Nyt on isoa kaksiota sellaista kaipaavalle. Hinnatkin valitettavan kovat, 800+ e. Taidan jättää rikkaammille ja rohkeammille, kun tulevaisuuden hintojen nousut pelottaa yksin asujaa.
Haso Gunillantie 4 haussa
5
1281
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaille jäävät.
- Anonyymi
Neliöiden vastikkeet vaikuttivatkin jo ihan kohtuullisilta, mutta siis joo mitä tekee 800 euron kaksiolla, kun melkein samaan hintaan saa kolmion?
- Anonyymi
Joo. Todella kovat ovat uusien kaksioiden vastikkeet kaikillä yhtiöillä. Ei pysty venymään.
- Anonyymi
jos ei asui omistusasunnossa niin jäljelle jää vain Haso, vuokra-asunnon vuokra vapailla markkinoilla on ainakin etelä H:gissä 4h+k 800-1200 euroa /kk kalliimpi. Joten valinta on Haso.
- Anonyymi
Äänieristys unohtunut täällä, kun naapurin keittiössä ahertaminen kuuluu kiitettävänä kolinana.
Tai ei ole ainakaan äänieristykseltään huonommassa uudiskohteessa tullut asuttua neljän 2020-luvulla rakennetun kerrostalon otannalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498