin toimistolla kuin etänäkin.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17858499E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisin valmis tekemään mitä vaan työtä alasti olen 37 wee mies tunti palkkani 20 h tunti
- Anonyymi
Alasti on kyllä mukava siivoilla, tehdä pihatöitä ,ym. Joskus aina kävin yhtä naapurin setää auttelemassa jo nuorena.
- Anonyymi
Mä siivoan saunan aina alasti kuka tarvii hyvää saunan pesijää
Löytyy kevyttä siivousta helsingistä, miten suhun saa yhteyden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741