5lk lääkärintarkastus

Anonyymi-ap

Moi, mulla ois siis tulossa 5lk lääkärintarkastus. Ni voisko joku kertoo että mitä siellä oikeesti tehdään??? P. S. tyttö kotkasta

31

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meil katottiin kaikki perusjutut ja puhuttiin murrosiästä ja elämästä ja muusta sellasesta. Sitte se paineli alavatsaa. Tarkasti selän että ei oo skolioosii. Ja se mittas pulssin nivusesta. Ei siel mitää alapäätä tai tissei katota! Trollit pois tält palstalt. Se oli käsky!! Älkää pelotelko pienenpii!

    • Anonyymi

      Meil oli vaa perusjutut ja puhumista. Meil ei katsottu penistä eikä kokeiltu kiveksi tai esinahkaa. Ni Mis koulus te oikee niinku ootte jos teil katotaan karvoja..? Vai ootteko te trollei?

    • Anonyymi

      Mitä tyttöjen 5lk lääkärin tarkastuksessa tehää?

    • Anonyymi

      Siel on perusjutut ja siel vilkastaa vähä karvotusta ja otetaan pulssi nivusista.

    • Anonyymi

      Ei sitä tarvii jännittää. Mikään näillä palstoilla ei ole oikea vastaus juuri sinun kysymykseesi. Eri kouluissa tehdään eri juttuja. 😊 Eikä se ole hävettävää edes vaikka toisen sukupuolinen ihminen katsoo alapäätäsi tai rintojasi tai mitä tahansa. He tekevät työtään siksi että he pitävät työstä ja lääkäreillä on paljon potilaita ja tarkastettavia niin ei kukaan meistä ole sellainen jonka Hän muistaa. Hän haluaa vain auttaa sinua ja meitä kaikkia sinusta se on noloa mutta se menee nopeasti ohi ei se meihin kiinnitä erityistä huomiota. Erityistä huomiota saatetaan kiinnittää heihin joilla on jokin sairaus. Ja jos et halua näyttää esimerkiksi gynekologille tai lääkärille tai kenellekkään sinun alapäätäsi tai muuta aluetta omasta kehostasi voit sanoa ei. Kukaan ei voi pakottaa sinua näyttämään kehoasi koska se on sinun jajos joku pakottaa sinua näyttäämään esimerkiksi rinnat etkä halua sitä niin se on silloin seksuaalihärintää ja silloin voit ilmoittaa asiasta poliisille tai muulle sinulle turvalliselle ihmisille. Terveisin tuleva koululääkäri.

    • Anonyymi

      Wow! ❤️ Sä oot fiksu. Ja sulle taitaa olla tulossa hyvä titteli.

    • Anonyymi

      Kiitos. ❤️

    • Anonyymi

      Mä olin gynekologin luona näyttämässä alapäätä pari viikkoo sitte oon siis 8lk eikä mul oo yhtään karvoja alapäässä ni siks mä menin sinne. Ni siis se kysy koko ajan multa että saako se tehä näin ja näin ni annoin luvan ni se oli kiva se gyne ku se ei pakottan se vaan kysy multa.

    • Anonyymi

      Mul oli perusjutut ja sit se katto verensokerin ja hemoglobiinin. Mut sitte tapahtu kauheita😭😭. Se laski mun housut alas vaikka en ois halunnu ja sit se nosti mut makaamaan pöyälle ja sit se hiero mun klitorista ja työns mun alapäähän jonkuu jutun ja hiero mun alapäätä vanupuikolla. 😭😭😭Mul on jääny ikuiset traumat tosta se oli mies ja mä tyttö.

    • Anonyymi

      Se on seksuaalihäirintää! Kai sä oot kertonu jollee tosta?

    • Anonyymi

      Joo, ja sit se hiero myös häpyhuulia se oli ihan kauheeta!! 😭😭😭

    • Anonyymi

      Meijän oma meni suunnilleen näin. 1 me juteltiin 2 oli perusjutut 3 katottiin ryhti 4 katottiin selkä ettei oo skolioosii 5 se puristeli varovasti tissejä 6 se paineli alavatsaa 7 se otti pulssin nivusesta 8 se katto karvotusta noin 10sek 9 se otti verensokerin
      10 se otti hemoglobiinin 11 se sano et voi lähtä. Se ei ollu yhtään paha se oli nainen mä tyttö.

