Hei osaisiko joku kokeneempi/parempi pelaaja kertoa miten siilossa olevi siemeniä pystyy käyttämään kylvämiseen esim auringonkukan siemeniä. Oon yrittänyt lastata ne kärryyn kuormalavoille ja etukuormaajalla täyttää kylvökonetta mutta ei onnistu
Siilon siementen käyttö farming simulator 22
Anonyymi-ap
2
515
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta jotku lähteet sanoo että se ei ole mahdollista
- Anonyymi
Eli perus pellissä ei tietääkseni voi käyttää edellisen sadon saalista ueeden kylvämiseen .
(Olen miettinyt sitä itsekkin mutta ilmeisesti se ei ole mahdollista ilman modeja) esim seed factory (global company moduli)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923708
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii2133112- 693065
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?602806Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?222614- 552504
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192190- 311977
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.411939- 241902