Nyt on isoa kaksiota sellaista kaipaavalle. Hinnatkin valitettavan kovat, 800+ e. Taidan jättää rikkaammille ja rohkeammille, kun tulevaisuuden hintojen nousut pelottaa yksin asujaa.
Haso Gunillantie 4 haussa
5
1223
Vastaukset
- Anonyymi
Rikkaille jäävät.
- Anonyymi
Neliöiden vastikkeet vaikuttivatkin jo ihan kohtuullisilta, mutta siis joo mitä tekee 800 euron kaksiolla, kun melkein samaan hintaan saa kolmion?
- Anonyymi
Joo. Todella kovat ovat uusien kaksioiden vastikkeet kaikillä yhtiöillä. Ei pysty venymään.
- Anonyymi
jos ei asui omistusasunnossa niin jäljelle jää vain Haso, vuokra-asunnon vuokra vapailla markkinoilla on ainakin etelä H:gissä 4h+k 800-1200 euroa /kk kalliimpi. Joten valinta on Haso.
- Anonyymi
Äänieristys unohtunut täällä, kun naapurin keittiössä ahertaminen kuuluu kiitettävänä kolinana.
Tai ei ole ainakaan äänieristykseltään huonommassa uudiskohteessa tullut asuttua neljän 2020-luvulla rakennetun kerrostalon otannalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248