    • Anonyymi

      Meil piti seistä ihan alasti naislekurin eessä (oon tyttö) ja sit se katto karvotusta, selkää, ryhtii, tissei, vatsaa ja sit se katto onko ihottumaa. Ei ollu paha ja sit oli normi jutut ja puhumista tietenkii.

    • Anonyymi

      Ei siellä katota pilluu tai tissei!

    • Anonyymi

      Kyllä joissain kouluissa katsotaan mutta teidän koulussa katsottu. 👌

    • Anonyymi

      Ei katsottu siis

    • Anonyymi

      Meil oli ekana puhumista ja perusjutut ja ryhti. Sitte se sano mulle et "jos joku tuntuu epämukavalta niin sano heti" vastasin joo ja sitte se sano et "riisuisitko kaikki vaatteet kokonaan pois ja menisitkö makaamaan tuohon pöydälle" mulle se oli ok joten mä riisuin ja menin makaamaan pöydälle. Sitte se alko hieromaan mul alapäätä ja klitorista kumihanskoilla ja sano et "Rentoudu rauhassa" sitte jonkuu 2min pääst kun se oli hieronu ni se katto ettei oo ihottumaa ja se paineli alavatsaa ja puristeli varovasti tissejä ja tutki mun alapäätä sitte se sano että"kääntyisitkö" mä käännyin ja sit se tutki mun pyllyy ja hiero vähän niskaa ja katto selän että ei oo skolioosii. Sitte mä sain pukee vaatteet ja sitte se sano vähän että mun pitäis hommata rintsikat ja tampooneja tai siteitä jo etukäteen. Muo alko hävettää mut se lekuri näki sen ni se sanoi että sinulla oikein hyvä emätin ja alapää ja muuta sellasta ja sit se käski laskea housut vielä Hetkeks ja sit se vielä hiero mun klitorista ja alapäätä et mä rentouduin. Ja sit mä lähin se oli maailman ihanin kokemus. Se oli nainen mä oon tyttö. Mulle jäi ikuisesti ihanat muistot siitä.😊😊❤️❤️😍😍👍👍☺️☺️😇😇🙂🙂

    • Anonyymi

      Oliks se ihanaa?!

    • Anonyymi

      Joo koska se hiero mun alapäätä ni mä rentouduin ja se oli muutenkii kiva.

    • Anonyymi

      Meil oli joku 50vmuija joka hiplas penistä

    • Anonyymi

      Mun oma lääkärintarkastus oli tällänen aamulla ennen lähtöä (mä olin nukkunu ilman pikkareita) ni mä unohin laittaa pikkarit ni mul oli vaa housut jalassa. Sitte kun mä olin koululla muo nauratti tosi paljo koska me oltiin mun kavereitten kaa "Älä naura haastetta" ni mul tuli vahingos lirtsut jousuu mut en ite huiman sitä. Sitte kun kello soi ni mul oli heti se lääkärintarkastus. Ekana siel oli perusjutut ja puhumista ja sitte se katto selän ja ryhdin ja sit se puristeli hellästi tissejä. Sitte se paineli alavatsaa. Sitte se käski ottaa housut pois ja mennä makaamaan pöydälle. Mut sitte kun mä otin housut pois se näki et mul oli lirukat housus ja mul ei ollu pikkareita ni sit se anto mulle sen jotkuu vara bitsi pikkarit ja sen jumppa housut. Ja sit se tutki mun alapäätä vanupuikolla noin 5min ja sit se puhu munkaa siitä et miks mul ei ollu pikkareita ja miks mä olin liruttanu housuu😕😔 jatkan alemmas viestis

