Hakkerointi

Anonyymi-ap

Unohtui jo tuossa matkan varrella siitä on jo 7.v. Jo mennyt kun turusta,porvoosta monesta muusta paikasta kävi testaamassa minun taitojani hakkeri taitojani niin paljon rahaa vienyt siltä joka lavasti syylliseksi surkeasti ja kavalasti sai omasta niskasta pois voi jatkaa omaa elämäänsä ilman raha huolia .,minä luulin sen loppuneen ,ei se lopu aina tulee uusia testaajia.Jos kysyy asiasta kaikki ovat tuppisuita ei päisäänkään erehdytä. Sanomaan edes vahingossa kuinka suuri summa se oli että oikein varata kyseisen summan kun olen edesmennyt viimeissessä tahdossani .Voisi sanoa melkein*"(äärettömän salainen asia*") siitä ei saa hiiskua vahingossakaan tai saa kokea saman kohtalon itse...~🤫😤😠💩🤢.

2

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lisää jatkoa joku hakkeri ähtäri&seinäjoki akselilla imiä lutkuttaa minun pakkitiliäni joskus on lähtenyt rahaa pankki ei tee mitään avainlukuja kuluu AINA kun veikkaukselta on tullut rahaa jotenkin laittanut pankin lähettämään ilmoituksen nyt on tullut rahaa tilille vaikka vain 1€ jos luulee että sinne tulee iso summa 100000€ siitä odotuksesta tulee pitkä 10-30.v. AINA pistän ylös käynnit pankkissa,nettiostoksilla päivän, aika,avainlukulistan määrän .Ne ei vastaa sitä mitä niiden pitäisi olla.Eikai ne itsestään kulu.

    • Anonyymi

      Tästä olisi oikein mukava tietää enemmän. Onkohan aloittaja enää täällä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe