laittamalla hakemus ei.
Ei tule työpaikka
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tule, ei minkäänlaista vastaustakaan mistään. Kokemusta on.
Tosin, olet nyt näyttänyt toteen TE- toimistolle, että hakemuksia on lähetetty. Näin suurrikollistyöttömät joutuvat itse todistamaan syyttömyytensä, että töitä on haettu.
Suomessa yritykset potkivat surutta työntekijöitä pois, että johtajat ja osakkeenomistajat saa lisää lisää ja lisää rahaa. Odotan, että hallitus alkaa rankaisemaan työnantajia siitä, että jos potkivat aiheetta työntekijöitä pihalle, joutuvat maksamaan kunnon sanktiot valtiolle jokaisesta poispotkitusta duunarista. No, tämä oli vain toiveajattelua.- Anonyymi
"Tosin, olet nyt näyttänyt toteen TE- toimistolle, että hakemuksia on lähetetty. Näin suurrikollistyöttömät joutuvat itse todistamaan syyttömyytensä, että töitä on haettu."
Miksi piti todistaa ?? Miten todistit?? - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178591500
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei pitäisi olla iso vaiva hakea neljää työpaikkaa joka päivä. Suurin osa päivästä jää kuitenkin "palkalliseksi" vapaaksi.
- Anonyymi
Erittäin vastahakoisesti suoritettava tehtävä.
- Anonyymi
Ei se ole mikään joka päivä vaan ne raportoitava kerran kuus.
- Anonyymi
Ajattelin hakea yhtä työpaikkaa, soitin ensin sinne, ja olisin kysynyt työnkuvasta.
Esittelin itseni, ja kerroin rehellisesti olevani pitkäaikaistyötön ja todella työhalukas. Vieno ääninen, ehkä sihteerikkö, sanoi "hetkinen". Kuulin kun hän supatti jollekin, että "täällä on taas yksi "NIITÄ", työpaikkaa ruikuttamassa. Laitoin hiljaa luurin kiinni. Toivottavasti kyseinen henkilö ei ikinä tarvi "ruikuttaa" työpaikkaa. Ei paljon motivoinut sen paikan haku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308438Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17766Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?64670Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588