    • Anonyymi

      Ni sinä päivänä meil oli liikkaa vielä ni kun meillä oli tullu uus juttu et pojat ja tytöt on samas pukkarissa ja kaikkien on pakko käydä kaikkien nähden pesulla kokonaan alasti ni sitte kun menin sinne liikkatunnin jälkeen kuten muutkin meni ni me siis mentiin pukkariin ni mun ihastus tuli puhumaan mulle kun se näki mut alasti(oon luokan kehittynein) sen takii se tuli juttelee. Ni sitte se kysy et saako se koskee mun alapäähän ja tisseihin ni annoin tietenkii luvan ni sit se hiero mun alapäätä ja tissejä mikä tuntu tosi ihanalta. 👍👌💅😁🙂

    • Anonyymi

      Mul oli kaikki perus ja sit se käski ottaa housut pois ja mennä makaamaan pöydälle ni sit se tutki mun alapäätä noin 10min.

    • Anonyymi

      Meil ei oo koskaan katsottu alapäätä oon 6lk mut mulle on sanottu et 7lk pitää pissata lääkärin eessä siis hyiii!😵

    • Anonyymi

      Riippuu koulusta meil semmonen laitettiin mut ei se ollu paha ei kannata jännittää.

    • Anonyymi

      Meil se katto selän ja ryhdin ja verensokerin ja hemoglobiinin ja perusjutut ja me puhuttiin. Ja se otti pulssin nivusista ja paineli alavatsaa ja puristeli tissei. Ja sitte se käski ottaa housut pois ja mennä makaamaan sängylle ja sitte se laitto mun jalat semmoselle kylmälle metallijutulle mikä roikkuu katosta ja sitte se työns sen sormen mun alapäähän ja se hiplas sitä noin 15min. Se oli nainen ja mä oon tyttö ei ollu paha. 🙂😉

    • Anonyymi

      Meil piti ihan ekana riisuu kaikki vaatteet se oli pöydän toisel puolel mä toisel ni se puhu munkaa ja se katto perusjutut ja selän ja rinnat ja ryhdin. Ja sitte se tuli sille puolelle missä mä olin koska se tuli kattomaan mun pimppiä ja se katto myös oliko ihottumaa. Mul oli ihottumaa alapäässä ni tietty se näki sen sitte se haki jonku rasvan ja alko hieromaan sitä rasvaa sen kylmillä käsillä mun pimppiin ja just silloin mun ope avas oven (lekuri oli mies ope nainen mä tyttö) ni se oli niin noloo ja sitte ope lähti ja sitte mun piti jäävä sinne terkan huoneeseen viel puolekstunniks et se rasva imeytyy ni olin sen koko ajan alasti sen eessä sitte ja samalla se sitte tutki lisää mun alapäätä. Mulle jäi pienet traumat tosta.

    • Anonyymi

      Meil perusjutut ja sit se työns sen sormen mun pilluu ja tutki sitä. Ei paha

    • Anonyymi

      Meil oli tämmonen (en tiiä onks tää normaalii ja mulle jäi vaan pienet traumat) ekana Me puhuttiin ja oli perusjutut ja hemoglobiini ja verensokeri otettiin. Sitte sen jälkeen piti riisuutua kokonaan lekuri edessä sitte se puristeli tissei paineli alavatsaa otti pulssin nivusesta katto selän ja ryhdin. Sitte se tutki mun alapäätä noin 15min ja sitte se puhu samalla mulle kaikkee esim se sano "muista alapäähän ei saa käyttää perus saippuaa sen pesuun pitää käyttää intiimisaippuaa ja muista että nuku joskus ilman pikkareita" se puhu mulle kaikkee tommosta samal ku se tutki mun alapäätä. Sitte se anto mulle intiimisaippuaa ja tampooneja ja muuta semmosta. Sitte sain lähtä. Ei niin paha mut mulle jäi traumat siitä kun piti riisutua lääkärin edessä. Mä en tiiä mut mun mielest on noloo riisuu ku joku tuijottaa.

    • Anonyymi

      Katotaako 5lk lääkärintarkastuksessa alapää ja hipelöijääkö sitä vai miten.?

    • Anonyymi

      Mulle naislekuri laitto öljyy mun emättimen ympärille ja sitte se laitto kumihanskat ja laitto kaks sormee emättimen. Ja tutki noin 1min häpyhuulia. Ei ollu paha

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe